پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد علی محمد عمارلو

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.4/5 - (10 امتیاز)

استاد علی محمد عمارلو یکی از بزرگان زیست شناسی کنکور می باشند. زیست شناسی اصلی ترین درس برای دانش آموزان رشته تجربی در کنکور می باشد. در سال های اخیر این درس شامل ۵۰ سوال تستی در کنکور سراسری با ضریب ۱۲ بوده است که نشان دهنده اهمیت بیش از آن برای دانش آموزان رشته تجربی می باشد.در واقع می توان گفت افرادی که مایع به کسب رتبه بالا در کنکور سراسری هستند نباید از مطالعه روزانه درس زیست شناسی قافله شوند چرا که تسلط بر آن می تواند موفقیت افراد را تضمین کند.

از طرفی نه تنها در کنکور بلکه درس زیست شناسی درسی پایه برای فهم بهتر مفاهیم دانشگاهی می باشد در واقع افرادی که در دوران دبیرستان درس زیست شناسی را به تسلط کافی یاد گرفته باشند می توانند مفاهیم دانشگاهی را بهتر درک کند در نتیجه نحوه آموزش و نحوه مطالعه و یادگیری درس زیست شناسی در دوران دبیرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.داوطلبان می توانند با استفاده از ویدیو های آموزشی کتاب های کمک آموزشی و یا شرکت در کلاسهای آموزشی به یادگیری بهتر درس زیست شناسی بپردازند.

اگر برای انتخاب رشته یا اطلاعات بیش تر از اساتید نیاز به مشاوره دارید با مشاوران تلفنی آکو در ارتباط باشید.

Resources for Masters in Biology Education

هر دانش آموز با توجه به توانایی ها و سطح درسی خود میتواند استفاده از ویدیو های آموزشی کتاب کمک آموزشی و کلاس های آموزشی را انتخاب کند.یکی از روش های پرطرفدار برای یادگیری درس زیست شناسی استفاده از کلاس های آموزشی و یا ویدیو های آموزشی آفلاین می باشد.

یکی از چالشهای استفاده از ویدیو های آموزشی و شرکت در کلاس ها میتواند انتخاب استاد باشد.در صورتی که شما با استاد دوره و نحوه تدریس ایشان ارتباط برقرار نکنید نمی توانید استفاده مفید و از آموزه‌های او در طول دوره ببرید در نتیجه بهتر است با دید باز به انتخاب ویدیو آموزشی و کلاس آموزشی خود بپردازید.در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین مدرسین زیست کنکور را به شما معرفی کنیم.

دکتر علی محمد عمارلو

دکتر علی محمد عمارلو متولد سال ۱۳۵۰ و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران می باشد که سال هاست در زمینه تدریس درس زیست شناسی کنکور فعالیت می کند.دکتر عمارلو پس از شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه ۱۴ فعالیت خود را در زمینه آموزش زیست شناسی آغاز می‌کند و پس از آن به موفقیت های بی نظیر دست می یابد. 

ایشان سابقه تدریس در آموزشگاه های مطرح تهران اصفهان و کرمان را دارد و همچنین مولف کتاب های خط فکری انتشارات نشر دریافت و هزار تست زیست نشر دریافت می باشد.

سابقه ی تدریس :

  • آموزشگاه های کنکور هدف تهران، قلم سفید اصفهان، مطهری کرمان

سابقه ی تالیف :

  • همايش زيست‌شناسي (۲ جلد) نشر دريافت
  • زيست‌شناسي انتشارات انديشه‌ي فائق
  • آزمايشگاه ۱ (گربه) انتشارات تابش انديشه
  • آزمايشگاه ۲ (گربه) انتشارات تابش انديشه
  • كنكور جامع زيست‌شناسي (گربه) انتشارات تابش انديشه
  • كنكور پايه زيست‌شناسي (۱۰ استاد) انتشارات ايران سنجش
  • جمع‌بندي زيست‌شناسي انتشارات تست قرمز

تحلیل کلاس های استاد علی محمد عمارلو

باید به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب استادها حدودی می تواند از روی سلیقه دانش آموز انجام بگیرد اما در این قسمت نکات کلیدی در ارتباط با نحوه تدریس استاد عمارلو را به شما میگویم. اولین نکته که در کلاسهای ایشان بیشتر از هر چیزی به چشم می خورد و بیان ساده و یکنواخت است که ممکن است برای برخی از دانش آموزان خسته کننده باشد.

اما نکته بسیار مهم در نحوه تعویض ایشان این است که بررسی تست ها با دقت بسیار بالایی توسط ایشان انجام می شود و می توان گفت نحوه تدریس ایشان بیشتر تستی و حل تست است این موضوع کمک می کند تا دانش آموز از همان ابتدا با نحوه بیان تست ها آشنا شود.همینطور از دیگر مزایای تدریس از روی حل تست می تواند یادگیری نکات تستی در حین آموزش باشد.

منبع تدریس استاد علی محمد عمارلو

تدریس استاد عمارلو درسی دوره از روی جزوه زیست شناسی ایشان که شامل دو بخش درسنامه و تست صورت می گیرد.یکی از نقاط قوت دوره استاد عمارلو لیست ترتیب کتاب درسی در هنگام تدریس می باشد.همینطور خط به خط کتاب درسی و تمام شکل ها به علاوه زیرنویس شکلها در جزوه ایشان آمده است که می تواند به دانش آموزان برای فهم بهتر کمک کند. 

05

اکثر تست هایی که در طول دوره ماد بر قرار می گیرند تست های تالیفی هستند که ویژگی بسیار مثبتی است همچنین بیشتر تست های مورد بررسی توسط استاد در حین کلاس ها سبک جدید دارند که این نشان دهنده تجربه بالای استاد در تدریس درس زیست شناسی و بالا بودن دانش ایشان در این درس می باشد. 

برگزاری آزمون استاد علی محمد

در طول دوره زیست استاد عمارلو چه در کلاس آنلاین بچه در کلاس های حضوری آزمون های تستی برگزار می‌شود و تحلیل و بررسی این آزمون ها به طور کامل در کلاس انجام می شود.آزمون های برگزار شده ترکیبی از تست های تالیفی و تست های کنکور سراسری آزمون آزمایشی می باشد و کیفیت سوالات تالیفی بالاست و تطابق زیادی را نیز با کنکور دارد.

کیفیت تعاملات ستاد علی محمد عمارلو با دانش آموزان

نکته ی دیگر دیگر که برای دانش آموزان در کلاس های درسی بسیار حائز اهمیت می باشد نحوه برقراری ارتباط با اساتید است در کلاس های حضوری این ارتباط به طور کاملاً حضوری و با کیفیت بالا انجام می شود همچنین در کلاس هایی که به صورت آنلاین برگزار می شود دانش آموزان می توانند حین تدریس و پس از آن سوالات خود را با نوشتن در کامل بپرسند و استاد به طور کامل به سوال دانش آموز پاسخ می دهد تا پسر خوبی را ارائه می کند. 

کیفیت کلی کلاس آقای عمارلو

در کل می توان گفت که میزان تعامل با دانش آموز و کیفیت محتوا و میزان تطابق با کنکور در کلاس های استاد عمارلو از وضعیت خوبی برخوردار است و می‌توان گفت این کلاس هم برای دانش آموزان قوی و هم متوسط می تواند مفید باشد.

مشاوره تحصیلی آکو

اساتید زیست شناسی زیادی وجود دارند که کیفیت تدریسشان هم خوب و مفید است اما یکی از نکات مهم ارتباط گرفتن با استاد و راه و روش تدریس می باشد. استاد عمارلو نیز یکی از اساتید بسیار خوب و باتجربه ای هستند که زیست شناسی را بطور کامل و با جزئیات بررسی می کنند. در صورتیکه می خواهید در کلاس های استاد زیست شناسی آقای عمارلو ثبت نام کنید با شماره 02691690517 تماس بگیرید.

برای مطلع شدن از اخبار درسی در اینستاگرام آکو عضو شوید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، هنوز هم آقای دکتر عمارلو در اصفهان و قلم سفید تدریس می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا