پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست فیزیک 3 برهم کنش های موج

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک 3 برهم کنش های موج برای دانش آموزان رشته رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان رشته ریاضی، تجربی میتوانند بعد از حل تست ها بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

تعداد سوالات این آزمون 300 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

تیم مشاوره تحصیلی آکو 300 تست فیزیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و همچنین این تست ها دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. شما میتوانید بعد از تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن آمادگی خود را بالا ببرید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید آمادگی های لازم را برای امتحانات بدست آورید.

3

برای دانلود 300 تست فیزیک دوازدهم به انتهای صفحه مراجعه کنید.

بودجه بندی فیزیک در کنکور تجربی 1400

تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحانات بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در بهترین دانشگاه ها قبول شوید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا