پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکور

شرایط و قیمت محصولات سکو، بهترین مجموعه آموزشی آفلاین

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مجموعه آموزشی سکو به عنوان ارائه دهنده بهترین پکیج دوره های آفلاین و ویدئویی کنکور است که این روز ها به ویژه در ارائه دوره های آموزشی ویژه دروس عمومی و امتحانات نهایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته محصولات سکو به علت ارائه یک جای مطالب و عدم نیاز به حضور در ساعت مقرر برای داوطلبان فارغ التحصیل شرایط فوق العاده است اما شاید با وجود کلاس های آنلاین ماز دروس تخصصی دوره ها زیاد مورد توجه قرار نگرفته باشد.

هرچند ماهیت دوره های آفلاین سکو با پکیج های الماس ماز متفاوت است و هر دوره بازار هدف خود را دارد.

با کلاس های آفلاین دیگر لازم نیست برای اینکه به روند سریع هفتگی کلاس برسید، چند ساعت اضافی یا ساعت استراحتتان را برای مشاهده ویدئو های قدیمی (شروع از مهر) بگذارید و میتوانید با هر سرعتی که مناسب برنامه هفتگی تان است ویدئو ها را مشاهده کنید. این دوره ها برای شروع کنکور از آبان (که همه کلاس ها استارت خورده اند) بهترین گزینه است.

شاید استفاده از اساتید برتر کنکور برای دروس عمومی مانند استاد صائلی دین و زندگی، استاد سامانی نژاد عربی، استاد پازوکی دین و زندگی و استاد نجار زبان انگلیسی یکی دیگر از علت های ترکوندن محصولات عمومی سکو باشد!

یکی دیگر از زمینه های پر طرفدار کلاس های آفلاین و ویدئو های آموزشی مجموعه سکو، کلاس های تیزهوشان آفلاین است. جالب است بدانید که در دوره های تیزهوشان سکو هم از اساتید به نام استفاده شده است و آقای علوم(محمود روضه خوان) در این پکیج ها واقعا شاهکار کرده است.

به طور کلی محصولات مجموعه آموزشی سکو را در جدول زیر میبینید و میتوانید برای توضیحات بیشتر، بخش مربوطه را مشاهده نمایید.

پایه و درسشرایط خرید
هفتم تا نهمبه صورت پکیج ویدئو های جامع همه دروس کل متوسطه اول و تک به تک
نهم به دهم تیزهوشانبه صورت درس به درس(ریاضی، علوم، ادبیات و هوش)
نهم تا دوازدهمپکیج های جامع دهم تا دوازدهم پایه ای – تک درس های پایه ای – پکیج های دوازدهم ویژه نهایی –
کنکوریپکیج عمومی واختصاصی جامع کنکور- تک درس – دوره های ویژه اختصاصی کنکور

اما خبر خوب اینکه اگر این مقاله معرفی محصولات سکو را از طریق وبسایت رسمی تیم مشاوره تحصیلی آکو میبینید، میتوانید دوره های مد نظر را چه برای دروس عمومی و چه دوره های کنکور سکو و کلاس های جامع متوسطه اول را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری نمایید! کافی است با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید تا توضیحات دقیقی را در این باره دریافت و ثبت نام خود را انجام دهید.

برای ارتباط از طریق تلگرام یا واتساپ با مسئولین ثبت نام دوره های سکو میتوانید با شماره تماس ۰۹۰۲۵۶۴۶۲۳۴ در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

محصولات سکو را بیشتر بشناسید

مجموعه آموزشی سکو به طور کلی کلاس های آفلاین برای مقاطع ابتدایی تا دبیرستان ارائه میکند و دانش آموزان در کنار ویدئو های آموزشی میتوانند از پشتیبانی و رفع اشکال استفاده کنند. به علاوه جزوه های ویژه جمع بندی و تست زنی سکو نیز از طریق پست و به صورت فیزیکی برای دانش آموز ارسال میشود که تاثیر بهره مندی از کلاس ها را دوچندان میکند.

درواقع با خرید دوره های آفلاین سکو با قیمت بسیار مناسب دیگر نیازی به خرید کتاب های جمع بندی یا تست زنی نیز نخواهید داشت. به علاوه مجموعه سکو ویدئو های آموزشی رایگان بسیاری را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد که برای تصمیم گیری نهایی درباره خرید محصولات سکو شما را مطمئن کند.

مزیت دوره های افلاین نسبت به دوره های آنلاین و حضوری در چند مورد است. استفاده چندباره از توضیحات استاد در صورت نیاز، امکان تغییر ساعت های مشاهده ویدئوها متناسب با ساعت استراحت، مدرسه و یا کلاس های متفرقه دیگر و البته هزینه مقرون به صرفه آن است.

یک ویژگی منحصر به فرد که با خرید دوره های آفلاین سکو در اختیار شما قرار میگیرد، مشاوره تحصیلی به صورت رایگان است. همانطور که در وبسایت سکو نیز ذکر شده است، دوره های کنکوری شامل پشتیبانی و مشاوره رایگان میشود.

محصولات سکو برای کنکوری ها

کلا در دوره های آنلاین و آفلاین سکو دسته بندی بیشتر بر اساس مقطع خواهد بود. یعنی محصولات سکو برای متوسطه اول و دوم به صورت جداگانه (برای همه دروس عمومی و تخصصی) ارائه میشوند. بجز دوره های مقطعی، دوره های پایه ای را داریم که دروس عمومی و تخصصی هر پایه را شامل میشود. یعنی مثلا پکیج کامل دهم ریاضی که شامل ویدئو های آفلاین برای دروس عمومی و تخصصی دهم ریاضی دارد.

البته خود دوره ها به سه دسته “پکیج ویژه دروس عمومی پایه ای” ، “پکیج ویژه دروس تخصصی پایه ای” و دوره های تک درس تقسیم میشود. قیمت محصولات سکو کلا مناسب است اما برای خرید پکیج ها تخفیف بیشتری در نظر گرفته میشود.

تک درس ها که مثلا دین و زندگی پایه دوازدهم یا مثلا ریاضی پایه نهم است و به صورت جداگانه و با قیمت بیشتری به فروش میرسد. مثلا پکیج دروس عمومی دوازدهم که شامل ۴ درس عمومی و یک درس هدیه است، از نظر قیمت اقتصادی تر از تک به تک خریدن دوره های دروس عمومی دوازدهم است.

جالب است بدانید خرید پکیج کامل یک پایه(مثلا دروس عمومی و اختصاصی دوازدهم تجربی) از فروشگاه آکو (با تخفیف ویژه مشاوره آکو) میتواند قیمت را برای شما تا ۲۰ درصد کم کند.

دوره های دوازدهم مجموعه آموزشی سکو

دوره های کنکوری مجموعه آموزشی سکو کلا شامل دو گونه محصول است. پکیج های جامع و تک درس ها که خرید هردو نوع محصولات سکو با تخفیف در مجموعه آکو انجام میشود. همین پکیج ها در دو گونه محصولات کنکوری دروس عمومی و محصولات کنکوری دروس اختصاصی ارائه میشوند.

برای دروس عمومی باتوجه به حذف دروس عمومی از کنکور سراسری و ضریب امتحانات نهایی در تراز کنکور، ظاهرا فقط دوره های پایه ای میتوانند کارآمد باشد. که یکی از کامل ترین محصولات سکو پکیج جامع دروس عمومی دوازدهم است.

البته پکیج های عمومی دهم و یازدهم هم باتوجه به برگزاری امتحانات نهایی دهم و یازدهم از سال ۱۴۰۳پیشنهاد بدی به نظر نمیرسند.

image 23

دروس تخصصی هم که دیگر جای بحث ندارد و باتوجه به آموزش های جامع در دوره های مجموعه آموزشی سکو میتوانید برای موفقیت در امتحانات نهایی و یا برای رفع اشکال در زمان تست زنی از آنها استفاده کنید.

پکیج های دروس عمومی به ویژه برای داوطلبان فارغ التحصیلی که میخواهند در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند اهمیت دارد. احتمالا شما به عنوان داوطلب فارغ التحصیل آنقدر وقت ندارید که بخواهید همه بخش ها را در کلاس یاد بگیرید و بعد انواع سوالات و تست ها را ببینید. چون در یک سال باید هم نهایی بدهید و هم دروس کنکور را جمع بندی کنید.

پس خرید دوره های آفلاین سکو که اجازه مبحثی دیدن آموزش ها و ساعت متغیر را برای شما فراهم کرده است مناسب ترین گزینه است.

قیمت و شرایط خرید محصولات دروس عمومی دوازدهم سکو

دروس عمومی شامل دین و زندگی، عربی، ادبیات و زبان است که همه آنها در تراز کنکور با حداقل ضریب ۴ تاثیر دارند که اهمیت مطالعه موثر را برای این درس ها بیشتر میکند.

  • دوره های جامع عمومی دوازدهم سکو

دوره جامع عمومی دوازدهم سکو شامل چهار درس عمومی اصلی است البته با این تفاوت که در صورت خریداری پکیج کامل چهار درس عمومی، ویدئو های دوره جامع هویت اجتماعی هم به صورت رایگان برای شما فعال میشود.

همانطور که گفته شد با خرید بسته جامع عمومی دوازدهم سکو علاوه بر دوره های آفلاین، جزوه های جامع اساتید نیز برای شما ارسال میشود و همچنین شرایط رفع اشکال و پشتیبانی هم در دوره های آفلاین عمومی سکو فراهم خواهد بود.

قیمت دوره جامع عمومی دوازدهم سکو برای ۴+۱ درس مذکور در مهرماه ۱۴۰۲ برابر با ۴.۲۰۰.۰۰۰ هزار تومان است که از طریق فروشگاه اینترنتی آکو میتوانید با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصدی دوره جامع دوازدهم را خریداری نمایید.

  • دوره های تک درس عمومی دوازدهم

کمتر پیش می آید که دانش آموزی در همه دروس عمومی مشکل داشته باشد و به همین دلیل است که خریداری دوره های دروس عمومی به صورت درس به درس هم امکان پذیر است. دوره ها همراه با جزوه ویژه هستند و مثل همه محصولات سکو، امکان رفع اشکال و پشتیبانی هم از طریق وبسایت سکو برای دانش آموز فراهم میشود.

قیمت دوره های عمومی دوازدهم برای کل سال دوازدهم ۱.۲۰۰.۰۰۰ است که در صورت خریداری تا قبل از پایان امتحانات ترم اول دوازدهم میتوانید با پرداخت مبلغ ۱.۰۵۰.۰۰۰ تومان دوره و امکانات ویژه آن را داشته باشید. فروشگاه آکو تا قبل از شروع امتحانات نهایی ترم اول تمامی دوره ها را با ۵ درصد تخفیف بیشتر به شما عزیزان ارائه میدهد.

قیمت دوره های دروس عمومی به صورت تک درس به شرح زیر خواهد بود. همه قیمت ها به تومان است و لینک خرید آنلاین هم در قسمت نام دوره ها آورده شده است.

دورهقیمت اصلیقیمت بعد از تخفیف سکو برای خرید پکیج کاملقیمت تک درس در فروشگاه آکوقیمت استثنایی تا قبل از امتحانات ترم اول
استاد پازوکی ادبیات۱.۲۰۰.۰۰۰۱.۰۵۰.۰۰۰۹۴۵.۰۰۰۸۱۹هزار تومان
استاد صائلی دین و زندگی:۱.۲۰۰.۰۰۰۱.۰۵۰.۰۰۰۹۴۵.۰۰۰——
استاد نجار زبان انگلیسی۱.۲۰۰.۰۰۰۱.۰۵۰.۰۰۰۹۴۵.۰۰۰——–
استاد سامانی نژاد عربی۱.۲۰۰.۰۰۰۱.۰۵۰.۰۰۰۹۴۵.۰۰۰۰۸۱۹.۰۰۰
image 24

قیمت و شرایط خرید محصولات دروس تخصصی دوازدهم

محصولات سکو برای دوره های ویژه دورس اختصاصی کنکور بسیار متنوع تر است. دوره های دروس اختصاصی کنکور سکو برای رشته های تجربی ریاضی و انسانی متفاوت است . دوره های دروس اختصاصی هم مثل دروس عمومی به صورت پکیج کامل و تک درس به فروش میرسند.

  • خرید دوره های جامع دروس اختصاصی دوازدهم

تمامی دوره ها شامل پشتیبان ویژه رفع اشکال و جزوه های اختصاصی دارند و با ۸ درصد تخفیف در آکو به فروش میرسند. اگر شاگرد یکی از مشاوران تیم مشاوره تحصیلی ما باشیددر فروشگاه اینترنتی آکو با تخفیف بیش از ۱۵ درصد میتوانید محصولات سکو را خریداری کنید. جمع کل محصولات تخصصی سکو در پکیج ویژه هر رشته را میتوانید در جدول زیر ببینید.

پکیجدروسقیمتتخفیف فروشگاه اینترنتی آکو
ویژه کنکور انسانیریاضی و آمار – علوم و فنون – جامعه شناسی – فلسفه۴.۹۴۰.۰۰۰تا ۸درصد برای خرید آزاد و تا ۱۸درصد برای خرید دانش آموزان تیم مشاوره تحصیلی آکو
ویژه کنکور ریاضیشیمی – ریاضی – فیزیک۴.۱۴۰.۰۰۰تا ۸درصد برای خرید آزاد و تا ۱۸درصد برای خرید دانش آموزان تیم مشاوره تحصیلی آکو
ویژه کنکور تجربیزیست – شیمی – ریاضی – فیزیک۵.۵۲۰.۰۰۰تا ۸درصد برای خرید آزاد و تا ۱۸درصد برای خرید دانش آموزان تیم مشاوره تحصیلی آکو
  • دوره های تک درس تخصصی دوازدهم سکو

همه درس هایی که در جدول بالا مشاهده کردید، به صورت تک درس همراه با پشتیبانی و امکان رفع اشکال قابل خریداری هستند. ارسال جزوه های ویژه اساتید هم بعد از خرید دره انجام میشود. دوره های تک درس قیمت بالاتری نسبت به پکیج ها دارند اما به هرحال برای دانش آموزانی که نیاز به همه دروس ندارد، شرایط خرید درس به درس میتواند مناسب تر باشد.

قیمت دوره های تک درس تخصصی دوازدهم سکو برای همه رشته ها ۱.۳۸۰.۰۰۰ ارزش گذاری شده است که در فروشگاه اینترنتی آکو با تخفیف ۱۸ درصدی ارائه میشود که میتوانید دوره ها را به صورت آنلاین خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آکو

دوره های کنکوری مجموعه آموزشی سکو

محصولات کنکوری سکو، دوره هایی به صورت جامع هستند که البته برای دروس عمومی و تخصصی ارائه میشود. اما با حذف دروس عمومی از کنکور، نیازی به معرفی دوره های دروس عمومی کنکور نیست. قیمت دوره های کنکوری دروس عمومی به ازای هر درس ۲ میلیون تومان بوده است که با تخفیف بیش از ۳۰درصد این روز ها با قیمت ۵.۰۰۰.۰۰۰ به فروش میرسد.

که البته با نهایی شدن پایه های دهم و یازدهم ممکن است در سال های آینده فارغ التحصیلانی که نیاز به شرکت در امتحانات نهایی دهم و یازدهم دارند، پکیج دروس عمومی کنکور(سه پایه) به دردشان بخورد.

معمولا دانش آموزان دوازدهمی دوره های دروس عمومی پایه دوازدهم و دوره های کنکوری دروس تخصصی را به صورت ویژه مشاوره برنامه ریزی درسی خریداری میکنند. محصولات سکو برای کنکوری ها جامع و کامل است و برای هر درس بین ۴۰ تا ۵۰ ویدئو آموزشی به صورت مبحث به مبحث کتاب های درسی دهم تا دوازدهم در اختیار دانش آموز قرار میگیرد.

مثل همه پکیج های آموزشی سکو، دوره های کنکوری هم شامل پکیج های جامع(همه دروس) و دوره های تک درس میشوند. یک نکته مهمکه توجه همه را به خودش جلب کرده است، دوره های جامع کنکور زبان تخصصی مجموعه آموزشی سکو است که توسط استاد مجید نجار با انرژی ارائه شده است.

رشته تحصیلیدروسقیمت دوره جامعقیمت هر درستخفیف فروشگاه آکو برای دوره جامعتخفیف فروشگاه آکو برای هر درس
تجربیشیمی – ریاضی – فیزیک – زیست۹.۰۸۰.۰۰۰۲.۲۷۰.۰۰۰تا ۲۵ درصد تخفیف۲.۰۴۳.۰۰۰
ریاضیشیمی – ریاضی – فیزیک۶.۸۱۰.۰۰۰۲.۲۷۰.۰۰۰تا ۱۸ درصد تخفیف برای دانش آموزان عادی۲.۰۴۳.۰۰۰
انسانیعربی – ریاضی و آمار – علوم و فنون – فلسفه و منطق – جامعه شناسی۱۰.۳۸۰.۰۰۰۲.۲۷۰.۰۰۰ (جامعه شناسی ۱.۳۰۰.۰۰۰)تا ۲۰ درصد برای دانش آموزان عادیتا ۱۸ درصد
زبان تخصصیزبان تخصصی۱.۶۰۰.۰۰۰—–۱.۴۴۰.۰۰۰ با تخفیف ویژه برای دانش آموزان مشاوره—–

دوره های متوسطه اول مجموعه آموزشی سکو

استفاده از دوره های متوسطه اول مجموعه آموزشی سکو به صورت ویژه برای دانش آموزان شهرستان های پیشنهاد میشود. چرا که کمبود معلم در شهر های کوچک تر بیش از شهر های بزرگ و مراکز استان ها دیده میشود و استفاده از معلم های بی تجربه موجب شده است دانش آموزان از پایه با برخی دروس مشکل داشته باشند.

مثلا یکی از درس هایی که خیلی از دانش آموزان از کلاس هفتم با آن به مشکل میخورند درس عربی است. مشکلی که اکثر دانش آموزان با درس عربی دارند، تدریس پیچیده معلم ها در کلاس است و دانش آموزی که تا سال گذشته با دروس پایه ابتدایی سر و کار داشته است و حالا وارد دبیرستان شده قطعا آمادگی فهم مطالب پیچیده را ندارد.

استاد سامانی نژاد در دوره جامع عربی متوسطه اول خود، تدریس این درس را با شعر و بازی تدریس میکند که یادگیری را آسان تر و از پایه دانش آموز را به درس عربی علاقه مند میکند. البته که پیشروی با همین متد در پایه های هشتم نهم و حتی محصولات متوسطه دوم سکو هم دیده میشود.

درس دیگری که دانش آموزان متوسطه اول،به ویژه نهمی ها با آن به مشکل میخورند علوم است. درس علوم از همان اول ابتدایی همراه دانش آمنزان است ولی در پایه هفتم ناگهان مباحث سخت و علمی میشوند و علت افت تحصیلی دانش آموزان در ورود به مقطع جدید نیز همین است.

محصولات سکو برای پایه های هفتم تا نهم

مجموعه آموزشی سکو برای همه دروس پایه های هفتم تا نهم دوره ویژه ارائه کرده است. یک پکیج بسیار کاربردی برای خانواده هایی که میخواهند هزینه اضافی نکنند، خرید دوره جامع متوسطه اول است که به صورت پکیج کامل تمامی دروس سه پایه متوسطه اول ارائه میشود و تا پایان سال نهم شما را از هرگونه کلاس خصوصی بی نیاز میکند.

پکیج جامع متوسطه دوم سکو تقریبا ۹ میلیون قیمت دارد و فراموش نکنید که قبل از انجام خرید حتما با پشتیبانان ما برای بررسی موجودی تماس بگیرید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

با خرید پکیج جامع شما به تفکیک پایه های هفتم، هشتم و نهم برای دروس عمومی و اختصاصی ویدئو آموزشی دریافت خواهید کرد و حتی برای سال نهم و انتخاب رشته نیز مشاور و دوره های آموزشی برای شرکت در آزمون تیزهوشان دارید.

  • پکیج دروس هفتم، هشتم و نهم به صورت جداگانه

مشخصا دوره ها به صورت پایه ای هم به فروش میرسند و خرید پکیج های جامع دروس عمومی و تخصصی بی شک از نظر قیمت بسیار به صرفه تر خواهد بود. دروس موجود در پکیج های جامع متوسطه اول شامل ادبیات، عربی، پیام های آسمانی و زبان است و دروس تخصصی هم علوم و ریاضی را شامل میشود.

قیمت دوره های جامع را در ادامه برایتان آورده ایم. برای دروس پایه هفتم و هشتم و نهم پکیج عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه به فروش نمیرسد و در صورتی که میخواهید دروس عمومی را حذف کنید، میتوانید دروس را به صورت تکی خریداری کنید که نسبتا قیمت بیشتری دارد.

فراموش نکنید که تمامی قیمت های ذکر شده در این مطلب در آبان ماه سال ۱۴۰۲ نوشته شده است و احتمال افزایش قیمت دوره ها باتوجه به تغییرات شرایط آموزش وجود دارد.

پایهقیمت کل پکیج جامع (عمومی و تخصصی) به تومانتخفیف فروشگاه اینترنتی آکو
هفتم۴.۹۲۰.۰۰۰تا ۲۰ درصد
هشتم۵.۵۲۰.۰۰۰تا ۲۰ درصد
نهم۵.۵۴۰.۰۰۰تا ۳۱ درصد برای دانش آموزان مشاوره آکو
  • خرید ویدئو های تک درس به تفکیک پایه های متوسطه اول

خرید ویدئو ها به صورت تکی در مجموعه آموزشی سکو امکان پذیر است. دوره ها شامل ویدئو های آموزش فصل به فصل کتاب است و حتی برای دانش آموزانی که مثلا سال نهم هستند ولی در پایه هشتم مشکل دارند و میخواهند در طول سال بخش هایی که از پایه مشکل دارند را مرور کنند به درد میخورد.

دوره های تیزهوشان سکو با دوره های متوسطه دوم عادی متفاوت است و اگر میخواهید برای آزمون تیزهوشان آماده شوید، بهتر است از دوره های ویژه تیزهوشان سکو استفاده کنید. قیمت دوره های دروس متوسطه اول را در ادامه میبینید. همه قیمت ها به تومان و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ نوشته شده است.

دروس پایه هفتمقیمت محصولات سکوقیمت فروشگاه اینترنتی آکو
هدیه های آسمانی – عربی – زبان – ادبیات۷۱۰.۰۰۰ تومان۶۳۹.۰۰۰ تومان
ریاضی – علوم۱.۰۴۰.۰۰۰ تومان۹۳۶.۰۰۰ تومان
دروس پایه هشتمقیمت محصولات سکوقیمت فروشگاه اینترنتی آکو
هدیه های آسمانی – عربی – زبان – ادبیات۷۶۰.۰۰۰ تومان۶.۸۴.۰۰۰ تومان
ریاضی – علوم۱.۰۹۰.۰۰۰ تومان۹۸۱.۰۰۰ تومان
دروس پایه نهمقیمت محصولات سکوقیمت فروشگاه اینترنتی آکو
هدیه های آسمانی – عربی – زبان – ادبیات۸۱۰.۰۰۰ تومان۷۲۹.۰۰۰ تومان
ریاضی – علوم۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان۱.۰۳۵.۰۰۰ تومان
قیمت محصولات سکو برای متوسطه اول

دوره های ویژه تیزهوشان سکو چگونه است؟

همانطور که میدانید آزمون های تیزهوشان در پایه های نهم و ششم برگزار میشود و در آزمون تیزهوشان پایه ششم، هوش های شش گانه بیشتر از هوش تحصیلی مورد توجه است. این درحالی است که برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم لازم است که دروس علوم، ادبیات و ریاضی در کنار هوش تمرین شود.

  • دوره ششم تیزهوشان سکو

در پکیج های ویژه تیزهوشان ششم دو مبحث توسط اساتید متخصص تدریس میشود و آن هم دوره هوش و استعداد تحلیلی است و نکته بعدی سرعت و دقت است که باید برای جواب دادن به سوالات آزمون ششم تیزهوشان تقویت شود.

برای آزمون تیزهوشان پایه ششم نیازی به کلاس ریاضی یا علوم نیست ولی اگر دانش آموز ضعیفی دارید، میتوانید از کلاس های خصوصی برای تقویت مبحث مورد نظرتان استفاده کنید. قیمت دوره های آفلاین هوش و و سرعت ویژه دانش آموزان ششم تیزهوشان را در جدول زیر مشاهده میکنید.

نام دورهقیمت اصلیقیمت با تخفیف
هوش و استعداد تحلیلی۸۹۰.۰۰۰ تومان۸۰۰.۰۰۰ تومان
سرعت و دقت۶۱۰.۰۰۰ تومان۵۵۰.۰۰۰ تومان

برای خرید جداگانه دروس هوش و سرعت ششم تیزهوشان باید حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه کنید که اگر از شرایط فروش ویژه فروشگاه آکو استفاده کنید، میتوانید با قیمت ۱.۰۵۰.۰۰۰ تومان هردو دوره را داشته باشید.

  • دوره تیزهوشان نهم سکو

استاد ریاضی دوره های تیزهوشان سکو، استاد قویدل است که باتوجه به توانایی های دیده شده از وی در دوره های تیزهوشان میتوان برای ارائه یک کلاس پر بار روی او حساب کرد. آقای علوم، محمود روضه خوان هم که نیازی به معرفی ندارد و تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان ایشان در آزمون تیزهوشان درخشان عمل کرده اند.

نام دورهقیمت اصلیقیمت با تخفیف
ادبیات۸۱۰.۰۰۰۷۲۹.۰۰۰
عربی۸۱۰.۰۰۰۷۲۹.۰۰۰
پیام های آسمانی۸۱۰.۰۰۰۷۲۹.۰۰۰
زبان۸۱۰.۰۰۰۷۲۹.۰۰۰
علوم۱.۱۵۰.۰۰۰۱.۱۳۵.۰۰۰
ریاضی۱.۱۵۰.۰۰۰۱.۱۳۵.۰۰۰

برای خرید یک جای همه دروس پکیج تیزهوشان از فروشگاه اینترنتی آکو به شرط استفاده از مشاوره تحصیلی میتوانید تا ۲۰ درصد تخفیف داشته باشید و به جای ۵.۵۴۰.۰۰۰ تومان حتی کمتر از ۵ میلیون هزینه پرداخت کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا