پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

بهترین کلاس زیست کنکور

آموزشگاه کنکور در کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

زیست شناسی از دروس تخصصی و بسیار مهم رشته تجربی است و برای بهتر شدن در این درس باید زیست کنکور را به خوبی بشناسید. شناخت درست از درس زیست به کمک بهترین کلاس زیست کنکور امکان پذیر است! در آموزشگاه کنکور آکو کرج با حضور بهترین استاد زیست کنکور ، کلاس های آنلاین و حضوری زیست کنکوری برگزار میکند.

در کنکور این درس 50 سوال دارد که از شماره ی 156 تا205 میباشد و زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ به این سوالات 36 دقیقه است. به عبارت دیگر داوطلب برای هر سوال فقط 42 ثانیه زمان دارد که به این معنی است که باید بسیار زیاد برای حل سوالات زمانبندی مناسب داشته باشیم! درس زیست شناسی در کنکور برای زیرگروه های مختلف ضرایب متفاوت دارد برای زیر گروه 1 ضریب 4 برای زیر گروه 2 ضریب 2 برای زیر گروه های 3 و4 و 5 ضریب 2 دارد.

بررسی زیست کنکور 1400 دانش اموزان و داوطلبانی که رتبه زیر 1000 دارند در درس زیست شناسی تراز بالای 7000 را کسب کرده اند و بودجه بندی این درس در کنکور سراسری به این صورت میباشد: زیست پایه دهم 17 سوال، زیست پایه یازدهم 17 سوال و زیست پایه دوازدهم 16 سوال. به عبارت دیگر زیست شناسی پایه دهم 34 درصد سوالات، پایه یازدهم 34 درصد و پایه دوازدهم 32 درصد سوالات کنکور را متشکل میشود.

در زیست پایه دهم از فصل گوارش و جذب مواد 3 سوال مستقل و 2 سوال ترکیبی از تبادلات گازی 2 سوال مستقل و 2 سوال ترکیبی از گردش مواد در بدن 5 سوال مستقل و 4 سوال ترکیبی از یاخته تا گیاه 3 سوال مستقل همچنین از انتقال مواد در گیاهان 2 سوال مستقل می اید.

در زیست یازدهم تنظیم عصبی 3 سوال مستقل و 1 سوال ترکیبی از حواس 3 سوال مستقل از تنظیم شیمیایی 2 سوال ترکیبی می اید.

بهترین کلاس زیست کنکور در کرج

پیش از ثبت نام در کلاس زیست کنکور 1402بدانید

درس زیست به طور کلی ماهیت و مفهوم توصیفی دارد که در قدم اول تحلیلی و مفهومی خواندن است. در قدم بعدی حفظ کردن اسامی و نکات کلیدی اهمیت دارد. برای یادگیری بهتر این درس بهتر است قبل از شروع تدریس هر فصل در کلاس زیست کنکور آن را پیش خوانی کنید تا در زمان یادگیری بهتر ماهیت کلی و هدف ان را متوجه شویم. پس از کلاس باید درس را به خوبی برای خودمان تکرار کنیم و سعی کنیم مثل همان استاد برای خودمان توضیح دهیم.

در قدم بعدی یادگیری میتوانیم شروع به زدن تست از ان فصل کنیم اما در زیست شناسی کنکور نکته ای که بسیار اهمیت دارد تکرار بسیار زیاد و تمرین های ترکیبی است همچنین استفاده از بهترین منابع زیست کنکور اهمیت بسیار زیادی دارد.

همیشه گفته ایم و بازهم میگوییم که بهترین منبع برای کنکور تجربی کتاب درسی است و سوالات کنکور تجربی 1401 نیز همین موضوع را به ما بیش از پیش اثبات کرد.

در کنار شرکت در بهترین کلاس زیست کنکور در آموزشگاه کنکور در کرج برای اینکه این درس را پس از چند روز فراموش نکنید بهترین راه این است که ابتدا مفاهیم را کاملا به صورت مفهومی مطالعه کنید. در این روش چند مرحله را رعایت کنید:

  • در مرحله اول دروس را به صورت روخوانی بخوانید.
  • در مرحله دوم سعی کنید با دقت بیشتر و عمقی مطالعه کنید.
  • سپس کامل مطالب را برای خود توضیح داده و نکات مهم را بنویسید.
  • در مرحله آخر بعد از مطالعه و مرور دوباره فصل به سراغ تست های ان فصل بروید.
  • فراموش نکنید در هر تست اگر نکته ای تازه یاد میگیرید حتما یادداشت کنید.
  • میتوانید از کدگذاری و تصویرسازی نیز برای یادگیری بهتر مطالب استفاده کنید.

کلاس آنلاین زیست یا کلاس حضوری زیست

برای ثبت نام کلاس های زیست داوطلبان باید توجه بسیاری به ویژگی های استاد داشته باشند از ویژگی های یک استاد زیست کنکور میتوان به بیان مناسب برای مفاهیم و تدریس به شیوه های جدید،جزوه ی کامل و مرتب،زمانبندی مناسب و.. اشاره داشت. یعنی بیشتر از آنلاین یا حضوری بودن کلاس، میبایست به استاد و نحوه تدریس وی اهمیت داد.

در آکو ، بهترین آموزشگاه کنکور در کرج کلاس های زیست کنکور با بهترین استاد ایران برگزار میشود. برای اطلاعات بیشتر درباره کلاس ها میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

بهترین کلاس زیست کنکور 1402

در آکو بهترین آموزشگاه کنکور در کرج، میتوانید بهترین کلاس زیست کنکور را به صورت حضوری در این مرکز برگزار میکند. علاوه بر کلاس های کنکور در مرکز کنکور آکو میتوانید بهترین مشاوره کنکور سراسری را  از طریق تیم حرفه ای مشاور های ککور آکو دریافت کنید.

در کلاس های زیست مرکز مشاوره کنکور آکو نه تنها زیست پایه دوازدهم تدریس و جمع بندی میشود بلکه زیست شناسی پایه یعنی دهم و یازدهم نیز برای داوطلبان کنکور تجربی به صورت تستی و مفهومی تدریس میشود. برای شروع کنکور تجربی از تابستان همین خالا بهترین فرصت است چون میتوانید صفر تا صد کنکور را در 365 روز ببندید.

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور تجربی

بهترین استاد های زیست کنکور تجربی

اگر بخواهیم براساس تبلیغات کنکوری اساتید برتر زیست و بهترین کلاس زیست کنکور را معرفی کنیم باید لیست زیر را نگاه کنید اما باید بدانید که معروف بودن همیشه دلیل بر بهترین بودن نیست. گاهی یک استاد با هزینه های گزافی که برای تبلیغات و فضای مجازی انجام میدهند، به عنوان بهترین استاد زیست اسم در میکنند اما واقعیت و نظر دانش آموزان چیز دیگری است.

استاد مهدی آرام فر، از محبوب ترین اساتید در زمینه زیست شناسی هستند و طی هر جلسه مرور و ازمون و پرسش دارند و هم کلاس های آنلاین و هم کلاس های حضوری برگزار میکنند همچنین امار قبولی بالا داشتند و در کلاس های خود هرساله از بهترین و با کیفیت ترین امکانات استفاده میکنند همچنین کلاس های رفع اشکال و جمعبندی نیز تشکیل میدهند.

از دیگر استادان زیست کنکور ماهر و با تجربه میتوان به استاد حمیدرضا زارعی اشاره کرد که در اموزشگاه های معتبری مثل بهار،هدف ،مبین،صیادو.. تدریس میکنند و دارای مدرک ژنتیک از دانشگاه شهید بهشتی میباشند .

از محبوب ترین اساتید در زمینه زیست شناسی میتوان به استاد اشکان هاشمی اشاره داشت که امار قبولی داوطلبان این استاد نیز بالا بوده و هم کلاس های حضوری برگزار میکنند و هم کلاس های انلاین و مولف زیست شناسی نشرالگو و ند کتاب معتبر دیگر است.

از اساتید با سابقه و ماهر میتوان به استاد امین الرعایا اشاره داشت که 15 سال سابقه تدریس دارند و در اموزشگاه های برتر تهران و شهرستان فعالیت دارند همچنین مولف کتاب های رتبه سازات و هونام میباشد و کلاس های حضورری و هم انلاین برگزاری میکنند.

استاد علی محمد عمارلو یکی دیگر از اساتید برسته در زمینه زیست شناسی میباشند که از دانشکده پزشکی تهران فارغ التحصیل شدند و خودشان رتبه 14 کنکور سراسری میباشند و از اساتید برند و باتجربه در این زمینه هستند که هم کلاس های حضوری و هم انلاین برگزار میکنند.

استاد شاکری طراح ازمون های قلمچی و گاج هستند و بسیار با تجربه در زمینه زیست کنکور میباشند و این استاد از روش سه لایه ای برای تدریس خود استفاده میکند یعنی لایه اول اموزش مفاهیم به صورت شهودی است و لایه دوم تشریح خط به خط کتاب درسی لایه سوم حل تست های زیست شناسی است.

استاد هومن روان یکی از قدرترین اساتید در زمینه زیست شناسی است که در موسسه حرف اخر نیز مشغول هستند و بسیار روان این درس را برای دانش اموزان توضیح میدهند و فن بیان خوبی دارند.

آموزشگاه کنکور آکو بهترین کلاس زیست کنکور در کرج

در هنگام انتخاب کلاس کنکور زیست کنکور باید استادی را انتخاب کنید که بتواند شما را با دام هایی که طراحان سوال پهن میکنند آشنا کنند و بتوانید این دام ها را با روش های تستی کنار بزنید. برای مثال طراحان سوال برای این درس با استفاده از جملات طولانی سعی میکنند ذهن داوطلب را از اصل مطلب دور کنند و دقت را پایین بیاورند و یادتان باشد که در درس زیست شناسی برای کنکور سراسری اولویت کتاب درسی و بعد انتخاب یک منبع معتبر برای تست زنی است.

بهترین آموزشگاه کنکور در کرج

برای انتخاب اساتید در زمینه کنکور دقت بالایی داشته باشید و همچنین درکنار انتخاب بهترین کلاس زیست کنکور باید تلاش زیادی هم در زمینه تست زنی و درس خواندن با برنامه ریزی داشته باشید. اگر سوالی در زمینه کنکور دارید میتوانید در سایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو بپرسید و یا از طریق کانال تلگرام مشاوره رایگان کنکور دریافت کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا