نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1
تماس با ما وب پی

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1

3.3/5 - (40 امتیاز)

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. این تست ها به شما کمک میکند تا در کنکور و امتحان نهایی تمام ایرادات دسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن کانال آپارات تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 دارای 150 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و اگر دانش آموزان روی تست ها مشکل داشتند میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. در ادامه با شما در مورد بودجه بندی و سرفصل های زیست دهم صحبت میکنیم که به شما کمک بسیار زیادی میتواند بکند.

1 1

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

گفتار 1 زیست دهم فصل 6

در این قسمت از تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 با شما دانش آموزان در مورد بودجه بندی زیست دهم و تعداد سوالات از هر مبحث صحبت میکنیم این کار به شما کمک میکند تا بتوانید بفهمید هر مبحث از چه اهمیتی برخودار استو چقدر زمان باید برای هر مبحث بگذارید.

بودجه بندی زیست دهم در کنکور

زیست دهم در کنکور شامل 7 فصل میباشد و دانش آموزان رشته تجربی برای درس زیست 50 تست دارند که 17 تست را سال دهم به خود اختصاص داده است. پایه دهم زیست تجربی 34 درصد را به خود اختصاص داده است و دانش آموزانی که میخواهند زیست دهم خود را با درصد بالایی بزنند میتوانند با حل تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 به خود کمک کنند تا درصد خود را بالا بزنند. همانطور که در جدول زیر میبینید تعداد تست ها از فصل ششم 3 تست است و دانش آموزان میتوانند با حل تست زیست دهم فصل 6 گفتار 1 تسلط خود را روی فصل 6 بالا ببرند و بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال
مجموع سوالات17 سوال

شما میتوانید تمام سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا بتوانید سال کنکور خود را که یکی از مهم ترین سال های زندگیتان است ایرادات خود را برطرف کنید. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (158)
سؤالات و پاسخ‌های اخیر