پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401

مصاحبه با رتبه یک کنکور ریاضی و تجربی و انسانی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3/5 - (4 امتیاز)

رتبه برتر کنکور شدن کار راحتی نیست! شاید شما هم به این فکر کرده باشید که چطور رتبه برتر کنکور سراسری شوید و برای این کار دنبال راه حل باشید! اولین قدم برای موفقیت، صحبت با کسانی است که یک بار در این مسیر موفق شده اند. به همین دلیل است که مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401 را برای شما آورده ایم.

هرچند باتوجه به تغییرات مهم کنکور 1402 نمیتوان خیلی نسبت به شرایط تاثیر معدل در کنکور و میزان ضریب هر درس در زیرگروه مطمئن بود اما به قول رتبه برتر کنکور تجربی 1388 آقای رستگار رحمانی که میگفت:

لازم نیست روی کنکور تمرکز کنی، روی میزان یادگیری خودت تمرکز کن. وقتی مطمئن باشی که درس رو بلدی دیگه مهم نیست چه سوالی و چجوری توی کنکور بیاد!

ما تیم مشاوره کنکور هستیم و تابحال بیشتر از اون چیزی که بتونیم بشماریم، رتبه برتر کنکور داشتیم! اما مصاحبه با رتبه یک کنکور یه چیز دیگه است! هرچند خودمون هم تاحالا بارها عادت های رتبه های برتر کنکور رو براتون گذاشتیم ولی خواندن درباره رتبه های برتر کنکور و بررسی کارنامه هاشون هم خالی از لطف نیست.

[aparat id=’GMmJ0′]

عادات رتبه های برتر کنکور 1401

همه ما داریم برای کنکور تلاش میکنیم و همه ما تقریبا کارهای روتین که رتبه برتر کنکور ریاضی و رتبه برتر کنکور انسانی انجام میدادن رو انجام میدیم. هممون تست میزنیم، هممون پیش خوانی و تست آموزشی رو توی برناممون داریم و هممون از مشاوره تحصیلی کنکور کمک میگیریم. اما چطوریه که بعضی ها میشن رتبه برتر کنکور تجربی و بعضی ها میشن از آخر رتبه یک!

مهندس سهیل حاج کرم با بیشتر از 10 سال سابقه مشاوره رتبه های برتر کنکور، در ویدئو بالا هر آنچه که برای رتبه برتر شدن لازمتون میشد رو بهتون معرفی کرد. هرچند رتبه برتر شدن برای هر کس ویژگی های منحصر بفرد هست اما بعضی از تجربه های ناگفته مهندس حاج کرم در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1401 به شرح زیر است.

رتبه های برتر کنکور 1401 کارهایی رو میکنن که بقیه دانش آموزها نمیکنن یعنی یک سری از اخلاق های بد ما در رتبه های برتر کنکور دیده نمیشه!

پیشنهاد میکنم یه لیست از رفتار ها و عادت های خودتون تهیه کنید و با تطبیق اونها با مصاحبه رتبه های برتر کنکور سعی کنید این رفتار ها رو اصلاح کنید. حتی احساساتی مثل خشم، اضطراب، غم، اشتیاق، اعتماد بنفس و … هم جزو عادات و رفتار های خاص شما محسوب میشود.

رتبه یک کنکور ریاضی 1401

سید حسین سید مهدی جاسبی  رتبه یک کنکور 1401 ریاضی بود که از داوطلبان منطقه یک تهران بود. درصد های این رتبه برتر کنکور ریاضی 1401 در دروس عمومی و تخصصی به شرح زیر بود:

  • زبان و ادبیات فارسی  :  70.7  درصد
  • زبان عربی :   89.4 درصد
  • فرهنگ و معارف اسلامی :  94.7 درصد
  • زبان :  100  درصد
  • ریاضیات :  91.4 درصد
  • فیزیک :  100 درصد
  • شیمی :  80 درصد

میبینید که درصد های رتبه یک کنکور ریاضی سال گذشته همه بالای 70 هستند. برای داشتن درصد بالای هفتاد باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر 10 سوال فقط به 7 سوال پاسخ دهید!

رتبه برتر کنکور انسانی 1401

اگر نگاهی به سوالات ریاضی کنکور ریاضی 1401 بیاندازید کاملا متوجه میشوید که انتخاب 7 سوال راحت تر از بین هر 10 سوال اصلا کار سختی نیست. مثلا میتوانید کلا 7 سوال آمار را حذف کنید! که البته اصلا پیشنهاد نمیشود چون میتوانید سوالات بسیار ساده ای را از این درس پیدا و کپن حذف سوالاتتون رو برای سوالات سخت کنکورتون نگه دارید.

سید حسین سید مهدی البته در کنکور زبان هم شرکت کرد و تونست جزو رتبه های برتر کنکور زبان 1401 هم باشد. درصد های کنکور در کنکور زبان رتبه برتر کنکور ریاضی 1401 به شرح زیر بود:

  • زبان و ادبیات فارسی : 100 درصد
  • زبان عربی : 90 درصد
  • فرهنگ و معارف اسلامی : 90 درصد
  • زبان خارجه : 90 درصد
  • زبان تخصصی انگلیسی و فرانسه : 50 درصد

رتبه کشوری کنکور ریاضی 1401

رتبه در منطقه کنکور ریاضی
1

1

رتبه کشوری کنکور زبان 1401

رتبه در منطقه کنکور زبان

9

6

ویژگی های رتبه برتر کنکور ریاضی 1401

رتبه یک کنکور ریاضی 1401 در مدرسه متوسطه دوم پسرانه غیرانتفاعی علوی درس خوانده بود و شروع کنکور از پایه دهم را جزو برنامه درسی خودش قرار داده بود. سید حسین سید مهدی خودش به عنوان رتبه برتر کنکور ریاضی 1401میگوید:

از سال دهم به صورت جدی به برنامه ریزی و مطالعه کنکور پرداختم و از تابستان سال دوازدهم با روزانه 9 ساعت مطالعه تلاش برای رتبه یک کنکور 1401 شدن را شروع کردم.

بنده بدون شرکت در کلاس کنکور و تنها با کمک معلمان مدرسه و مطالعه اصولی کتاب درسی و تمرین و تکرار فراوان به همراه تمرین تستی و تشریحی موفق به کسب رتبه یک کنکور ریاضی فیزیک شدم .

در مصاحبه با رتبه برتر کنکور ریاضی 1401 متوجه شدیم که سید حسین بعد از انتخاب رشته در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف به ادامه تحصیل می پردازم. به عنوان یک رتبه برتر کنکور 1401 به شما میگویم که:

تنها راه موفقیت در کنکور سراسری بعد از تلاش و پشتکار، امید و توکل به خدا است و با برنامه ریزی درست می توان در این راه به موفقیت رسید .

توجه کنید که سال کنکور شما بسیار حساس است و باید در این شرایط از هرگونه حاشیه دور شوید و ذهن خود را فقط برای مطالب درسی و آمادگی کنکور “به دور از هیچ استرس و اضطراب و دلهره ای” آماده کنید.

قطعا شما در سال کنکور دچار اتفاقات عجیب و غریبی میشوید و احتمالا حوادثی رخ می دهند که سبب دلسردی و نومیدی دانش آموزان می شوند، اما باید بدانید که در نهایت موفقیت در انتظار کسانی است که حتی در اوج ناراحتی و یأس دست از تلاش برای رسیدن به هدف خود بر نمی دارند

منابع رتبه های برتر کنکور ریاضی

رتبه برتر کنکور 1401 ریاضی میگوید بهترین منبع کنکور کتاب است و سعی کنید اول از همه بر روی کتب درسی تسلط کافی و لازمه را داشته باشید سپس به سراغ منابع دیگر روید. البته لازم به ذکر است تعدد منابع از آفت های یک کنکوری است و بهتر این است که یک منبع بر حسب سطح درسی خود انتخاب کرده و کاملا بر آن مسلط شوید.

مشاوره کنکور ریاضی و فیزیک

داشتن برنامه و نقشه راه یکی دیگر از از اصول موفقیت در کنکور است. این را یکی از رتبه های برتر کنکور 1401 ریاضی میگوید که مهم ترین توصیه من برای کنکوری های آینده تلاش بی وقفه و بدون لحظه ای درنگ است.

مشاوره تخحصصی کنکور ریاضی 1402

رتبه یک کنکور تجربی 1401

فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی بود! فرناز از یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد و جزو منطقه 3 در کنکور سراسری محاسبه میشود. فرناز در مصاحبه ای که با رتبه های برتر کنکور 1401 شده بود گفت که از سال دهم شروع کردم برای کنکور درس بخوانم.

طبق سوابق تحصیلی که از خانم حسن زاده ثبت شده، او از کودکی هوش بالاتری نسبت به هم سن و سالان خود داشته است و در مدرسه فرزانگان (مدرسه تیزهوشان) قبول شده است. فرناز حسن زاده رتبه برتر کنکور تجربی 1401 میگوید:

من از درس خواندن لذت میبردم و در سال کنکور تفرح و استراحتم هم درس خواندن بود. هرچند من در سال کنکور هم تفریحات کافی داشتم و اصلا اذیت نشدم. من تفریح و درس را همزمان داشتم.

فرناز در کنکور تجربی و کنکور زبان شرکت کرد و در کنکور تجربی موفق به کسب رتبه 1 شد ولی درباره درصد ها و رتبه کنکور زبان فرناز اطلاعاتی در دسترس نیست و البته اهمیتی هم ندارد چون هدف فرناز پزشکی و ادامه تحصیل تا مقطع تخصص قلب بوده است. درصد های کنکور خانم حسن زاده در کنکور تجربی به شرح زیر بود.

  • زبان و ادبیات فارسی  :  94/7 درصد
  • زبان عربی :   100  درصد
  • فرهنگ و معارف اسلامی :  100 درصد
  • زبان :  89.4  درصد
  • زمین شناسی : 93.4 درصد
  • ریاضیات : 95.6 درصد
  • زیست شناسی : 86.7 درصد
  • فیزیک : 95.6 درصد
  • شیمی : 85.8 درصد

میبینید که درصد های رتبه یک کنکور تجربی 1401 در دروس تخصصی آزمون سراسری همگی بالای 85 بوده است! درصد های بالای 90 هم حتی در کارنامه رتبه یک کنکور تجربی 1401 دیده میشود! این چالش سختی است! با این حساب شما نمیتوانید مثل کنکور ریاضی با حذف 3 سوال از 10 سوال، رتبه برتر کنکور بشید!

رتبه برتر کنکور تجربی 1401

این یعنی مثلا برای رتبه برتر کنکور 1401 شدن اصلا فرصت کافی برای حذف 10 سوال از 50 سوال زیست را ندارید و باید برای جواب دادن به همه سوالات آماده باشید. حتی درس زمین شناسی که معمولا برای داوطلبان اهمیت کمتری دارد، در کارنامه کنکور فرناز 93.5 درصد پاسخگویی داشته است.

کار شما برای رتبه برتر کنکور تجربی 1402 شدن راحت تر است. شما دروس عمومی را در کنکور امتحان نمیدهید و در نتیجه زمان اختصاص داده شده برای آن را میتوانید برای دروس تخصصی اختصاص دهید. بررسی سوالات زیست کنکور 1401 یا تحلیل فیزیک کنکور 1401  نشان میدهد که تسلط بر کتاب درسی اولویت داوطلبان برای رتبه های برتر کنکور 1401 بوده است.

سوابق تحصیلی رتبه برتر کنکور تجربی 1401

فرناز حسن زاده در مدرسه تیزهوشان درس خونده و در خانواده تحصیل کرده ای هم بزرگ شده. مادر فرناز کارشناس عمران و پدرش کارشناس ارشد کارگردانی است.رتبه برتر کنکور تجربی 1401 میگوید دفتر برنامه‌ریزی کنکور از وقتی یادم میاید صمیمی‌ترین دوست من است. او درباره نحوه مطالعه زیست کنکور میگوید:

به نظر من برای تمام درس‌ها ابتدا باید مطالب کتاب درسی را ‌خوب یاد گرفت. مثلاً برای درس زیست‌شناسی باید بدانیم که هر بخش از متن با کدام بخش از تصویرهای کتاب ارتباط دارد.

من میدانستم که برای درس زیست باید تصویرها را به ذهن بسپاریم تا بتوانیم درک صحیحی داشته باشیم و برای این کار تصویرها را خودم نقاشی می‌کنم. البته فقط خواندن کافی نیست و بعد از یادگیری کامل کتاب درسی باید تست‌های زیادی حل کنیم.

بعد از حل تست‌ها لازم است که هر تست را تک‌‌‌تک بررسی و تحلیل کنیم. حتی ممکن است نکات زیادی در گزینه‌ها باشد. یک داوطلب کنکور تجربی باید نکاتی را که از تست‌ها بیرون می‌آورد هم در حاشیه‌ی کتاب‌های درسی یادداشت کند تا کتاب درسی کاملتری در زمان مرور و جمع بندی در اختیار داشته باشد.

نوشتن نکات در حاشیه کتاب های درسی کمک زیادی به یادگیری من می‌کند والبته من برای درس زیست شناسی از منابع متنوعی استفاده کردم و علاقه ام به این درس هم بی تاثیر نبود.

برای رتبه یک کنکور تجربی شدن چطور درس بخوانیم

من برای رتبه برتر کنکور تجربی 1401 شدن اولین قدمم برای یادگیری دروس پیشخوانی بود. حتی در تابستان بعضی از درس ها ی زیست و شیمی رو پیشخوانی میکردم.خودخوانی دروس فیزیک و شیمی و زیست من یکی از نکاتی بود که خیلی ها متعجب بودند! اما واقعا کتاب های درسی ، کتاب های کمک درسی و تست زنی آموزشی و تکمیلی تمام کاری بود که من انجام میدادم. البته با برنامه ریزی دقیق !

البته در آزمون های آزمایشی کنکور هم شرکت کردم و علاوه بر اهمیت به بودجه بندی و شرکت در آزمون ، به کارنامه آزمون و تحلیل آزمونم هم اهمیت میدادم. من حتما سوالات جواب نداده یا اشتباهم رو بررسی میکردم و نکاتش رو همونطور که گفتم توی کتابم یاد داشت میکردم. بعد از اون میرفتم سراغ سوال هایی که درست زده بودم و نکاتی که توی گزینه های هر سوال وجود داشت.

مشاور رتبه های برتر کنکور تجربی

من باور دارم که انسان توانمند تر از آن است که کنکور بتواند جلوی او را بگیرد یا باعث شود از آرزوهایش درست بکشد. من باور دارم که انسان با استفاده درست از فرصت هایی که در زندگی اش دارد به آرزوهایش میرسد و نه فقط با فکر کردن به اهداف بزرگ! و کنکور هم برای من یک فرصت بود که خودم را نشان دهم.

اگر تا الان برنامه ریزی درست انجام نداده اید، یا اصلا برای زندگی تان برنامه ریزی درستی نداشته اید، همین الان یک برگه بردارید و برای کارهای روزانه‌ی خود برنامه‌ریزی کنید و به اجرای آن پایبند باشند.

فردایی برای شروع برنامه ریزی وجود ندارد  و هر کاری را باید از همین امروز شروع کنیم .

مصاحبه با رتبه یک کنکور انسانی 1401

محمد بهرامی داوطلب کرمانشاهی کنکور انسانی در سال 1401 توانست رتبه 1 را کسب کند. آقای بهرامی که در مصاحبه با رتبه یک کنکور 1401 انسانی عنوان کرده بود هیچ کار خاصی در دوران تحصیلم نکردم، با اشاره به اینکه سال اول کنکور دادنش بوده پیشخوانی و زدن تست های آموزشی را اولینو مهمترین قدم برای شروع درس خواندن برای کنکور 1402 دانست.

رتبه یک کنکور انسانی 1401 در مصاحبه اش گفت که من از روش معلمی برای خودم استفاده میکردم. یعنی سعی میکردم مطالبی که خوانده ام را برای خودم توضیح دهم و حتی نکات را بدون اینکه به کتاب نگاه کنم برای خودم بنویسم و تثبیتش کنم. استفاده از تلفن همراهم را به حداقل رسانده بودم و با تحویل تلفنم به مادرم، فقط شب ها در حد 30 دقیقه از آن استفاده میکردم.

این قانونی بود که برای خودم گذاشته بودم و هیچکس مجبورم نکرد! اما خودم میدانستم که فضای مجازی خیلی مشغولم میکند پس آن را کنار گذاشتم.

محمد میگوید به حقوق علاقه دارد و احتمالا بخواهد همین رشته را در دانشگاه نیز ادامه دهد. محمد درباره سختی دروس تخصصی کنکور انسانی میگوید که چون به فلسفه و منطق و ریاضیات علاقه شدیدی داشتم، خواندن این درس ها سخت نبود. او میگوید من نیازی به استراحت زیاد بین دروس نداشتم و تقریبا به ازای هر 1 ساعت یک ربع استراحت میکردم.

این دقیقا همان عدد و رقمی است که رتبه یک کنکور تجربی 1401 خانم فرناز محبی هم در ساعات مطالعه کنکور خود ذکر کردند!

رتبه برتر کنکور انسانی 1401

مصاحبه با رتبه یک کنکور انسانی 1401 نشان میدهد که او خیلی هم با ساز و کار کنکور و راه رسیدن به اهداف موافق نیست اما خب برای رسیدن به هدفش این غول بی شاخ و دم کنکور انسانی را شکست داده است. درصد های محمد بهرامی در کنکور انسانی 1401 به شرح زیر بود.

  • زبان و ادبیات فارسی : 94.7 درصد
  • زبان عربی :  78.7 درصد
  • فرهنگ و معارف اسلامی :  89.4  درصد
  • زبان خارجی :  94.7 درصد
  • ریاضیات : 78.4 درصد
  • اقتصاد : 100 درصد
  • ادبیات فارسی تخصصی  : 95.6 درصد
  • زبان عربی تخصصی :  100 درصد
  • تاریخ وجغرافیا  68.9 درصد
  • علوم اجتماعی :  93.4 درصد
  • فلسفه ومنطق  :  /73.4 درصد
  • روانشناسی : 88.4 درصد

شرایط تحصیلی رتبه برتر کنکور انسانی 1401

پدر محمد بهرامی نظامی است و بعید نیست که محمد هم این نظم و انضباط شدید در برنامه ریزی درسی و برای زندگی اش را از پدر به ارث برده باشد. البته مادر آقای بهرامی نیز گفتار درمانگر است و تحصیلاتش کارشناسی ارشد گفتار درمانی است. داشتن روان سالم و خانواده منظم و آرام احتمالا یکی از دلایل موفقیت محمد بوده است. آقای بهرامی درباره شخصیت تحصیلی و روش طی کردن مسیر موفقیت خودش میگوید:

نظم و خلاقیت بزرگترین دستاورد من بود که بعدا هم به کار خواهم گرفت. امیدوارم در دوران دانشگاه هم بتوانم همینطور با برنامه ریزی پیش برو و استاد بهترین دانشگاه های سراسری ایران در درس حقوق شوم.

برنامه ریزی محمد بهرامی برای زندگی اش محدود به درس هایش نبود! او میگوید که من به همه کارهایم میرسیدم. اصلا اینطور نبود که از یک کاری بزنم تا درس بخوانم! محمد اذعان داشته است که هدف من 100 زدن نبود و فقط بر متن کتاب ها مسلط شدم.

مشاوره رتبه های برتر کنکور انسانی

آنقدر مسلط بودم که انگار پی دی اف کتاب ها داخل ذهنم ثبت شده بود و بنظر من متن کتاب های درسی به ویژه در رشته علوم انسانی همانقدر مهم است که تست زدن و شرکت در آزمون های آزمایشی اهمیت دارد!

من با خودم رقابت میکردم و هرروز سعی میکردم بهترین خودم باشم تا بعدا حسرت همان یک روز را نخورم! من به معنای دقیق کلمه برای کنکورم تمام خودم را گذاشتم و روزانه 10 الی 13 ساعت درس میخواندم. آقای بهرامی میگوید این جمله از کتاب جامعه شناسی شاید مهمترین چیزی بود که من از کنکور یاد گرفتم:

در کتاب جامعه‌شناسی نوشته شده بود که نظم و خلاقیت دو بال موفقیت انسان است. پس باید در هر کاری منظم و با برنامه و البته خلاق بود.

برنامه ریزی رتبه برتر کنکور انسانی 1401

محمد بهرامی میگوید قطعاً برنامه‌ریزی از رکن های اساسی موفقیت است و  برای من شکست یک گزینه نیست! به عنوان رتبه برتر کنکور انسانی 1401 معتقدم که هرگز نباید قبل از رسیدن به هدف تسلیم شد و برای آن چیزی که هنوز پیش نیامده ناراحت بود! پس تلاش کن و دیگران را برای ناراحتی ها و به هدف هایت نرسیدن مقصر ندان.

اگر در خودت اراده کافی میبینی که برنامه ریزی درست داشته باشی و به برنامه ات هم عمل کنی، که چه بهتر! اما اگر فکر میکنی فضای مجازی یا دوست های اطرافت یا حتی خودت میتونن تو رو از مسیر هدفت خارج کنن، پس از یکی برای قدم گذاشتن تو مسیر درست و تلاش ثمر بخش کمک بگیر.

چه بهتر که این کمکی که قرار هست بگیری، یه آدم حرفه ای باشه. کسی که قبلا دست چندین و چند دانش آموز رو در مسیر رسیدن به هدف گرفته و با موفقیت به آخر رسونده. تیم مشاوره کنکور آکو مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور انسانی همراه شماست.

مشاوره تحصیلی کنکور برای رتبه های برتر کنکور

رتبه برتر شدن سخته؟ بله ! باید براش برنامه ریزی کنی و از همون اول تصمیمتو گرفته باشی که میخوای رتبه 1 بشی وگرنه توی مسیر احتمالا دچار لغزش میشی و برای رسیدن به هدفت ناامیدانه حرکت میکنی. اما مشاوره میتونه توی مسیر درست نگهت داره و برای ادامه مسیر بهت انگیزه بده. حتی مشاوره روانشناسی برای حل کردن ریشه ای مشکلات تحصیلی میتونه تاثیر بسزایی داشته باشه.

با همین هدف در تیم مشاوره تحصیلی آکو کرج، مشاوره تخصصی کنکور میدیم و از معرفی شما به روانشناس برای حل کردن مشکلات اضطراب و خشم یا احتمالا غم شدید دانش آموزان در این دوران عبایی نداریم چون باور داریم که برای اجرای درست برنامه درسی، ذهن دانش آموز باید در شرایط نرمال و آرامش باشه.

مشاوره برنامه ریزی کنکور 1401

برای رزرو وقت مشاوره ات همین حالا با شماره 02633408944 تماس بگیر و یا از طریق تلگرام مشاوره تحصیلی آکو اولین برنامه رایگان درسی رو در مسیر رتبه برتر کنکور 1402 شدن دریافت کن.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا