پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون ۱۷ آبان ۱۴۰۲ آرمان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برای دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون ۱۷ آبان ۱۴۰۲ آرمان تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با آزمون های آزمایشی آرمان و بررسی بودجه بندی ها، فایل سوالات آزمون پشتیبان را نیز دریافت کنید.

آزمون های آرمان این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و باتوجه به برگزاری آزمون های اختصاصی کنکور تجربی، انتظار میرود که سوالات خوبی هم داشته باشد. که البته بیشتر از سوالات هم سطح با کنکور، نکات خوبی را در سوالات شاهد هستیم و خلاقیت خوبی در سوالات دیده میشود.

استفاده از شکل های کتاب در سوالات و بررسی دقیق نکات و قید های کتاب (که تحلیل زیست شناسی کنکور ۱۴۰۲ اهمیت آن را ثابت کرد) توانسته این آزمون را در بین داوطلبان تجربی محبوب کند. نکته مثبت دیگری که درباره ازمون آنلاین زیست شناسی آرمان وجود دارد پاسخنامه خلاقانه و کامل آن است.

در پاسخنامه نه تنها سوالات به صورت تشریحی بررسی و نکته ها به طور کامل تفهیم شده اند، بلکه استفاده از جدول های جمع بندی نکات و کادر های ویژه جمع بندی برای بچه هایی که کمتر حوصله تحلیل آزمون و نوشتن نکات دارند مناسب است.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

شرکت در آزمون آرمان برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

البته که برای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی یکی از مهمترین نکات داشتن جامعه آماری بالا و البته آزمون گرفتن از همه دروس است پس به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم در حال حاضر(که آزمون ها ویژه زیست شناسی است) از آزمون های آزمایشی آرمان به عنوان آزمون شبه کنکور استفاده کنید.

اما اگر رشته تجربی هستید و در درس زیست سطح خوبی دارید استفاده از این آزمون ها، سطح شما را قطعا دو تا سه درجه بهتر میکند. آزمون های آرمان در چهارشنبه قبل از هر آزمون قلمچی به صورت غیر حضوری برگزار میشوند و در صورت ثبت نام در آزمون ها، میتوانید در روز چهارشنبه از ۸ صبح تا ۹ شب در هر ساعتی که برایتان مناسب تر است در آزمون شرکت کنید.

البته راه دوم این است که میتوانید فایل رایگان آزمون ۱۷ آبان ۱۴۰۲ آرمان را از طریق سایت مشاوره تحصیلی آکو به صورت رایگان دانلود کنید و در هر روز و ساعتی که مایل هستید، در آن شرکت کنید.

دانلود آزمون ۱۷ آبان ۱۴۰۲ آرمان

طبق بودجه بندی آزمون های آرمان ۱۴۰۲، آزمون ۱۷ آبان آرمان برای پایه دوازدهم روی زیست دوازدهم از صفحه ۲۱ تا ۳۲ و کتاب زیست دهم از صفحه ۴۷ تا ۶۸ تمرکز کرده است و طبق معمول از این حدود ۲۲ صفحه ۴۵ سوال مطرح میشود که دانش آموزان ۵۰ دقیقه برای پاسخگویی به این تعداد سوال وقت دارند.

آزمون ۱۷ آبان ۱۴۰۲ آرمان برای پایه یازدهم و دهم اما محدود به مطرح شدن سوالات از کتاب های همین پایه بود و درست مثل بودجه بندی که برای آزمون ۱۸ آبان ماز یا ۱۹ آبان قلمچی در نظر گرفته شده بود، در این دو پایه شاهد مرور پایه قبلی نبودیم. در ادامه میتوانید فایل آزمون ۱۷ آبان آرمان برای پایه دهم و ازدهم را دانلود کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا