پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فلسفه دوازدهم درس 4

3.5/5 - (17 امتیاز)

تست فلسفه دوازدهم درس 4 برای دانش آموزان رشته انسانی است و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها آمادگی های لازم را برایی کنکور و امتحان نهایی بدست آورند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار خود قرار دهید.

تعداد سوالات این آزمون 70 عدد است.

نمونه سوال فلسفه

در این بخش تیم مشاوره تحصیلی آکو 70 تست فلسفه دوازدهم درس 4 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. تست فلسفه دوازدهم درس 4 دارای دو پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

دوادهم 3

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

تیم مشاوره و برنامه ریزی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در درس فلسفه و دروس دیگر آمادگی های لازم را بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فلسفه
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
130
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا