نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

دانلود آزمون های آزمایشی

آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (4 امتیاز)

یک سالی هست که شرکت در آزمون های تشریحی شبه نهایی در دوران امتحانات به برنامه آزمون های آزمایشی دوازدهمی ها اضافه شده است. انتظار میرود در سال های آینده برگزاری آزمون های تشریحی برای پایه های دهم و یازدهم نیز آغاز شود.

آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز البته مثل همیشه جلوتر از بقیه آزمون ها عمل کرده است و آزمون آزمایشی را برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار شده است. برای دانلود آزمون تشریحی 7 دی ماز میتوانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای بررسی برنامه امتحانات نهایی و بودجه بندی آن برنامه ریزی هماهنگ با آن میتوانید از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و اولین وقت مشاوره تحصیلی خود را دریافت کنید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

دانلود آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز

آزمون تشریحی ماز در تاریخ 7 دی برای رشته ریاضی و انسانی و تجربی فقط مخصوص دروس عمومی بود. این امتحان تشریحی بر اساس آخرین حذفیات امتحانات نهایی 1403 برگزار میشود و باتوجه به اینکه امسال امتحانات نهایی دهم و یازدهم هم در کنکور موثر خواهد بود، شرکت در این آزمون ها کار عاقلانه ای به نظر میرسد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن