پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آرماندانلود آزمون های آزمایشی

آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ آرمان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

آزمون های آزمایشی آرمان یکی از آزمون های ویژه رشته تجربی است که برخلاف ازمون زیستاز که ویژه درس زیست است، برای همه دروس این رشته در پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم است. آزمون های آرمان هر هفته ای که آزمون های قلمچی برگزار میشوند، در روز چهارشنبه برگزار میشوند و برگزاری این آزمون ها به صورت آنلاین است. آخرین آزمون برگزار شده از طریق این مجموعه آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ آرمان است.

مجموعه آموزشی آرمان ادعا دارد که آزمون های آزمایشی رتبه های برتر است و در سال گذشته توانسته رتبه های برتر زیادی را در کنکور ۱۴۰۲ داشته است. به هرحال در برنامه راهبردی آزمون های ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آرمان یک بخش اختیاری برای نگاه به آینده داوطلبان سطح بالاتر نیز در نظر گرفته شده است و نسبت به آزمون های قلمچی یا آزمون های ماز برنامه راهبردی متفاوت تری دارد.

دانلود آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ آرمان

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا