پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آرماندانلود آزمون های آزمایشی

آزمون ۳ آبان ۱۴۰۲ آرمان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

آزمون های آزمایشی آرمان این روز ها برای رشته تجربی نام آشنایی هستند که طبق بودجه بندی سال ۱۴۰۲ یک هفته در میون به صوت آنلاین و در روز چهارشنبه قبل از آزمون های قلمچی برگزار میشود. آزمون ۳ آبان ۱۴۰۲ آرمان هم طبق همین برنامه و بودجه بندی برگزار شد و مثل هر هفته ویژه درس زیست شناسی بود.

انتظار میرود که آزمون آزمایشی آرمان تا چندی دیگر به صورت جامع برای کنکور تجربی آزمون برگزار کند و کم کم مسیر پیشرفت را به سوی برگزاری دوره های آنلاین و حضوری بردار. باتوجه به سطح خوبی که سوالات آزمون دارند، پیشرفت و همه گیر شدن آزمون های آرمان اصلا عجیب نخواهد بود.

قدم های اول آزمون های آرمان درست مثل آزمون های آزمایشی ماز است که در ابتدا فقط برای رشته تجربی آزمون برگزار میکرد و به مرور برگزاری کلاس های آنلاین ویژه رشته تجربی نیز به آن اضافه شد و این روز ها آزمون ها و کلاس های جامع همه رشته ها را برگزار میکند.

برای دانلود رایگان آزمون ۳ آبان ۱۴۰۲ آرمان به تفکیک پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم همراه با مختصر توضیحی درباره بودجه بندی آزمون، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دانلود رایگان آزمون ۳ آبان ۱۴۰۲ آرمان

در بودجه بندی پایه دوازدهم آزمون ۳ آبان آرمان صفحه ۲۵ تا ۴۶ کتاب زیست دوازدهم و دو فصل از بود که خب باتوجه به بودجه بندی کمی که دارد، تقریبا همه تیپ سوالی در این ۵۰ تست دیده میشود. در برنامه راهبردی آزمون آرمان مشخص شده است که برای زیست یازدهم از نیمه دوم سال یعنی از آزمون مرحله هفتم(۲۹ آذر) وقت گذاشته شود.

بودجه بندی آزمون پایه یازدهم آرمان در تاریخ ۳ آبان برای مبحث تنظیم عصبی و حواس بود که ۳۰ سوال از این مباحث مطرح شده بود. سطح سوالات بالا بود و داوطلبان میتوانند برای سنجش میزان پیشرفت خود از این آزمون به درستی استفاده کنند و علت فراهم کردن شرایط دانلود آزمون ۳ آبان ۱۴۰۲ آرمان هم همین پشتیبانی از آزمون های اصلی مثل ماز و قلمچی بود.

در سوالات آزمون دهم تجربی زیست آرمان ۲۰ سوال ارائه میشود که شما فقط ۲۰ دقیقه برای پاسخگویی وقت دارید و ۵ دقیقه هم برای داوطلبان نیازمند چاپ آزمون در نظر گرفته شده است. بودجه بندی این آزمون برای ۲۰ سوال محدود به فصل ۱ کتاب وزارتی زیست شناسی بود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا