نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

تست شیمی 2 کل کتاب
تماس با ما وب پی

تست شیمی 2 کل کتاب

5/5 - (1 امتیاز)

تست شیمی 2 کل کتاب برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به دانش آموزان و داوطلبان کمک میکند تا در کنکور و امتحان نهایی آمادگی های لازم را بدست آورند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

دانلود تست شیمی یازدهم کل کتاب

تست شیمی 2 کل کتاب دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در احتیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات خود را برطرف کنید.

یازدهم 2

برای دریافت لینک تست شیمی 2 کل کتاب به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی یازدهم کل کتاب

در این قسمت از تست شیمی 2 کل کتاب تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی شیمی را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما بتوانید از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید. در ادامه از این مطلب تیم مشاوره تحصیلی آکو سرفصل های شیمی یازدهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

  • فصل اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم: ۴ سوال
  • فصل دوم: در پی غذای سالم: ۴ سوال
  • فصل سوم: پوشاک، نیازی پایان ناپذیر: ۶ سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

  • فصل اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم: ۴ سوال
  • فصل دوم: در پی غذای سالم: ۵ سوال
  • فصل سوم: پوشاک، نیازی پایان ناپذیر: ۴ سوال

تست شیمی در کنکور ریاضی و تجربی به ترتیب دارای 14 و 13 سوال است و همچنین رشته تجربی دارای 40 درصد، رشته ریاضی دارای 38 درصد میباشد. دانش آموزانی که میخواند شیمی خود را در کنکور با درصد بالایی بزنند میتوانند با حل 300 تست شیمی 2 کل کتاب یک گام مثبت به سمت کنکور بردارند و بتوانند تسلط خود را بالا ببرند تا بتوانند شیمی را در کنکور بالا بزنند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنند. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان در کرج
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (158)
سؤالات و پاسخ‌های اخیر