پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شاد رایگان می‌ماند؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

این روزها اخبار زیادی پیرامون این موضوع مطرح شده است که آیا شاد رایگان می‌ماند؟ یا از این به بعد این نرم‌افزار هم شامل هزینه خواهد شد.

این سوال برای دانش آموزان و خانوداه ها مطرح است که شاد رایگان می‌ماند؟

مدیر شبکه شاد گفت: ترافیک مصرفی شاد تا پایان دوره کرونا باید رایگان باشد؛ چون شاد ابزار ارائه آموزش پایه در دوره کروناست و جایگزین دیگری ندارد.

شاد رایگان می‌ماند؟

به گزارش مجله خبری آکو به نقل از ایلنا

نیلوفر شرفی مدیر شبکه شاد درباره شرایط فعلی استفاده از شبکه شاد و رایگان بودن این پلتفرم گفت:

 شاد پلتفرم رسمی آموزش‌وپرورش برای آموزش‌های مجازی است. اپلیکیشنی بوده که از سوی وزارت آموزش‌وپرورش برای کاربری آموزش رسمی توصیه شده است. این سیاست ثابت وزارتخانه در دوره شیوع کرونا بوده و تاکنون تغییر نکرده است.

وی با بیان این‌که شاد تاکنون رایگان بوده است. توضیح داد: شاد ابزار کمکی معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور برای آموزش‌های مجازی است که به‌صورت رایگان به ایشان ارائه خدمت می‌داده و فعلاً بستر دیگری برای این منظور در نظر گرفته نشده است.

شرفی در پاسخ به این سؤال که از اول تیرماه بسته‌های ویژه اینترنت رایگان آموزش مجازی به سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی اختصاص می‌یابد. گفت: باتوجه‌به مذاکراتی که با وزارت ارتباطات انجام دادیم. قرار شد سیم‌کارت دانش‌آموزی را در اولین فرصت آماده کنند و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

مدیر شبکه شاد بیان کرد:

 ازآنجاکه شاد ابزار ارائه آموزش پایه در دوره کروناست و جایگزین دیگری ندارد باید تا پایان کرونا رایگان باشد. این موضوع سال گذشته با دستور رئیس‌جمهوری و امسال بر اساس مصوبه مجلس انجام شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اما آنچه تقاضای ما درباره سیم‌کارت دانش‌آموزی بوده، این است که برای افزایش زمینه‌های صیانت از دانش‌آموزان در فضای مجازی و زمینه‌سازی کنترل بهتر والدین بر عملکرد فرزندانشان این سیم‌کارت‌ها ارائه شود. با این نگاه تأکید کردیم که سیم‌کارت دانش‌آموزی در اختیار والدین علاقه‌مند و متقاضی قرار بگیرد و استفاده از آن صرفاً در صورت صلاحدید والدین انجام می‌شود.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا