پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

برای امتحان نهایی ریاضیات گسسته چی بخونیم؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحان نهایی ریاضیات گسسته از امتحانات مهم برای بچه های رشته ریاضی و فیزیک است. با توجه به فرا رسیدن فصل امتحانات نهایی و افزایش اهمیت این امتحانات در تاثیر کنکور ۱۴۰۲ نیاز است تا دانش آموزان برنامه ریزی دقیق برای مطالعه دروس امتحان نهایی همزمان با کنکور داشته باشند تا به نمره قابل قبولی دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب های مورد استفاده برای امتحان نهایی ریاضی گسسته دوازدهم را معرفی کنیم تا به دانش آموزان کمک کند در این مسیر نمره مناسبی دریافت کنند.

پس با تیم مشاوره آکو همراه باشید.

امتحان نهایی ریاضیات گسسته

در صورتی که دانش آموزان جزوه مناسبی از دبیر خود دارند لزوما نیازی به تهیه کتاب جدید نیست و می‌توانند از درسنامه همان جزوه برای مطالعه و مرور نکات استفاده کنند. اما در صورتی که دانش آموزان درسنامه خوبی در دسترس ندارند می توانند از کتاب های معرفی شده در این مقاله استفاده کنند.

در ادامه ابتدا بارم بندی امتحان نهایی ریاضیات گسسته دوازدهم ۱۴۰۲ را بررسی می کنیم و سپس برای امتحان نهایی ریاضیات گسسته منابع کمک درسی مفید را معرفی می کنیم.

امتحان نهایی ریاضیات گسسته
  • کتاب فرمول بیست ریاضیات گسسته دوازدهم گاج

یکی از کتابهایی که دانش آموزان رشته ریاضی برای درس ریاضیات گسسته می توانند از آن استفاده کنند کتاب فرمول ۲۰ انتشارات گاج است که در ۱۹۲ ساعته تالیف شده این کتاب دارای درسنامه بسیار مناسبی جهت آمادگی برای امتحانات نهایی می باشد.

ریاضیات گسسته فرمول 20 گاج

علاوه بر درسنامه در هر فصل نکات و مثال‌های متعددی ارائه شده است. این کتاب شامل انواع سوالات امتحانی و همینطور آزمون های شبیه ساز جهت آمادگی امتحانات نوبت اول و نوبت دوم می باشد پاسخنامه کتاب کاملا تشریحی بوده و برای فهم عمیق و مطالب مناسب است. قیمت این کتاب حدود ۱۴۵ هزار تومان است.

  • ماجراهای من ‌و درسام ریاضیات گسسته دوازدهم خیلی سبز

کتاب ماجرای من و درسام برای دانش آموزانی که برنامه‌ریزی دقیقی برای مطالعه درس ریاضیات گسسته دارند بسیار کتاب مناسبی می باشد درسنامه این کتاب به صورت درس به درس به همراه مثال ها و نکات مهم درسی می باشد این کتاب یک کتاب آموزش محور از دانش آموزان با مطالعه درسنامه آن می‌تواند به صورت خودآموز درس را یاد بگیرند.

ماجراهای من و درسام خسبس سبز ریاضیات گسسته

از ویژگی‌های این کتاب می توان به وجود سوالات و تمرینات امتحانی متفاوت اجاره کرده حمید و پاسخنامه تمام تمرینات به صورت کاملا تشریح بوده آزمون های شبیه ساز نوبت اول و نهایی نیز همراه با سخنرانی کامل در این کتاب وجود دارد. قیمت این کتاب ۱۲۵ هزار تومان است.

  • امتحانِت ریاضیات گسسته دوازدهم مهروماه

یکی دیگر از کتاب های پرطرفدار برای مطالعه در زمان های پایانی و نزدیک به امتحان ریاضیات گسسته کتاب امتحانت از انتشارات مهر و ماه میباشد. این کتاب بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی ریاضیات گسسته چاپ شده و مباحث درسی به صورت درس به درس و خلاصه وار بیان شده است درنتیجه درسنامه این کتاب درسنامه جزئی نمی باشد و کاملا چکیده بیان شده است.

امتحانت ریاضیات گسسته دوازدهم

این کتاب ۵۵ صفحه دارد ولی پرسش های امتحانی به صورت کامل و جامع در این کتاب قرار گرفته و در نتیجه اگر دانش آموز نیاز به حل تمرین و پرسش بیشتر داشته باشد و تنها نیازمند جمع بندی شب امتحانی است میتواند از این کتاب استفاده کند. قیمت ککتاب لمتحانت ریاضیات گسسته ۳۵ هزار تومان است.

  • شب ‌امتحان ریاضیات گسسته دوازدهم خیلی‌ سبز

از دیگر کتاب های معروف شب امتحان می توان به کتاب های شب امتحان انتشارات خیلی سبز اشاره کرد کتاب شب امتحان ریاضیات گسسته خیلی سبز در ۴۹ صفحه و با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی به چاپ رسیده است این کتاب دارای درسنامه های خلاصه و به صورت درس به درس می باشد اما منبع کامل از نمونه سوالات تشریحی جهت محک زدن دانش آموزان است. قیمت کتاب هم حدود ۳۵ هزار تومان است.

شب امتحان ریاضیات گسسته دوازدهم

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا