پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

روش برگزاری آزمون پایان ترم دروس کمتر از 10 دانشجو دانشگاه پیام نور اعلام شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور: دستور العمل ارزشیابی های درس هایی که تعداد دانشجو های آنها مساوی با 10 نفر و یا کمتر از آن است و از طرف سازمان مرکزی مشخص شده اند در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402- 1401 اعلام شد. به همین دلیل ارزشیابی به عهده استادان است.

سوالات آزمون توسط مدیر ذیربط طراحی و بارگزاری میشود همچنین ارزشیابی ها به صورت غیر حضوری است و صرفا از طریق سامانه الکترونیکی توسط دانشگاه انجام و اعلام شده.

بر اساس اطلاعاتی که داریم از یک خرداد 1402 تا 25 خرداد ماه 1402 تاریخ آزمون میباشد، دانشجویانی که در ارزشیابی شرکت نکنند، توسط مدرس به منزله غیبت در جلسه امتحان است.

تمام ارزشیابی ها مستمر برعهده مدرس مربوطه است. (میان ترم با سهم 8 نمره از 20 نمره)، همچنین توع آزمون نیز که تشریحی باشد یا تستی و یا تستی-تشریحی را هم مدرس تایین میکند.

برگزاری آزمون پایان نیمسال الزامی میباشد.

شیوه های ارزشیابی توسط مدرس و مرکز/واحد به روش های مقتضی به اطلاع دانشجویان هر درس رسانده شود.

ارزشیابی حتما باید در چهارچوب های منبع اعلام شود و در راستای اهداف آموزشی درس باشد. دانشجویانی که نمیتوانند از ابزار های مورد نیاز را ندارند لازم است حداکثر تا تاریخ 29 اردیبهشت 1402 موضوع را به مرکز یا محل تحصیل خود اعلام کنند.

ارزشیابی این دسته از دانشجویان توسط مرکز یا واحد مرکز محل تحصیل و یا مرکز یا واحد آزمونی دانشجو انجام میشود. مرکز یا واحد مربوطه موظف است تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کند.

برای دریافت اخبار بیشتر میتوانید کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا