پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

منابع مطالعاتی امتحان نهایی زبان انگلیسی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2/5 - (1 امتیاز)

با توجه به مشترک بودن زمان امتحان نهایی زبان انگلبیسی برای سه رشته ریاضی, تجربی و انسانی مشخص است که درس زبان برای همه رشته ها اهمیت زیادی دارد و کسب نمره خوب در این درس به رتبه کنکورتان کمکم خواهد کرد. در این بخش قرار است منابع خوب زبان انگلیسی را برای مطالعه قبل از امتحان معرفی کنیم.

برای گرفتن یک جلسه مشاوره رایگان با مشاوران تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

منابع مطالعاتی امتحان نهایی زبان انگلیسی

زبان درسی است که شاید کمی بیش تر از سایر درس ها به مطالعه روتین نیاز دارد. و اگر هر روز حتی زبان انگلیسی را مطالعه کنید و سوال و تست حل کنید برای امتحان نهایی زبان کارتان بسیار راحت تر خواهد شد. درس زبان بین رشته های نظری مشترک است و با این که این درس هم از کنکور حذف شده, اما تاثیری که در رتبه کنکور می گذارد پابرجاست.

برای دیدن حذفیات کنکور 1402 اینجا کلیک کنید.

  • کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز:

همانطور که در مقاله های قبلی منابع مطالعاتی مشاهده کردید, مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز یک منبع کمک درسی خیلی خوب است که یکی از اهداف انتشار آن تمرین دانش آموزان برای امتحان نهایی است. درسنامه این کتاب کامل است و در 262 صفحه تهیه شده است.

من و درسام زبان خیلی سبز

اگر بخواهیم کمی کتاب ماجراهای من و درسام زبان دوازدهم خیلی سبز را بررسی کنیم, در ابتدای کتاب جدول واژگان را می بینیم. بعد از آن خلاصه گرامر و نکات مهم درسی نوشت شده, سپس درسنامه همراه با جملات و مثال ها آمده که به دانش آموز کمک می کند تا درک بهتری از درس داشته باشد.

درسنامه این کتاب بسیار کامل است و بسیاری از نکاتی را که برای مطالعه نیاز دارید در نظرگرفته. تست ها و آزمونات برای تمرین و محک زدن میزان اطلاعاتتان نیز در کتاب آورده شده است. قیمت کتاب ماجراهای من و درسام حدود 260 هزار تومان می باشد.

  • کتاب بیسترس زبان انگلیسی کاگو:

کتاب بیسترس کاگو هم از کتاب هایی است که با هدف کمک به دانش آموزان برای امتحان نهایی منتشر شده است. این کتاب شامل 105 صفحه بوده و آزمونات تشریحی و متنوع زیادی را برای امتحان دی و امتحان نهایی دارد. درسنامه بصورت درس به درس جلو رفته و به راحتی می توانید مبحث مورد نظرتان را در کتاب پیدا کنید.

زبان دوازدهم

بعد از هر درسنامه, پرسش ها و تمرینات مربوط به مبحث درسی را می توانید حل کنید. در این کتاب بخشی با نام سوال های ویژه برای کنکور وجود دارد که در آن تست های کنکور داخلی و خارجی قرار گرفته. مفاهیم کلیدی سوالات با استفاده از کدگزاری از ویژگی های جالب این بخش می باشد. قیمت این کتاب 85 هزار تومان است.

  • کتاب امتحانت زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه:

کتب امتحانت زبان مهر و ماه کتابی کم حجم با هدف تمرین برای امتحانات پایانی است. تعداد صفحات کتاب 96 استت و تویسط آقای مهدی احمدی تالیف شده. کتاب امتحانت درس به درس پیش رفته و نکات مهم درسی را هم در ابتدای هر بخش آورده است.

امتحانت زبان دوازدهم مهر و ماه

مهم ترین بخش این کتاب, قسمت پرسش های امتحانی است. پرسش های امتحانی مشابه امتحانات پایانی می باشند و بارم بندی دارند. در بخش انتهایی کتاب پاسخنامه تشریحی همه سوالات را می توانید مطالعه کنید. قیمت کتاب امتحانت زبان دوازدهم مهر و ماه, 40 هزار تومان است.

  • کتاب گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل واژه:

کتاب گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل واژه, دارای مجموعه سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه می باشد که در 86 صفحه تهیه شده است. هر درس دارای سوالات امتحانی است که در مجموع کلیه مطالب درسی را پوشش میدهند. در بخش پایانی کتاب, فلش کارت های آموزشی قرار گرفته که مشابه همان درسنامه می باشد. قیمت کتاب گلبرگ زبان انگلیسی 76 هزار تومان است.

گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا