پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

خبر خوشحال کننده برای دانشجویان فرهنگیان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

ظرفیت قبولی دانشجویان فرهنگیان افزایش یافت

طبق گفته های رئیس دانشگاه فرهنگیان شهر کرد ظرفیت پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان بختیاری و چهارمحال افزایش پیدا کرده است و در دانشگاه شهر کرد نیز ظرفیت تربیت دانشجو معلم فراهم شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان شهر کرد، یاسر علی در آیین تجلیل از مقام معلم در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: سالانه حدود هزاران دانش جو میتوانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه شهر کرد فارغ التحصیل شوند. این افراد با ورود موثر به بازار کار میتوانند نقش مهمی در رشد تولید و مهار تورم مد نظر مقام معظم رهبری داشته باشند.

در ادامه از حرفای خود گفتند: مرجعیت و دیپلماسی علمی یکی از راهبردهایی است که وزارت علوم، فناوری و تحقیقات برای تحقق شعار سال در نظر گرفته است.

حرف های رئیس دانشگاه فرهنگیان شهر کرد را رئیس دانشگاه شهر کرد ادامه داد: در حال حاظر حدود 100 هزار دانشجو در دانشگاه ها در حال تحصیل هستند، حال آنکه پیش از پیروزی انقلاب دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل به کشور های دیگر مهاجرت میکردند، دانشگاه شهرکرد نیز به لحاظ علمی در موقعیتی است که بتواند دانشجوی خارجی به ویژه از کشور های همسایه ایران جذب کند.

پیرعلی عنوان کرد: آموزش هدفمند به عنوان راهبرد و کلید حل مشکلات موجود در سیستم آموزشی در دستور کار وزارت علوم، فناوری و تحقیقات است، لازمه این امر تشکیل یک کمیته در دانشگاه شهر کرد و توجه به پژوهش است. در ادامه نیز تاکید کردند: با وجود مشکلاتی مانند شیوع بیماری کرونا دانشگاه شهرکرد توانست در حوزه آموزشی از رتبه 45 تا 15 ارتقا پیدا کند، این دانشگاه در حوزه فرهنگی یکی از مراکز شاخص آموزشی در کشور به شمار میرود.

پی حرف پیرعلی، رئیس دانشگاه شهر کرد اضافه کرد: فناوری پروری و دانشجو پروری از دیگر راهبردهای وزارت علوم، فناوری و تحقیقات است که به جهت تحقق شهار سال مطرح شده است، به همین جهت دانشگاه شهر کرد اقدام به ایجاد مرکز نوآوری کرده است تا از این طریق دانشجویانی پرورش دهد که مهارت کافی را آموخته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا