زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی کلاس‌های زیست استاد رضا امیر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از استادهای برتر و محبوب زیست کنکور، استاد رضا امیر است که ۲۷ سال سابقه تدریس، هرسال دانش آموزان زیادی داوطلب شرکت در کلاس‌هاشون هستند. خود استاد در سال ۷۱ در دانشگاه شهید بهشتی، در رشته پزشکی پذیرش گرفتند.

برای انتخاب کلاس مناسب خودتون، بهترین راه آشنایی پیدا کردن با نحوه تدریس استادهای مختلف در یک درس است. برای این امر می‌توانید معرفی برترین اساتید کنکور را در سایت آکو مطالعه کنید تا با آشنایی پیدا کردن با تمام ویژگی‌های کلاس‌های کنکور، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای نمونه، می‌توانید معرفی استاد غلامی مدرس زیست را مطالعه کنید.

استاد رضا امیر زیست کنکور

تدریس زیست استاد رضا امیر

نحوه تدریس استاد رضا امیر نسبت به دیگر اساتید متفاوت‌تر است و به سبک خاص خودشون زیست رو درس می‌دهند. این سبک بر این اساس است که در ابتدا دانش آموز بر خط به خط متن درسی کتاب‌ها تسلط پیدا کند و این تسلط در حدی باشد که بتواند جملات صحیح و غلط از متن دربیارد و از آن سوال طرح کند تا آمادگی لازم را برای حل تست‌های کنکور و آزمون‌های آزمایشی رده بالا داشته باشد ونه تست‌های تالیفی که تنها زمان دانش آموزان را می‌گیرند. برای حل تست هم استاد امیر بر روس تست‌های کنکوری سال‌های گذشته تمرکز می‌کنند تا بچه‌ها در زیست بتوانند در سطح کنکور تسلط و آمادگی داشته‌باشند.

بنابراین اگر بخواهیم ویژگی‌های تدریس استاد امیر رو بشمارین می‌تونیم بگیم تدریس از پایه دارند، مفهومی زیست رو یاد می‌دهند و بیشتر روی نکات تست‌های سراسری تمرکز می‌کنند. می‌توانید تدریس استاد امیر رو با استاد هاشمی مدرس زیست هم مقایسه کنید.

یکی از مشکلاتی که اغلب دانش آموزان با کلاس‌های کنکور دارند، خشک بودن کلاس و لحن یکنواخت استاد است که باعث می‌شود تا خسته بشوند و کم کم با کم‌تر شدن انرژی دیگر تمرکز لازم برای یادگیری رو از دست بدهند. ویژگی ممتازی که باعث تفاوت کلاس‌های استاد امیر با دیگر اساتید این است که در کلاس‌ها تلاش می‌کنند تا جو صمیمانه برقرار کنند و با شوخی‌های به جا کلاس رو از یکنواختی دربیارند. اگر صفر تا صد کلاس معطوف به تدریس یک طرفه زیست کنکور باشد، چیزی جز خستگی برای بچه‌ها نمی‌ماند. همچنین در کلاس‌های استاد امیر چه حضوری و چه به شکل غیرحضوری، جلساتی به رفع شکال اختصاص داده می‌شود تا تمام مطالب و مباحث برای بچه‎‌ها حل شده باشد. به صورت کلی تدریس ایشون با روشی که پیاده می‌کنند، نگاهی تازه به زیست را به دانش آموزان تجربی می‌دهد.

کلاس‌ها و کتاب‌های استاد امیر

در ادامه به معرفی مجموعه‌هایی که استاد امیر تا کنون در آن‌ها تدریس کره‌اند می‌پردازیم، اما ایشون اعلام کرده‌اند که تدریس را برای مدتی کنار گذاشته‌اند و فعلا جایی تدریس نمی‌کنند، اما شما همچنان تدریس‌های رایگانشون رو در تلگرام و صفحه مُنیاز میتوانید داشته‌باشید.

مانند هر استاد دیگری، استاد رضا امیر هم با رویکرد خودشون نسبت به تدریس زیست و روشی که بچه‌ها باید برای یادگیری و تست‌زنی در زیست پیش بگیرند، تالیفات خودشون رو دارند که شامل کتاب‌های مُنیاز می‌شود. مُنیاز نشر آنلاینی است که کتاب‌های زیست استاد رضا امیر رو با حمایت مالی قهوه بن مانو ارائه کرده‌است. در واقع مُنیاز به شما پکیجی از درس را ارائه می‌دهد که شامل پی‌دی‌اف و فیلم‌های آموزشی به شکل پایه به پایه و فصل به فصل است. یکی دیگر از مجموعه‌هایی که استاد امیر در سال گذشته در آن فعالیت کرده، مجموعه آنلاین کاد است که دانش آموزان نظرات مثبتی برای دوره‌هایش ثبت کرده‌اند.

ایشون در مجموعه آنلاین آی‌کلاس در گذشته تدریس کرده‌است؛ همچنین سابقه تدریس در برترین مدارس تهران مانند مدارس تیزهوشان را هم دارند. یکی از فعالیت‌های استاد رضا امیر، تدریس و تحلیل خط به خط زیست است، این کار را از سال ۹۴ شروع کرده‌اند و در تلگرام خود قرار می‌دهند. ارائه ویس‌های تدریس برای نکات خط به خط کتاب درسی و تست‌ها هم روش ابداعی ایشون است و هم به شما برای مرور و یادآوری نکات فراموش شده و مهم کمک می‌کند.

فعالیت‌های مجازی استاد رضا امیر مدرس زیست

اگر شما صفحه مجزی استاد رضا امیر رو بررسی کنید با حجم بالای از مطالب زیست مواجه می‌شوید و اگر پست‌های ایشون رو بببینید قطعا یکی دو نکته خوب زیست‌شناسی یاد می‌گیرید با توجه به سابقه بالای ایشون در تدریس زیست، تسلط خیلی بالایی بر مباحث زیست دارند و به خوبی مطالبی رو که باید باد بگیرید به شما انتقال می‌دهند. حل تست و بررسی نکته‌ها همچنان به صورت رایگان در تلگرام استاد امیر ادامه دارد و یکی از منابع خوب برای شما می‌تواند کانال تلگرام استاد رضا امیر باشد.

جدا از فعالیتهاشون در زمینه تدریس زیست کنکور، در برنامه تلسی تاک که برنامه‌ای علمی است هم سخنرانی دارند و سخنرانی‌های خودشون رو در تلگرام به اشتراک گذاشته‌اند. حتی اگر شما به این مباحث علاقه‌مند هستید و قصد مطالعه جدی هم ندارید، صحبت‌های استاد امیر در تلسی تاک جذابیت و کشش دارد و شما می‌توانید این ویدئوها رو ببینید.

مشاوره تحصیلی برای انتخاب کلاس کنکور

همه دانش آموزان وقتی در مسیر کنکور قرار می‌گیرند با تعداد زیادی از موسسات و مجموعه‌های آموزشی و استادهای مختلف روبه رو می‌شوند که می‌توانید گیج کننده باشد. انتخاب نوع آموزش و استاد هر درس در قدم‌های اول اهمیت دارد تا انتخابی که می‌کنید باعث شود شما درس رو به خوبی یاد بگیرید، علاقه و تمرکز و استمرار خودتون رو در طی سال در مطالعه درس از دست ندهید و در آزمون‌های آزمایشی و تست‌هایی که کار می‌کنید پیشرفت خودتون رو ببینید.

برای این موضوع که با توجه به شخصیتی که دارید و سطح مطالعه‌ای که دارد کدام کلاس و نحوه آموزش را انتخاب کنید، می‌توانید با مشاوری که بر این موضوع تسلط دارد و در این زمینه تجربه کافی دارد را صحبت کنی. تیم مشاوره تحصیلی آکو می‌تواند راهنمایی‌های لازم را برای شما داشته باشد، علاوه بر انتخاب کلاس می‌توانید با ارتباط با کارشناسان مشاوره آکو در مورد نحوه برنامه ریزی، مطالعه، انتخاب رشته و کنکورتون صحبت کنید. برای ارتباط با تیم آکو با شماره ۰۲۵۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور و مطالب مشاوره ما می‌توانید کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را به همراه اینستاگرام ما دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.