پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه آیات و روایات دینی کنکور

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
2.8/5 - (5 امتیاز)

جزوه آیات و روایات دینی کنکور را در وبسایت تخصصی مشاوره رشته کنکور آکو جهت دسترسی آسان داوطلبان قرار داده ایم. آیات دینی در کنکور اهمیت بسیار زیادی دارند. همانطور که آنالیز سوالات دین و زندگی کنکور 1400 نشان میدهد، سوالات دین و زندگی تغییرات محسوسی داشته است. به نظر مشاور های کنکور داشتن پی دی اف آیات دینی کنکور شما را از ورق زدن های بیهوده برای پیدا کردن ربط آیات و روایات به یکدیگر بی نیاز میکند.

همچنین جزوه آیات دینی کنکور که در وبسایت آکو قرار گرفته است، مهم ترین آیات را دسته بندی کرده و به صورت دست نویس پیام آیات و ارتباط آنها با یکدیگر ذکر شده است. این جزوه از سردرگمی دانش آموزان در هنگام مطالعه و تورق سریع جلوگیری میکند.

علاوه بر جزوه آیات دینی برای تسلط بر سوالات مفهومی دینی نیاز است بر ابیات و شعر های استفاده شده در کتاب های دینی نیز تسلط داشته باشید. برای دانلود جزوه های جمع بندی کنکور کلیک کنید و برای دانلود جزوه آیات دین و زندگی کنکور با مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو همراه باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دین و زندگی
پایه :
کنکور
رشته:
تجربی، انسانی و ریاضی
مبجث
آیات و روایات
حجم:
حدود 10 مگابایت
طراح جزوات:
نا شناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود

https://akoedu.ir/wp-content/uploads/2022/06/%D8%A2%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C.pdf

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا