زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد غلامی مدرس زیست کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از کلاس‌های برتری که دانش آموزان باید برای انتخاب کلاس زیست کنکورشون باهاش آشنایی پیدا کنند، کلاس‌های استاد غلامی از بهترین مدرسان زیست است. در ادامه مطلب تلاش می‌کنیم تا هر اطلاعاتی که به آشنایی بیشتر شما کمک کند را برایتان قرار دهیم و در نهایت با دیگر استادها مانند استاد هاشمی مدرس زیست، مقایسه کنید.

تحصیلات این استاد مجموعه ماز مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک است و ۲۲ سال سابقه تدریس دارد که این سابقه تدریس قطعا در انتقال بهتر مفاهیم زیست کمک می‌کند. استاد امید غلامی متولد ۱۳۶۱/۰۸/۲۱ و متاهل است.

اگر نگاهی کوتاه به کارنامه تدریس استاد امید غلامی داشته باشیم، رتبه‌های برتر کنکور رو مانند رتبه‌های ۱۶، ۵ و ۴ می‌بینیم بنابراین قطعا یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای کلاس زیست کنکور خودتون می‌تونید داشته‌باشید، کلاس‌های آنلاین زیست امید غلامی در ماز و مجموعه آرمان است. همچنین از طراحان آزمون‌های آزمایشی ماز شمرده می‌شود.

استاد غلامی مدرس زیست کنکور

معرفی کامل کلاس‌های استاد امید غلامی

همانطور که گفتیم استاد امید غلامی از اساتیدی است که در مجموعه آموزشی آنلاین از تدریس می‌کند، نکته‌ی این مجموعه این است که شما تنها می‌توانید با خرید پکیج‌ها از کلاس‌های ماز استفاده کنید و به صورت تک درس امکان خرید کلاس وجود ندارد. شما با تهیه اشتراک الماس ماز می‌توانید در کلاس‌ها به خصوص کلاس زیست استاد غلامی، شرکت کنید.

این استاد در سال ۱۳۹۸ مجموعه‌ای در کرج تاسیس کرد که به صورت غیرحضوری و آنلاین هم فعالیت می‌کند این مجموعه با نام زیست برگر تالیفات و کلاس‌های مختلفی داشته است که رتبه‌های برتر استاد هم ثمره تدریس در همین مجموعه هستند. علاوه بر ماز و زیست برگر، مجموعه هدف برتر، بعثت کرج، فرزانگان تبریز، معراج قزوین و قلم سفید اصفهان از مجموعه‌های برتری است که استاد غلامی تدریس در آن‌ها را در کارنامه کاری خود دارد. یکی دیگر از فعالیت‌های ایشون همایش‌های است که هر سال برای دانش آموزانشون برگزار می‌کنند.

رویکرد این استاد، در تالیفاتش رویکرد مفهومی است و از روش مفهومی به تالیف جزوه پرداخته. جدا از تدریس مفهومی، ایشون با انرژی سرکلاس می‌آیند و چه حضوری و چه غیرحضوری، علاقشون به تدریس زیست کنکور کلاس رو از یکنواختی در می‌آورد. از دیگر اساتیدی که تدریس خود را با علاقه انجام می‌دهند، استاد سروش موئینی مدرس ریاضی کنکور است که در سایت آکو می‌توانید معرفی آن را مطالعه کنید.

فعالیت مجازی استاد غلامی

به صورت کلی یکی از اساتید بی‌حاشیه که در تدریس زیست کنکور فعالیت می‌کند، استاد امید غلامی است و اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خودشون در صفحات مجازی به اشتراک نگذاشته‌اند و اگر شما به دنبال تدریس مفهومی در عین حال به دور از حاشیه و متمرکز به روی درس هستید، کلاس‌هاشون ممی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اگر صفحه اینستاگرام استاد غلامی که با نام زیست برگر است را بررسی کنید، می‌بینید که فعالیتشون در جهت ارائه نکات مهم درسی در پست‌هاست. تحلیل‌های تک تست، بررسی نمونه سوالات تشریحی و ارائه برخی خلاصه تدریس‌ها و نکات‌هایی که در کلاس بررسی می‌کنند، محتوای اکثر پست‌های این مدرس زیست است.

مشاور تحصیلی آکو

برای مشورت با مشاوری با تجربه می‌توانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو ارتباط برقرار کنید؛ تیم آکو تمام تلاش خود را می‌کند تا با توجه به شرایط جدید و تغییرات کنکور شما را به نحوی راهنمایی کند که مسیر کنکورتون رو به درست‌ترین شیوه بگذرانید. این شیوه درست از انتخاب کلاس و آموزش شروع می‌شود تا نحوه برنامه ریزی و مطالعه و انتخاب رشته که از مراحل نهایی این مسیر است.

اگر هدف خود را گرفتن نتیجه‌ای که می‌خواهید از کنکور قرار داده‌اید، در راه رسیدن به هدفتون از افرادی که با این مسیر آشنا هستند، راهنمایی گیرید تا به هدفتون برسید. برای ارتباط با تیم مشاوره آکو با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید تا کارشناسان آکو شما را راهنمایی کنند.

برای آشنایی بیشتر با تیم مشاوره ما می‌توانید صفحه اینستاگرام آکو را بررسی کنید؛ همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور، کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.