پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست 131 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 131 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 131 زیست شناسی نکات مهم و جواب سوال را بررسی می کنیم.

اگر سوال را خوب بخوانید متوجه خواهید شد که منظور از جاندار در این سوال زنبور است و زنبور هم جزو حشرات می باشد. پس با توجه به داده های سوال می توانید تست ها را بررسی کنید.

برای بررسی گزینه ها نیز لازم است که تصویر ملخ را در زیست شناسی 2 فصل 1 مطالعه کرده باشید. به این ترتیب در زمان کم تست را می توانید جواب دهید.

همانطور که در ویدیوهای قبلی گفتیم , مطالعه تصاویر زیست شناسی ضروری است و حتما از تصاویر در کنکور سوال خواهد آمد.

اهمیت تصاویر در زیست شناسی از این بابت است که مطالب مهم و نکته دار در شکل ها وجود دارد و طراحان سوال می توانند در دو نوع متفاوت از تصاویر سوال طرح کنند.

در مورد اول تصاویر در سوال وجود دارد و در مورد دوم تصویر نیست ولی برای جواب دادن به سوال باید تصویر را مطالعه کرده باشید. درست مانند تست 131 زیست شناسی.

چرا تست 131 کنکور تجربی 1401 را حل کنیم؟

چون همانطور که در بالا به اهمیت تصاویر اشاره کردیم , این تست جزو تست های مهم است.

اما توجه داشته باشید که برای داوطلبان کنکور تجربی همه سوال ها و بخش های زیست شناسی مهم است. برای مطالعه زیست باید وقت خوبی گذاشته و مطالب را عمیقا درک کنید.

ممکن است در هنگام مطالعه زیست فکر کنید که خیلی خوب متوجه موضوعات شده و یادگرفته اید. اما وقتی شروع به تست زنی می کنید در حل تست ها به مشکل می خورید.

دلیل این مشکل احتمالا روش نادرست مطالعه زیست می باشد. هر درسی روش مطالعه متفاوتی دارد. زیست از آن درس هایی است که باید مفاهیم مرتبط اما پراکنده در درس ها را پیدا کنید تا بتوانید این مطالب را در کنار هم بخوانید.

به این طریق ربط دادن مسائل مختلف به هم برایتان راحت تر خواهد شد.

جزوه جامع زیست نیز برای راحت تر کردن کار شما تهیه شده و به صورت رایگان دراختیارتان قرار گرفته. در این جزوه تمامی مفاهیم مربوط به هم زیست جمع آوری شده است.

برای تست های کنکوری سخت و آسان زیست شناسی در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو عضو شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا