پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست تاریخ 1 کل کتاب

تست تاریخ 1 کل کتاب

4.2/5 - (9 امتیاز)

تست تاریخ 1 کل کتاب برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید همچنین این تست ها به شما کمک میکنند تسلط خود را نسبت به درس بیشتر کنید. شما میتوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست های بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست تاریخ 1 کل کتاب

تست تاریخ 1 کل کتاب دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و درصد خود را حساب کنید همچنین میتوانید بعد از حل کردن تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کرده و با خوانش مطالب آن ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید.

image 78

برای دریافت لینک تست تاریخ 1 کل کتاب به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

تاریخ 1 کل کتاب

در این بودجه بندی تاریخ دهم را در ختیار شما عزیران قرار میدهیم.

داوطلبان گروه انسانی باید در کنکور به درس تاریخ و جغرافیا به عنوان پنجمین درس در دفترچه تخصصی پاسخ دهند. این درس از 30 سوال تشکیل شده است و مدت زمان پاسخگویی به سوالات تاریخ و جغرافیا در کنکور 25 دقیقه است. این بدین معنی است که داوطلبان باید در 48 ثانیه به سوالات درس تاریخ و جغرافیا پاسخ دهند. اگر شما دانش آموزان میخواهید که خیلی خود از پس سوالات بر بیایید و بتوانید سوالات خود را با سرعت عمل بالا پاسخ دهید باید تسلط کافی را روی درس داشته باشید و تست تاریخ 1 کل کتاب کمک زیادی به شما میکند. منابع درسی برای تاریخ جغرافیا نیز کتاب‌های تاریخ و جغرافیا پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم

  • تعداد سوالات تاریخ و جغرافیا در کنکور انسانی 30 سوال است.
  • سوالات از شماره 186 الی 215
  • مدت زمان پاسخگویی به سوالات 25 دقیقه است.
  • مدت زمان پاسخگویی به هر سوال 48 ثانیه می باشد.
  • منابع تاریخ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم – جغرافیا پایه دهم، یازدهم و دوازدهم میباشد و شما میتوانید با حل تست تاریخ 1 کل کتاب گام بزرگی به سمت کنکور بردارید و تاریخ سال دهم خود را جمع بندی کنید.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم تست های این درس و دروس دیگر را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید تسلط کافی را روی درس پیدا کنید و با حل کردن تست تاریخ 1 کل کتاب و تست های دیگر تسلط کافی را روی درس پدا کنید. همچنین تیم مشاوره اکو در زمینه های برنامه دادن، انتخاب رشته و حتی در زمینه های مهاجرت هم به شما کمک بسیاری میکنند و شما میتوانید با مشاوره داشتن با تیم مشاوره تحصیلی اکو بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنید و با برنامه هایی که تیم مشاوره تحصیلی اکو به شما میدهند گام های کوچک و مسپثبت ولی بسیار مفید برا کنکور خود بردارید. دانش آموزان هم میتوانند به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تییم مشاوره اکو در ارتباط باشند و برنامه های خود را دریافت کنند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
تاریخ
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا