پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به شما کمک میکند تا بتوانید در کنکور و امتحان نهایی آمادگی های لازم را پیدا کنید و با سوالات کنکور آشنا شوید. دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند تیم مشاوره آکو برای دانش آموزان در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی قرار میدهد.

دانلود تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2

تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2 شامل 150 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط داشتند و همچنین اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید.

1 2

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

گفتار 2 زیست دهم فصل 6

در این قسمت از زیست دهم فصل 6 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و شما میتوانید با خوانش آن از اهمیت هر مبحث مطلع شوید. همچنین این کار به شما کمک میکند تا بفهمید برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارید تا تسلط کافی را پیدا کنید.

بودجه بندی زیست دهم در کنکور

زیست دهم در کنکور دارای 7 فصل میباشد. دانش آموزان رشته تجربی 50 تست از درس زیست در کنکور دارند که 17 تست را سال دهم به خود اختصاص داده است. دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند این 17 تست را پاسخ دهند تا بتوانند به 34 درصد برسند. تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2 به دانش آموزان کمک بسیار زیادی میکند تا بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و از پس تست های کنکور بر بیایند.

همانطور که میبینید از فصل 6، 3 سوال می آید که دانش آموزان باید به آن پاسخ دهند و دانش آموزانی که میخوانند از پس این 3 تست بر بیاییند میتوانند با حل تست زیست دهم فصل 6 گفتار 2 تسلط خود را پیدا کنند.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان) 2 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

دانش آموزان میتوانند در قسمت نظرات تمام سوالات خود را با تیم مشاوره آکو در میان بگذارند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید و بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط خود را به چالش بکشند. شما میتوانید یبا تیم مشاوران آکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبت به سمت کنکور خود بردارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا