پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

معرفی بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (2 امتیاز)

مدرسه محیطی است که فرزندان شما زمان زیادی را در آن سپری می‌کنند. همچنین این افراد در این مکان به لحاظ دانش و مهارت رشد می‌یابند. از کلاس پنجم و ششم به بعد که دانش‌آموزان وارد دوران نوجوانی می‌شوند، مدرسه تأثیر بیشتری روی آن‌ها دارد. همه این عوامل انتخاب یک مدرسه مناسب برای دانش‌آموزان متوسطه اول را دشوار می‌سازد. والدین در این برهه زمانی به دنبال بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه یا پسرانه در کرج ، تهران یا شهرهای دیگر می‌گردند. با توجه به اینکه مشاوره تحصیلی آکو مرکزی در شهر کرج قرار دارد ، با تجربه میدانی و تحقیقات گسترده توانستیم بهترین مدارس دخترانه و پیرانه متوسطه اول را در کرج برایتان پیدا کنیم و در این مقاله ارائه دهیم.

فهرست مطالب

ما برای موفقیت دانش آموزان از پایه تا کنکور از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم ، زیرا خواسته هر پدر و مادری است که فرزندش در محیطی حرفه‌ای، امن و مناسب به تحصیل بپردازد و ما نیز در این مسیر همراهیشان میکنیم. اما در ابتدا باید بدانیم برای پیدا کردن یک مدرسه مناسب چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ در مقاله پیش رو با ما همراه باشید که علاوه بر شناخت این ویژگی‌های مهم با بهترین مدارس متوسطه اول کرج نیز آشنا شوید.

ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه

سؤال بسیاری از والدین این است که برای یافتن مدرسه‌ای مناسب از کجا باید شروع کرد؟ آیا مراجعه به آموزش و پرورش گزینه مناسبی خواهد بود؟ یا بهتر است از کسانی که دانش آموزان همسن دختر یا پسر من دارند سوال کنم ؟ در ادامه برخی از فاکتورها و ویژگی‌های مهمی که در این جستجو اهمیت دارند، ارائه شده است. اما پیش از هرچیز باید خودتان و دانش آموزتان اولویت ها و ارزش هایتان را بررسی کنید.

از آنجایی که والدین دانش آموزان متوسطه اول، یک بار تجربه انتخاب مدرسه ابتدایی را داشته‌اند، تا حد زیادی معیارهای مورد نظر خود را می‌دانند؛ بنابراین  با در نظر گرفتن تجربه خود و شرایط فعلی فرزندشان لیستی از اولویت‌های خود را بنویسند. در این لیست رعایت ترتیب اولویت‌ها بر حسب اهمیت مهم است.

برای انتخاب مدرسه ابتدایی کودکان خیلی نقش تعیین کننده‌ای ندارند. اما آن‌ها نیز با رسیدن به سن نوجوانی ملاک‌هایی برای انتخاب مدرسه خود دارند؛ بنابراین پدر و مادر های عزیز کرجی ، پیش از انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه یا پسرانه در کرج ، با فرزندان خود درباره آن مشورت کنید. همچنین انتظارات و اولویت‌های آن‌ها را نیز در لیست خود بنویسید.

نظر بچه‌ها در مورد مدرسه و ویژگی‌های آن به همان اندازه نظر والدین مهم است. این دانش‌آموزان هستند که باید حس خوبی نسبت به مدرسه و کادر آن داشته باشند. بعد از سر زدن به مدارس مختلف و دیدن بخش‌های گوناگون آن‌ها با فرزند خود در مورد ویژگی‌های آن‌ها صحبت کنید. در نهایت با مشورت یکدیگر مدرسه‌ای مناسب را برگزینید.

مدیریت و کادر اداری مجرب و دلسوز

مدیریت مدرسه نقش مهمی در هدایت و کنترل دانش‌آموزان، معلم‌ها و کارمندان اداری بر عهده دارد. این شخص با برنامه‌ریزی درسی اصولی و درست مجموعه تحت مدیریت خود را به اهداف مورد نظرشان می‌رساند. مدیر مدرسه باید برای سال تحصیلی پیش رو برنامه‌های مدون داشته باشد. همچنین او باید در تمام طول سال نیز به درستی روی نحوه اجرای این طرح‌ها نظارت کند.

همین‌طور مدیریت و سایر کارمندان اداری مدرسه مانند ناظم باید رابطه خوبی با دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برقرار کنند. اعضای مدرسه باید انتظارات و خواسته‌های اولیا را بشناسند و در حفظ ارتباطی مستمر با آن‌ها بکوشند. برای انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول کرج به این مدارس سر بزنید. سپس در حین صحبت با مدیر مدرسه در جریان برنامه‌ها و نحوه اجرای آن‌ها در طول سال تحصیلی قرار گیرید. فرقی ندارد که به دنبال بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه میگردید یا پسرانه ، داشتن کادر اداری و مدیریت موجه یکی از اصول انتخاب است.

ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج
ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

معلم های ذی صلاح در بهترین مدارس متوسطه اول کرج

معلم خوب ، مهمترین ویژگی است که باید در نظر بگیرید چون معلم مستقیما با دانش آموزان در ارتباط است و روی فرزند شما تاثیر میگذارد. برخی از ویژگی‌های یک معلم خوب به شرح زیر است:

  • معلم باید تسلط و دانش خوبی روی مطالب درسی داشته باشد؛
  • در حوزه تدریس تجربه کافی داشته باشد؛
  • ارتباط صمیمی و همراه با احترامی با دانش‌آموزان برقرار کند؛
  • رفتار معلم نسبت به دانش‌آموزان نباید همراه با خشونت، قضاوت یا ترساندن باشد.

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه را پیدا کنید یا پسرانه یا حتی در کدام شهر میخواهید ثبت نام کنید، توجه به این نکات مهم است. ویژگی‌های دبیران مدرسه و صلاحیت آن‌ها معیاری برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین مدارس متوسطه اول در کرج و سایر شهرها است.

وجود مشاور خوب و کاربلد در مدرسه

دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول به ویژه در مدارس دخترانه با توجه به سن خود در دوران حساسی قرار دارند و داشتن یک مشاور خوب میتواند مدرسه را به بهترین محل برای پرورش احساسات دانش آموزان تبدیل کند. . البته این مسئله در مورد دانش‌آموزان پسر نیز صدق می‌کند. آن‌ها با ورود به دوران نوجوانی مسائل و حساسیت‌های خاصی پیدا کرده‌اند.

وجود یک مشاور خوب و آگاه در مدرسه به آن‌ها کمک می‌کند که این بحران‌ها را به سلامت پشت سر بگذارند. همچنین مشاور کاربلد مانع از افت تحصیلی دانش‌آموزان با وجود مسائل پیشروی آن‌ها می‌شود. به همین دلیل قبل از انتخاب مدارس متوسطه اول کرج حتماً در این مورد تحقیقات مبسوطی به عمل آورید.

امکانات آموزشی مناسب در بهترین مدارس متوسطه اول کرج 

دانش‌آموزان برای یادگیری بیشتر به وسایل و ابزار کمک آموزشی نیاز دارند. همین‌طور امروزه وجود تکنولوژی‌های جدید در مدرسه نیز در اثربخشی آموزش بسیار مؤثر هستند. کامپیوتر، کلاس‌های هوشمند و نیمه هوشمند و آزمایشگاه مجهز به یادگیری عمیق‌تر محصلین کمک می‌کنند. در ضمن وجود کتابخانه‌ای پربار در رشد و بالندگی آن‌ها در زمینه تحصیلی و فردی مؤثر است.

از این رو یکی از ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات کافی است. مدیریت مدرسه باید بستری مناسب را برای استفاده دانش‌آموزان از این امکانات فراهم سازد.

بهره‌مندی از امکانات ورزشی و تفریحی مناسب

مدیریت و دبیران مدرسه علاوه بر فراهم کردن محیط آموزشی خوب باید محیطی را برای فعالیت جسمانی محصلین فراهم کنند. زیرا بچه‌ها برای داشتن جسم و روحی سالم به بازی، ورزش و تفریح نیز نیاز دارند.

به همین دلیل مدرسه‌ای را برای فرزند خود انتخاب کنید که فضای کافی برای فعالیت‌های بدنی بچه‌ها داشته باشد. مدرسه خوب باید هم به آموزش و هم به تفریح دانش‌آموزان بها دهد.

بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج
امکانات مختلف در بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

استاندارد بودن کلاس‌های درس

هنگامی که برای بازدید مدرسه‌ای می‌روید، تک‌تک کلاس‌ها را ببینید. به طور کلی اندازه کلاس‌ها باید با تعداد دانش‌آموزان تناسب داشته باشد. همچنین کلاس‌ها باید به وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی مجهز شده باشند. وجود نور کافی و تمیزی کلاس‌ها نیز از دیگر مواردی هستند که در بازدید از کلاس‌ها باید بررسی شوند. انتخاب بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج نیاز به بازدید میدانی دارد.

فعالیت‌های فوق برنامه در بهترین مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه کرج

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج یا شهرهای دیگر اهمیت دادن آن‌ها به فعالیت‌های فوق برنامه است. برخی از والدین تصور می‌کنند که یک مدرسه خوب فقط باید به فعالیت‌هایی مانند المپیادهای دانش‌آموزی، کنکور و امتحانات اهمیت دهد.

در صورتی که مدرسه‌ای بهترین است که برای فعالیت‌های فوق برنامه نیز ارزش قائل شود. این برنامه‌های جانبی شامل تئاتر، بازی‌های گروهی، سرود، مسابقات ورزشی، سرگرمی‌های مختلف و بسیاری موارد دیگر هستند. این فعالیت‌ها نقش مؤثری در شکوفا شدن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان دارند. همچنین از لحاظ روحی نیز فضای شادی را در مدرسه به وجود می‌آورند.

مکان مدارس متوسطه اول در کرج

اینکه ساکن کدام شهر هستید، مهم نیست. والدین دوست دارند که مدرسه فرزندشان نزدیک محل زندگی آن‌ها باشد. برای مثال والدین می‌خواهند که یکی از بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه کرج در نزدیکی منزل خود را بیابند. برخی از اولیاء نیز تمایل به ثبت نام پسر خود در یکی از بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه کرج در نزدیکی محل زندگی‌شان دارند.

هر تصمیمی بگیرید، مطمئناً به صلاح شما و فرزندتان است. اما در صورتی که مدرسه‌ای مطابق با معیارهای خود یافتید، به دور بودن آن به محل زندگی خود اهمیت ندهید. شما به راحتی با گرفتن یک سرویس امن و مطمئن این مشکل را حل می‌کنید.

شهریه و هزینه بهترین مدارس متوسطه اول کرج

شهریه مدارس در شهرهای مختلف به عوامل مختلفی از جمله امکانات آموزشی و شرایط محیطی کلاس‌ها بستگی دارند. بهتر است که قبل از ثبت نام در بهترین مدارس متوسطه اول در کرج، تهران یا شهرهای دیگر از میزان شهریه آن‌ها مطمئن شوید.

این نکته را در نظر داشته باشید که میزان شهریه باید با امکانات مدرسه هماهنگی داشته باشد. همچنین هزینه یک سال تحصیلی در این مدارس باید با بودجه شما متناسب باشد. زیرا شما باید از عهده پرداخت شهریه این مدارس برآیید.

شهریه بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه در کرج چقدر است؟
شهریه بهترین مدارس متوسطه اول در کرج چقدر است؟

بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه در کرج کرج کدام است

ویژگی هایی که گفته شد را به ندرت میتوان یکجا در مدارس متوسطه اول پیدا کید اما با این حال بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه کرج را به شما عزیزان معرفی میکنیم. هرکدام از مدارس بر اساس ویژگی های مثبت و منفیشان دسته بندی شده اند و شما میتوانید در صورت تمایل از طریق اطلاعات تماس داده شده با مدرسه تماس بگیرید. در ادامه لیستی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج به تفکیک دخترانه و پسرانه معرفی شده است.

مدرسه متوسطه اول دخترانه پایندگان از بهترین مدارس کرج

مجموعه مدارس متوسطه اول و دوم و آموزشگاه‌های هما 6 مدرسه و آموزشگاه کنکور و تقویتی دخترانه و پسرانه در سطح کرج دارد که به عنوان بهترین مجموعه مدارس در کرج فعالیت می‌کند.

مدرسه متوسطه دخترانه پایندگان با تکیه بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود از سایر مدارس متوسطه دخترانه برتری دارد. برخی از ویژگی‌های این مؤسسه آموزشی شامل بهره‌مندی آن از آزمایشگاه تخصصی و مجهز، وجود معلمانی باتجربه و متخصص و مشاوری دلسوز و همراه هستند.

همچنین اهمیت قائل شدن برای درس زبان، حرفه‌وفن، ورزش و زنگ پرورشی به رشد همه جوانب زندگی دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

از دیگر مزایای این مدرسه غیردولتی وجود همیار در آن است. این همیاران با بررسی دفتر برنامه‌ریزی هر دانش‌آموز به پیشرفت او یاری می‌رسانند. همین‌طور آن‌ها نتایج آنالیز این دفاتر را در اختیار والدین قرار می‌دهند.

شهریه تحصیل در این مدرسه غیرانتفاعی تا حدودی زیاد است؛ بنابراین باید قبل از ثبت نام ببینید که آیا توان پرداخت آن را دارید یا خیر. البته شهریه پایندگان به عنوان یکی از بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه در کرج متناسب با امکانات ارائه شده است. سایر امکانات موجود در این مدرسه عبارت‌اند از:

  • اردوهای آموزشی؛
  • کلاس‌های هوشمند؛
  • مدیریت منظم؛
  • فضای آموزشی مناسب؛
  • برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف؛
  • وجود کادر مجرب و تخصصی.

آدرس مجموعه مدارس هما (واحد پایندگان): کرج، خیابان آبان، خیابان هفتم، پلاک 10

تلفن تماس: 02632402474

غیرانتفاعی پایندگان یکی از بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه در کرج
غیرانتفاعی پایندگان یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

دبیرستان دخترانه غیردولتی جان آفرین

در این مدرسه آزمون‌هایی برنامه‌ریزی شده برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود. همچنین کادر این مجموعه علاوه بر اهمیت دادن به آموزش دانش‌آموزان به سلامت جسمانی و روحی آن‌ها نیز توجه می‌کنند. بهره‌مندی از کادر ورزشی قوی و برگزاری زنگ ورزش در باشگاه از مزایای ثبت نام در این مدرسه است.

همین‌طور وجود مشاورینی مجرب و برنامه‌ریزی درسی اصولی در دستیابی به اهداف محصلین مؤثر هستند. این کارشناسان با استفاده از سنجش‌های IQ و EQ به کشف استعدادهای دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

در کل مدیریت و دبیران این مجموعه سعی کرده‌اند که فضای آموزشی را برای بچه‌ها شاد و مفرح سازند. کادر مدرسه این کار را با برگزاری برنامه‌های فوق برنامه متعدد انجام می‌دهند. برای مثال مدرسه مذکور مجری طرح‌های ایران مهارت، مدام، همگام با قرآن، روزنه و بسیاری موارد دیگر است.

برای تحصیل دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه جان آفرین پرداخت شهریه لازم است. برای سهولت تحصیل دانش‌آموزان در یکی از بهترین مدارس متوسطه اول دخترانه در کرج امکان پرداخت قسطی شهریه فراهم شده است.

آدرس دبیرستان دخترانه جان آفرین: کرج، چهارراه طالقانی، بلوار طالقانی جنوبی، خیابان یوشی نژاد، پلاک 63

تلفن تماس: 02632221237 – 02632237452

غیرانتفاعی جان آفرین یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج
غیرانتفاعی جان آفرین یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه شهید فلاحی از بهترین مدارس کرج

مدرسه نمونه دولتی دخترانه شهید فلاحی یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج است. مدیریتی قوی و منظم اجرای تمامی برنامه‌های مدرسه را هدایت می‌کند. همچنین در این مدرسه دبیرانی متخصص و با تسلط کافی بر دروس تدریس دارند.

وجود نمازخانه‌ای بزرگ، اتاق نجوم، کتابخانه، کارگاه، اتاق سایت و کلاس‌های هوشمند از جمله امکانات این مجموعه به شمار می‌روند. همچنین برگزاری طرح ویتامین و کلاس‌های هنر در سالن اجتماعات نیز گوشه‌ای از فعالیت‌های فوق برنامه این مدرسه هستند. برای علاقه‌مندان به کارهای علمی نیز آزمایشگاهی مجهز اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است که برای پذیرش در مدرسه نمونه دولتی شهید فلاحی باید در آزمون شرکت کنید. قبولی در این آزمون مستلزم تلاش مضاعف در مطالعه است. همچنین در دوران تحصیل در این مدرسه نیز باید بیشتر از گذشته درس بخوانید که از عهده امتحانات آن برآیید.

آدرس مدرسه نمونه دولتی شهید فلاحی: کرج، بلوار امامزاده حسن، گلستان دوم، جنب کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

تلفن تماس: 02632509653 – 02632222027

نمونه دولتی شهید فلاحی یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج
نمونه دولتی شهید فلاحی یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

دبیرستان پسرانه غیاثیه از بهترین مدارس متوسطه اول کرج

این دبیرستان نیز زیر مجموعه مدارس هما است که در کرج فعالیت دارد. دبیرستان پسرانه غیاثیه در طول دوران فعالیت خود باعث جلب رضایت دانش‌آموزان و والدین شده است. هوشمند بودن کلاس‌های این مدرسه مزایای زیادی برای محصلین از جمله آشنایی آن‌ها با تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای جدید دارد.

همچنین این مدرسه به سالن ورزشی پیشرفته‌ای مجهز است. در صورتی که دانش‌آموزی در درسی ضعف داشته باشد، قادر است که در کلاس‌های تقویتی آموزشگاه هما شرکت کند. وجود مدیریتی قوی و منظم در کنار همیارانی مجرب دانش‌آموزان را در این برهه حساس سنی به سلامت به مقصود می‌رسانند.

این مدرسه نیز از جمله بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه در کرج است که به صورت غیرانتفاعی و شهریه پرداز اداره می‌شود. خوشبختانه در نظرسنجی‌های صورت گرفته میزان شهریه در تناسب کامل با امکانات ارائه شده در این مدرسه عنوان شده است. اما باز هم باید بسنجید که آیا توان پرداخت شهریه یک مدرسه غیرانتفاعی را دارید؟ برخی دیگر از ویژگی‌های این مدارس به شرح زیر هستند:

  • برگزاری اردوهای آموزشی؛
  • بهره‌مندی از اساتیدی مجرب؛
  • مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان و اولیاء؛
  • فضای آموزشی مناسب؛
  • برقراری ارتباط با اولیاء از طریق شبکه‌های اجتماعی.

آدرس مجموعه مدارس هما (واحد غیاثیه): کرج، شاه عباسی، به سمت میدان توحید، جنب درمانگاه شرکت نفت، دبیرستان پسرانه غیاثیه

تلفن تماس: 02632401443

غیرانتفاعی غیاثیه یکی از بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه در کرج
غیرانتفاعی غیاثیه یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

دبیرستان متوسطه اول پسرانه سلام البرز

مدرسه سلام البرز تمام نیازهای شما و فرزندتان را برآورده می‌سازد. تنظیم برنامه‌ای دقیق و منظم برای سال تحصیلی در این مؤسسه در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مؤثر است. همچنین توجه به ویژگی‌های روحی و جسمی بچه‌ها نیز از دیگر مزایای ثبت نام در این مدرسه به شمار می‌رود.

دانش‌آموزان سلام البرز در زمینه‌های مختلفی مانند درسی، پژوهشی، المپیاد رشد می‌کنند. همین‌طور در این مدرسه به برنامه‌های فوق برنامه همچون جشنواره‌های مذهبی، ورزشی و تفریحی نیز اهمیت داده می‌شود.

رابطه صمیمانه و خوب مدیریت، معلمان و کادر اداری با دانش‌آموزان از جمله ویژگی‌های ممتاز مدرسه سلام البرز است. شهریه بسیار بالا یکی از نقاط ضعف این مدرسه غیردولتی محسوب می‌شود که با توجه به امکانات ارائه شده در آن قابل درک است. بهرحال این مدرسه یکی از بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه در کرج شناخته شده است.

آدرس دبیرستان دوره اول پسرانه سلام البرز: کرج، چهارراه نبوت، ملاصدرای شرقی، پلاک 12

تلفن تماس: 02632533527 – 02632519212

غیرانتفاعی پسرانه سلام البرز یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج
غیرانتفاعی سلام البرز یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

مدرسه نمونه دولتی دوره اول متوسطه شهید مطهری

مدرسه دوره اول متوسطه شهید مطهری از جمله مدارس نمونه دولتی و بهترین مدارس استان البرز است. این مدرسه به عنوان یکی از بهترین مدارس متوسطه اول پسرانه کرج امکانات علمی و آموزشی متنوعی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. همچنین مدیریت، معلمان و کادر اداری مدرسه به صورت مستمر با اولیاء در ارتباط هستند.

مؤسسه آموزشی مذکور با 28 کلاس درس به طور متوسط 324 دانش‌آموز را پذیرش می‌کند. همچنین این مرکز امکانات رفاهی متعددی از جمله آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، حیاط ورزشی و بوفه دارد. امکان استفاده از سرویس مطمئن در صورت تمایل خانواده‌ها نیز میسر است.

در این مدرسه به امکانات هوشمندسازی متعددی مانند استودیو ضبط محتوای آموزشی برای آموزش آنلاین دوران شیوع ویروس کرونا، دوربین مداربسته، سایت کامپیوتری مجهز است. وجود وب‌سایت، تخته هوشمند، سامانه LMS و حضور و غیاب الکترونیکی نیز از دیگر ویژگی‌های مدرسه نمونه دولتی شهید مطهری است.

امکانات فوق برنامه متعددی مانند اردوهای مذهبی و فرهنگی، مسابقات علمی و ورزشی نیز در این مرکز برگزار می‌شود. برای قبولی در آزمون نمونه دولتی و پذیرش در این مدرسه باید سخت تلاش کنید.

همچنین سطح آموزش و تکالیف این مدرسه بسیار بالا است و رقابت مثبت و شدیدی بین دانش‌آموزان وجود دارد؛ بنابراین باید تلاش خود را در زمان تحصیل نیز دو چندان کنید.

آدرس مدرسه نمونه دولتی شهید مطهری: کرج، عظیمیه، میدان مهران، خیابان کوکب

تلفن تماس: 02632546560 – 02632551514

نمونه دولتی شهید مطهری یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج
نمونه دولتی شهید مطهری یکی از بهترین مدارس متوسطه اول در کرج

کلام آخر مرکز مشاوره تحصیلی آکو درباره انتخاب بهترین مدرسه متوسطه اول در کرج

در این مقاله با ویژگی‌های بهترین مدارس متوسطه اول در کرج آشنا شدید. البته به یاد داشته باشید که لزوماً همیشه مدارس غیرانتفاعی کیفیت خوبی ندارند. بلکه امکان پیدا کردن بهترین مدارس از میان مدارس متوسطه اول دخترانه یا پسرانه دولتی نیز وجود دارد. همچنین مدارس نیمه دولتی نیز امکانات و فضای آموزشی خوبی را به محصلین ارائه می‌دهند.

به عنوان یک مشاور به شما میگوییم که هر یک از این مدارس نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در این میان بیشترین نقش را خود دانش‌آموز بازی می‌کند. در صورتی که دانش‌آموز عملکرد و پشتکار خوبی از خود نشان دهد، دولتی یا غیردولتی بودن مدرسه خیلی مهم نیست. امروزه در برخی مدارس دولتی نیز شاهد موفقیت برخی دانش‌آموزان و کسب نتایج شگفت‌انگیز در کنکور توسط آن‌ها هستیم.

در این مسیر موفقیت بهره‌گیری از مشاورانی مجرب، کاربلد و دلسوز در کنار محصلین بسیار اهمیت دارد. در هر یک از بهترین مدارس متوسطه اول که مشغول به تحصیل هستید، فرقی نمی‌کند. همراه داشتن مشاوری خوب راه درست رسیدن به هدف را به شما نشان می‌دهد.

مشاوه تحصیلی آکو

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا