پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تماس با ما وب پی

تست زیست 1 فصل 4

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست 1 فصل 4 برای دانش آموزان سال دهم رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال آپارات تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم آکو در آپارات و تلگرام خود علاوه بر این که تست ها و جزوات را در اختیار شما عزیزان قرار داده است، پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را هم در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.

دانلود تست زیست دهم فصل 4

تست زیست 1 فصل 4 دارای 500 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. پاسخنامه تشریحی دارای توضیحات و نکات مهمی میباشد که میتواند به دانش آموزان رشته تجربی کمک بسیار زیادی بکند همچنین پاسخنامه کلیدی به شما کمک میکند تا بفهمید چقدر نسبت به تست ها تسلط دارید. تست زیست دهم فصل 4 به شما کمک میکند آمادگی های لازم را در زمینه کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

1 7

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 4 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست دهم فصل 4

در این قسمت بودجه بندی زیست دهم فصل 4 را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم همچنین نکات مهمی مربوط به سرفصل های زیست دهم به شما عزیزان میگوییم. بودجه بندی برای دروس به شما کمک میکند تا بفهمید هر مبحث از چه اهمیتی برخوردار است و به شما کمک میکند تا بتوانید با تلاش و تمرین برای هر مبحث تمام مشکلات و ایرادات خود را برطرف کنید.

بودجه بندی زیست دهم در کنکور

زیست دهم دارای 7 فصل است همچنین دانش آموزان رشته تجربی باید با مطالعه زیست شناسی پایه دهم به 17 تست از 50 تست پاسخ دهند. پایه دهم زیست شناسی 34 درصد از سوالات زیست شناسی را به خود اختصاص داده است. در جدول زیر سر فصل های زیست دهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زاِئد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال

بودجه بندی زیست یازدهم در کنکور

زیست یازدهم در کنکور شامل 17 سوال میباشد و این بدین معنا است که دانش آموزان رشته تجربی باید به 17 تست از 50 تست پاسخ دهند. پایه یازدهم دارایث 9 فصل است که در جدول پایین در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم همچنین این تست ها دارای 34 درصد میباشد.

فصل اول (تنظیم عصبی)3 سوال
فصل دوم (حواس)3 سوال
فصل سوم (دستگاه حرکتی)2 سوال
فصل چهارم (تنظیم شیمیایی)0 سوال
فصل پنجم (ایمنی)3 سوال
فصل ششم (تقسیم یاخته)0 سوال
فصل هفتم (تولید مثل)3 سوال
فصل هشتم (تولید مثل نهاندانگان)2 سوال
فصل نهم (پاسخ گیاهان و محرک ها)1 سوال

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 4 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

بودجه بندی زیست دوازدهم در کنکور

زیست دوازدهم در کنکور تجربی سامل 16 سوال میباشد و این بدنی معنی است که 32 درصد از سوالات زیست کنکور از پایه دوازدهم تشکیل شده است همچنین زیست شناسی پایه دوازدهم دارای 8 فصل است که در جدول پایین در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

فصل اول (مولکول های اطلاعاتی)2 سوال
فصل دوم (جریان اطلاعات در یاخته)4 سوال
فصل سوم (انتقال اطلاعات در نسل ها)3 سوال
فصل چهارم (تغییر در اطلاعات وراثتی)1 سوال
فصل پنجم (از ماده به انرژی)1 سوال
فصل ششم (از انرژی به ماده)2 سوال
فصل هفتم (فناوری های نوین زیستی)1 سوال
فصل هشتم (رفتارهای جانوری)2 سوال

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (158)
دکمه بازگشت به بالا