پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست دینی 2 درس 12

تست دینی 2 درس 12

به این نوشته امتیاز دهید

تست دینی 2 درس 12 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما مییتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چاش بکشید. این تست ها به شما کمک میکنند تا علاوه بر این که در سوالت امتحان نهایی تسلط کافی را پیدا کنید در کنکور هم با تسلط خیلی زیاد به سوالات جواب دهید. شما میتوانید هم در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی و هم کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو ما را دنبال کنید و تست ها وو جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست دینی یازدهم درس 12

تست دینی 2 درس 12 دارای 200 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست دینی درس 12 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و تسلط خود را نسبت به درس بدست اورید همچنین اگر روی درس تسلط کافی نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما قرار داده اند تا شما بتوانید در این درس تسلط کافی را پیدا کنید.

2 4

برای دریافت لینک تست دینی 2 درس 12 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

دینی یازدهم درس 12

در این قسمت توضیحاتی مربوط به دینی یازدهم درس 12 میدهیم همچنین نکات مهمی را در مورد درس 12 به شما عزیزان میدهیم شما میتوانید قبل از حل این تست ها به این توضیحات مراجعه کنید و یک دوره کوتاه روی سوالات داشته باشید.

  • مقدس ترین نهاد و بنای اجتماعی نزد خدا: «خانواده»؛ این نهاد، با ازدواج زن و مرد به وجود می آید و با آمدن فرزندان کامل می شود. با تولد فرزندان، زن و | مرد، مادر و پدر بودن را تجربه می کنند و فرزندان را در دامان خود پرورش می دهند.
  • خصوصیت مشترک و خصوصیت متفاوت زن و مرد: در « ویژگی های انسانی» با هم مشترک هستند و خداوند برای هر دو هدف واحدی معین کرده است، اما از جهت خصوصیات جسمی» با هم متفاوتند. البته، این تفاوتها به گونه ای است که هر دو را به هم نیازمند کرده است.
  •  شناخت ویژگی های روحی زن و مرد از میان مهمترین برنامه های تشکیل خانواده، «تقویت عفاف و پاکدامنی»:  دوره بلوغ تا ازدواج، یکی از حساس ترین و ارزشمندترین دوره های عمر انسان است و دوره گذر از کودکی و ورود به بزرگسالی و پذیرش مسئولیتهای زندگی است. اگر نوجوان و جوان، این دوره را با پاکی و پاکدامنی بگذارند و در حالی به زندگی مشترک با همسرش وارد شود که آلوده به فحشا و گناه نشده باشد، راه رسیدن به «بهشت» را برای خود و فرزندانش بسیار هموار کرده است.
  • از اهدافی که برای تشکیل خانواده در متون دینی ذکر شده پاسخ به نیاز جنسی است»: « ابتدایی ترین » زمینه ازدواج، نیاز جنسی مرد و زن به یکدیگر است. این نیاز که احساس آن از دوران بلوغ آغاز می شود، اولین کشش و جاذبه را میان مرد و زن ایجاد می کند و آنان را به سوی تشکیل خانواده سوق می دهد. بر اثر ازدواج و پاسخ صحیح به این نیاز، هر کدام از مرد و زن، به یک «آرامش روانی» می رسند.
  • از اهدافی که برای تشکیل خانواده در متون دینی ذکر شده، «انس با همسر است»: هر یک از زن و مرد، علاوه بر نیاز جنسی، نیازمند به زندگی با دیگری هستند و این نیاز نیز، پس از بلوغ آشکار می شود. این نیاز، به گونه ای است که اگر فردی از راههای نامشروع آن را برطرف کند اما بدون همسر زندگی کند، باز هم یک بی قراری و ناآرامی او را آزار می دهد که فقط با بودن در کنار همسر برطرف می شود.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و با برنامه های درسی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید.

رفتار والدین رتبه های برتر و آموزش نحوه برخورد با دانش آموز کنکوری
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دینی درس 12
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا