زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد اشکان هاشمی مدرس زیست کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی دیگر از اساتیدی که نامش را در مجموعه رایان کلاس احتمالا شنیده‌اید، استاد اشکان هاشمی از مدرسین معتبر و مشهور درس زیست برای دانش آموزان تجربی است. امیدواریم با مطالعه این مطلب در راستای معرفی کلاس زیست استاد هاشمی به انتخاب بهتر شما برای کلاس زیست کنکور کمک کنیم. می‌توانید اطلاعات خودتون رو در مورد اساتید دروس کنکوری خودتون بالا ببرید و برای این کار می‌توانید معرفی استاد شاهین عباسیان مدرس فیزیک کنکور را در سایت آکو مطالعه کنید.

استاد هاشمی در مدرسه البرز تحصیل کرده‌اند و تدریس خودشون رو از سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌اند یعنی دقیقا همان سالی که با رتبه ۱۷۶ کنکور سراسری در دانشگاه شهید بهشتی در رشته پزشکی قبول شدند. به عنوان مدرس برتر زیست کنکور، تالیفات خودشون در انتشارات مختلف دارند، مانند: موج آزمون نشر الگو، سه بعدی و نسل جدید؛ البته کارخودشون رو با موسسه آیین فراز شروع کردند و معروف‌ترین تالیفاتشون در نشر الگو بوده‌است.

استاد اشکان هاشمی زیست کنکور

معرفی و نحوه تدریس استاد اشکان هاشمی در زیست

استاد اشکان هاشمی در تدریس خودشون تمامی مطالب کتاب را به همراه شکل ها بررسی و تحلیل می‌کنند و پس از آموزش کتاب درسی به سراغ تست می‌روند و نکات مهم و ایده‌های جدید تستی رو در غالب تست بررسی می‌کنند و به دانش آموزان یاد می‌دهند. یکی از نکات تدریس در کلاس‌های ایشون تسلط به مباحث درسی به خصوص طراحی جدید سوالات و تست‎‌های کنکور است. این تسلط و این موضوع که تدریس رو زود شروع کردند و در این سل‌ها به عنوان یک معلم باتجربه و محبوب فعالیت کرده‌اند، نشانه علاقه ایشون به تدریس مباحث زیست است.

در حل تست‌های کلاس زیست استاد هاشمی نه تنها شیوه و تکنیک تست زنی بررسی می‌شود و نکات هم یاد می‌گیرید، بلکه مرور شما هم برای نکات مهم و مباحثی که خوانده‌اید به واسطه تست صورت می‌گیرد. همچنین شما در آزمون‌های آزمایشی کلاس‌ هم شرکت می‌کنید که سطح سوالات مشابه کنکور است و نحوه آن‌ها شبیه به سوالات نشر الگو است. همچنین تست‌های تمامی آزمون‌ها به همراه تمامی گزینه‌ها در کلاس تحلیل می‌شود.

در حین مرور مهم است که بستری در کلاس مهیا باشد تا دانش آموزان بتوانند سوالات خود را بپرسند و رفع اشکال کنند. که در کلاس‌های زیست این استاد تا حد امکان به سوالاتی که بچه‌ها می‌پرسند پاسخ داده می‌شود. لحن ایشون گاها مانند بسیاری دیگر از اساتید ممکن است یکنواخت باشد اما تنوع مطالب باعث می‌شود تا دانش آموز از مبحث کلاس جدا نشود.

استاد هاشمی در فضای مجازی خودشون به اشتراک پست از لحظات خاطره‌انگیز خودشون و تحلیل‌های تک تستی پرداخته است همچنین از همین فضا یکی از افتخارات خودشون رو تحصیل در مدرسه البرز اعلام کرده‌اند. شما گاها مطالب انگیزشی که می‌تواند به شما به عنوان کنکوری کمک کند را هم در صفحه ایشون می‌بینید. در مورد زندگی شخصی ایشون هم یه پسر و یه دختر دارند که هردو داروسازی دانشگاه بارسلونا قبول شده‌اند و به سفر کردن هم علاقه دارند؛ اما به طور کلی از استادهای بی‌حاشیه در کنکور هستند.

رایان کلاس و بررسی هزینه کلاس‌های استاد هاشمی

در سال 1398 استاد هاشمی به همراه برخی از دیگر اساتید برتر کنکور شروع به راه اندازی مجموعه‌ای آنلاین به نام رایان کلاس کردند. بنابرابراین برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری ایشون از هرجایی، می‌توانید مجموعه رایان کلاس رو بررسی کنید. جدا از مجموعه رایان کلاس سابقه تدریس در مدارس برتر را هم مانند ابوریحان، خرد، مهدوی و ابوعلی سینا و آموزشگاه‌های مختلف مانند آموزشگاه زاویه اصفهان را در کارنامه خود دارد. یکی دیگر از اساتید این مجموعه، استاد سروش موئینی مدرس ریاضی کنکور است که شما می‌توانید مطالعه بیشتری در مورد این استاد داشته‌باشید.

هزینه کلاس زیست استاد هاشمی مانند دیگر اساتید مجموعه رایان کلاس به نحوی است که نسبت به دیگر مجموعه‌های آنلاین، هزینه‌ای بالا به حساب می‌آید و خیلی از دانش آموزان کلاس‌هایی با هزینه مناسب‌تر را انتخاب می‌کنند. کلاس‌های زیست این استاد در پایه دهم و یازدهم با قیمت 5 میلیون تومان شروع می‌شود تا کلاس‌های پایه تا کنکور به همراه تست پیشرفته که می‌توانید آن را با قیمت 15 میلیون تومان تهیه کنید. البته یکی از گزینه‌های رایان کلاس این است که شما می‌توانید به شکل قسطی هم پرداخت.

مشاوره تحصیلی آکو

برای مشاوره در زمینه انتخاب بهترین کلاس کنکور صحبت با مشاوری که بتواند شمار ا برای مناسب‌ترین انتخاب در کلاس و استاد و منابع راهنمایی کند، بسیار موثر است. تیم مشاوره آکو نه تنها در انتخاب نوع و نحوه آموزش شما را راهنمایی می‌کنند بلکه در زمینه نحوه برنامه ریزی و مطالعه دروس و تغییرات کنکور و انتخاب رشته باعث می‌شوند تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتر و درست‌تری مسیر کنکور خودتون رو طی کنید.

اگر قصد مشاوره و یا ارتباط با تیم مشاوره تحصیلی آکو را دارید می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و یا کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.