پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی سامان سلامیان استاد ریاضی کنکور

مهندس سامان سلامیان ریاضی کنکور را چگونه تدریس میکند

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (2 امتیاز)

مهندس سامان سلامیان استاد ریاضی کنکور، فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر و کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی و دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی و مدرس ریاضی برنامه های تلویزیونی و مدرس ویدیو های آموزشی موسسه گاج  و مدرس کلاس های آنلاین گاجینو وگزینه برتر و راه اندیشه است. استاد سامان سلامیان همچنین موسس اولین دپارتمان ریاضی در کشور می باشند.

ریاضی و حسابان کنکور باتوجه به سختی و البته اهمیت درس ریاضی و حسابان کنکور سراسری برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد.  در این مقاله سعی شده است در مورد استاد سامان سلامیان یکی از بهترین اساتید درس ریاضی و حسابان کنکور به شما اطلاعاتی داده شود تا بتوانید به راحتی با سامان سلامیان ریاضی را در کنکور بالا بزنید.

استاد سامان سلامیان نیز با توجه به سابقه کاری و تجربه و نتایج درخشان حاصل شده از داوطلبان و دانش آموران ایشان به عنوان بهترین استاد ریاضی کنکور شناخته شده است. به گفته دانش آموزان در کلاس ریاضی کنکور سامان سلامیان اگر زمانی که به حل تست می پردازید را محاسبه کنید می توانید اشکالات و ایرادات خود را دررحین حل تست پیدا کنید.

درس ریاضی یک‌درس به هم پیوسته است و شما با تمرین و تکرار می توانید به بهترین نتیجه در کنکور سراسری ریاضی برسید اما وقتی شما زمان را در حل تست حساب میکنید میتوانید متوجه شوید که برای یه تست چقدر زمان خرج کردید و آیا این مقداررزمان برای حل آن سوال لازم بود یا نه؟ و اگر زمان اضافه گذاشته اید به چه علتی بوده است؟

استاد سلامیان ریاضی کنکور را تدریس میکنند و از اساتید برتر و برجسته در سطح کشوری می باشد و در بین اساتید دارای رتبه ۱ می باشد. البته این استاد رقبای زیادی نیز در زمینه تدریس ریاضی کنکور دارد که در ادامه به این موضوع میپردازیم. با تیم مشاوره کنکور ریاضی آکو همراه باشید تا بهترین مشاور کنکور و بهترین استاد ریاضی را برای مهمترین سال تحصیلی تان انتخاب کنید.

سامان سلامیان استاد ریاضی کنکور

استاد سامان سلامیان طرح پرسش و پاسخ را برای افزایش سطح کلاس خود در کلاسهای خود برگذار میکند به این شکل که مدت زمان بیشتری به یک سوال میدهد تادانش آموزان فرصت کافی برای حل آن سوال را داشته باشند این تکنیک باعث میشود همه با یکدیگر همکاری داشته باشند و کلاس حالت متلکم وحده به خود نگیرد.

دروسی مانند ریاضی و حسابان جزء درس هایی می باشند که به شدت به یکدیگر وابسته هستند و تمامی فصول این کتابها به هم مرتبط است شاید بعضی از فصول به هم ربطی نداشته باشند ولی اغلب فصول به هم وابسته اند. پس در مطالعه ی درسی مثل ریاضی و حسابان باید حواسمان به ارتباط بین فصول باشد.

درباره استاد سلامیان میتوانید در وبسایت تخصصی استاد سامان سلامیان مطالعه کنید.

روش مطالعه ریاضی کنکور از نظر سامان سلامیان

باید در زمان خواندن و جمع بندی دروس در پایه دوازدهم به این نکته توجه داشته باشید که خلاصه نویسی از مهم ترین نکات در حل تمامی تست ها می باشد. با خلاصه نویسی هست که فرد میفهمد از هر فرمول در کدام سوال استفاده کند.

استاد سامان سلامیان مدیر دپارتمان ریاضی کارنامه خرد می باشند و دارای سابقه تدریس در بهترین مدارس را دارند.
استاد سامان سلامیان به عنوان بهترین استاد ریاضی و حسابان کنکور در مدارس و آموزشگاه های فوق العاده ی ایران مشغول به فعالیت حرفه ای هستند.

[aparat id='nO8lL' width='600' height='450' style='margin: 15px; padding: 7px']

البته اساتید برتر ریاضی دیگر همچون آریان حیدری یا پوریا مظفریان نیز در حیطه ریاضی کنکور درحال فعالیت اند. برتر بودن مهندس سلامیان استاد ریاضی باتوجه به سابقه کاری و نظرسنجی و نتایج دانش آموزانی که ایشان داشتند حاصل شده است. اما روش این استاد برای آموزش ریاضی به دانش آ»وزان ضعیف تر چیست؟

روش تدریس استاد سامان سلامیان

روش تدریس استاد سامان سلامیان به گونه ای است که ایشون ابتدا به تحلیل مفهومی مطالب می پردازند. نکته مهم و اساسی این است که فرد ابتدا باید به سراغ حل جزوه استاد خود برود و بعد از حل جزوه و خواندن تمامی مطالب آن به سراغ کتاب درسی و درسنامه رفته و بعد به سراغ منابع تست کنکور ریاضی برود.

اولین گام در حل نمونه سوال این است که تست ها و سوالات بعد از خواند جزوه باید آموزشی زده شوند یا به اصطلاح تستهای آموزشی در اولویت یادگیری قرار میگیرد. برای حل تست های آموزشی شما ابتدا به سراغ تستها میروید و بعد از خواندن تست دست به قلم میشوید تا شانس خود را برای حل تست امتحان کنید.  استاد سلامیان درباره مطالعه ریاضی کنکور میگوید:

بعد از حل تست به خود زمان میدهید مثلا ۱۰ دقیقه اگر بعد از گذشت این تایم نتوانستید سوال را پاسخ دهید بی درنگ به پاسخنامه رجوع کنید و جواب سوال را با دقت بخوانید و بعد از متوجه شدن از جواب سوال را بار دیگر برای خود حل کنید.

او معتقد است که این پرسه تست زدن های آموزشی جزء مهمترین تکنیک های مطالعاتی می باشد و دانش آموزان با توجه به این تکته می توانند در تمامی دروس نمرات لازم را کسب کنند. بعد از پرسه تست آموزشی زمانی که تمامی دروس حداقل برای یک بار مطالعه شده بود باید وارد فاز تست زنی زماندار بشویم.

استاد مظفریان، حیدری یا سلامی

بهترین استاد ریاضی و حسابان کنکور اولا کسی است که خودش عاشق ریاضی و تدریس آن باشد. بهترین استاد ریاضی باید چنان توانایی در آموزش و تفهیم مطالب به دانش آموزان داشته باشد که دانش آموز فقط به حفظ کردن مطالب نپردازد.استاد سلامی در رزومه کاری اش درباره علاقه به تدریس چیزی نگفته است اما علاقه به ریاضی بی شک عامل انتخاب این شغل بوده است.

این درحالی است که استاد ساریخانی مدرس هندسه و گسسته کنکور درباره شروع تدریسش گفته است که هنوز هم با راه رفتن در کلاس درسش احساس خوشبختی میکند. یا پوریا مظفریان درباره تدریس ریاضی میگوید:

آرزو دارم همه دانش آموزان طعم داشتن معلم ریاضی خوب را بچشند و به همین دلیل در اینستاگرام و سایت های آنلاین فعالیت میکنم تا دسترسی آسان تری داشته باشم.

البته آنچه سامان سلامیان را در گروه بهترین استاد های ریاضیکنکور قرار داده است سابقه کاری و تجربه و نتایج درخشان حاصل شده از داوطلبان و دانش آموران ایشان است. به گفته مهندس سلامیان در کلاس ریاضی کنکور ایشان، در ارائه مطالب و یاددهی مطالب سخت و پیچیده به دانش آموزان خود موفق بوده اند و بسیاری از شاگردان ایشان، رتبه برتر بوده اند یا حداقل فیزیک را بالای ۵۰ زده اند.

تدریس استاد سلامیان و آریان حیدری خیلی به هم نزدیک است و به علت آنلاین بودن 90 دصد دوره های آموزش ریاضی ایشان میتوان انتخاب را به عهده دانش آموز گذاشت. اما برای انتخاب میان دوره های انلاین و حضوری بدون شک کلاس های حضوری مظفریان و امید حیدری رده بالاتری را به خود اختصاص میدهند و نمیتوان آموزش آنلاین را ترجیح داد.

دانش آموزان درباره استاد سلامیان میگویند

استاد سلامیان ریاضی کنکور را تدریس میکند

کلاس های درسی ایشان دارای جو خوب و مناسبی می باشد و شما دوستانی که علاقمند هستید در کلاس های استاد سامان سلامیان شرکت کنید باید توجه داشته باشید که کلاس های این استاد از نظر محتوا و سطح از رتبه بالایی برخوردار است.

البته این به این معنا نیست که کلاس های ایشان شاگردان متوسط را پذیرا نباشد بلکه در کلاس های ایشان تمامی دانش آموزان با تلاش به موقع به سطح بالا می رسد و همکاری و فعالیت استاد سامان سلامیان با دانش آموزان به قدری خوب و مفید می باشد که همه دانش آموزانشان به این نکته اشاره کرده اند.

شاید بتوان به کلاس های استاد سامان سلامیان از 20 نمره نمره 18 داد به شرطی که دوره به صورت حضوری برگزار شود و دانش آموز درگیر پلتفورم های آنلاین و یا ویدئو های آفلاین نباشد.

آموزشگاه کنکور و شرکت در کلاس کنکور ریاضی

با تماس با آموزشگاه کنکور پرسا (02633408944) میتوانید از شرایط کلاس های استاد سامان سلامیان مطلع شوید و یا با مراجعه حضوری برای پیش ثبت نام کلاس های بهترین اساتید ریاضی کنکور اقدام کنید.

فراموش نکنید که درس ریاضی به شرطی آسان خواهد بود که مسیر مستقیم را پیدا کنید و یافتن این مسیر بدون استاد تقریبا غیر ممکن است. پس همین حالا برای سال کنکورت تصمیم بگیر و در کلاس کنکور از طریق پشتیبانان کانال تلگرام مشاوره آکو ثبت نام کن.

پریا

پریا واعظی هستم مشاوره تحصیلی و دانشجوی رشته بیوتکنولوژی هستم. اینجا سعی می کنم هر راهی که بلدم رو برای کمک به شما رفقا معرفی کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا