پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست فیزیک 3 تجربی فصل 3
تماس با ما وب پی

تست فیزیک 3 تجربی فصل 3

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک 3 تجربی فصل 3 برای دانش آموزانی که میخواهند در کنکور بهترین نتایج را دریافت کنند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و تلگرام خود علاوه بر جزوات و تست ها پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

تعداد سوالات این آزمون 500 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

در این بخش 500 تست فیزیک دوازدهم تجربی فصل 3 از درس فیزیک را برای شما طرح کرده ایم و همچنین تست فیزیک 3 تجربی فصل 3 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنند.

3 1

برای دانلود 500 تست فیزیک 3 فصل 3 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند آمادگی های لازم را در این درس و دروس دیگر پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران تحصیل داشته باشید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (158)
دکمه بازگشت به بالا