پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست منطق کل کتاب

3.1/5 - (20 امتیاز)

تست منطق کل کتاب برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا تسلط کافی را در درس پیدا کنید. تست منطق برای کل کتاب یک تست جامع میباشد که دانش آموزان میتوانند با استفاده از آن آمادگی کامل را برای کنکور بدست آورند.

تعداد سوالات این آزمون 500 عدد است.

دهم 1

برای دانلود 500 تست منطق به انتهای صفحه مراجعه کنید.

نمونه سوال جامعه

در این بخش 500 تست منطق کل کتاب از درس جامعه شناسی را برای شما طرح کرده ایم. 500 تست منطق به شما کمک می‌کند شناختی نسبی نسبت به آمادگی خود در دروس پیدا کنید. هم چنین شما با شرکت در آزمون‌ها نقاط ضعف و قوت خود را می‌یابید و می‌توانید برای ساعات مطالعه خود برنامه ریزی بهتر و کامل‌تری داشته باشید.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. شما عزیزان میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران تحصیل داشته باشید.

مشاوره کنکور سراسری
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
منطق
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا