پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های روانشناسی

آزمون های روانشناسی برای داشتن یک تصمیم گیری درست در زمینه انتخاب رشته تحصیلی میتوانند بسیار موثر باشند. در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو بهترین تست های روانشناسی تحصیلی را برای شخصیت شناسی بهتر انتخاب رشته کنکور دانش آموزان فراهم آورده شده است. مشاوره تخصصی رایگان انتخاب رشته نهم و انتخاب رشته کنکور با درنظر گرفتن شرایط اختصاصی هر دانش آموز و داوطلب در مرکز مشاوره کنکور آکو. در این دسته بندی مشاوره تحصیلی آکو بهترین آزمون های روانشناسی را به شما معرفی می کند و همچنین نحوه ی تحلیل آن ها را شرح می دهد.

آزمون های روانشناسی

همچنین شما می توانید در بخش آزمون های روانشناسی رایگان آکو به راحتی و بدون هزینه در این آزمون ها شرکت کرده و نتایج آن ها را بصورت آنی دریافت نمایید.

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی تحصیلی برای انتخاب رشته صحیح میتواند یکی از اقدامات اولیه برای داشتن آینده ای روشن باشد. با تست های شخصیت شناسی تحصیلی مرکز کنکور آکو بهترین نتیجه را در دست خواهید داشت. کافیست با شماره های مرکز مشاوره تخصصی کنکور و انتخاب رشته آکو در تماس باشید تا بهترین انتخاب را در پایه نهم برای مقدمه سازی آینده و مناسب ترین انتخاب رشته کنکور را برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید.

شخصیت شناسی

مقالات شخصیت شناسی به شما کمک می کند تا در سال کنکور از زوایای روانشناسی خود آگاه شوند تا در فرایند تحصیلی موفق تر ظاهر شوید. علاوه بر مقالات این بخش شما می توانید از آزمون های روانشناسی رایگان نیز بهره ببرید.

دکمه بازگشت به بالا