دانلود نمونه سوال
تماس با ما وب پی

امتحان نهایی ریاضی دوازدهم

4.7/5 - (3 امتیاز)

در این بخش امتحان نهایی ریاضی دوازدهم چهار سال اخر، دی، خرداد و شهریور را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا آشنایی های لازم را روی نوع امتحانات و سوالات آموزش و پرورش بدست آورید. تمامی این سوالات به همراه پاسخنامه میباشد و دانش آموزان به راحتی میتوانند بعد از حل نمونه سوالات به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و به سوالات پاسخ دهند.

تعداد سوالات ریاضی و تجربی معمولا حدود 17 سوال است. اگر به نمونه سوالات دوازدهم توجه کنید میبینید که هر ساله سوالاتی مانند ضابطه، تابع، مشتق و… در امتحان مشترک هستند حتی این را هم میتوانید مشاهده کنید که هر ساله بر خلافه تصورات ما که ریاضی فقط حل کردن است، سوالات جای خالی نیز دارد.

به عنوان یک مشاور میتوانم بگویم که اگر دانش آموزان حداقل 3 نمونه از این نمونه سوالات را پاسخ دهند و پاسخ سوالات را که بلد نیستند را یاد بگیرند قطعا نمره بالای 17 را کسب خواهند کرد.

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم این نمونه سوالات را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما عزیزان بتوانید با حل این نمونه سوالات در امتحان نتایج بسیار مفیدی کسب کنید. شما عزیزان میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های تازه
  • Mohsen

    پارسال دانشگاه ثبت نام کردم و مرخصی گرفتم برای کنکور، و رتبم...

  • سنم

    سلام خسته نباشید من تلفن ثابت ندارم و سوال مهمی راجع قبولی م...

  • سراب

    سلام.چطور میتونم به سوالات ماز تجربی برای ازمون ۴۰۳ دسترسی پ...

  • کامیار اسماعیلی

    بهترین دبیرستان پسرانه کرج هستش به نظرم...

  • مهسا رحیمی

    واقعاً خودم از نزدیک دیدم که کادر مدیریت و مشاوره بابت پیشرف...

توسط دیانا
همه (60)
سؤالات و پاسخ‌های اخیر

    به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.