پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی ریاضی کنکور تجربی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
2.8/5 - (5 امتیاز)

در این روز های آخر همه به فکر جمع بندی هستند و شما هم نباید عقب بمانید. درس ریاضی درس مهمی در کنکور تجربی است و داوطلبان میبایست برای کسب رتبه برتر، توانایی خوبی در این درس داشته باشند. اگر شما هم به فکر جمع بندی ریاضی هستید، دانلود جزوه جمع بندی ریاضی تجربی از وبسایت تخصصی مجموعه کنکور آکو میتواند بسیار کمک کننده باشد. یک جزوه ریاضی کنکور تجربی باید چند ویژگی داشته باشد.

اولی ویژگی جزوه ریاضی تجربی خوب، مبحثی بودن آن است. یعنی در هر جایی از هر کتاب درسی نظری که راجب توابع صحبت شده باشد، در جوزه ریاضی کنکور تجربی آکو آمده است و توضیحات ونکات کنکوری آن حتما ذکر شده است. (درست مثل جزوه جمع بندی زیست شناسی کنکور) دومین ویژگی آن خلاصه بودن آن است که به درد دوران جمع بندی کنکور میخورد و میتوانید به راحتی برای یادآوری و تورق های سریع قبل از کنکور از آن استفاده کنید.

این جزوه جمع بندی ریاضی تجربی 23 صفحه دارد و علاوه بر درسنامه و جداول مشخص، تست های نمونه هم دارد. فراموش نکنید که بجز دانلود جزوه ریاضی تجربی نیاز است که تست زنی های آخر فصل یا حداقل تست های جمع بندی کتاب های کمک درسی را انجام دهید. فراموش نکنید که این جزوه برای امتحانات نهایی به درد دوازدهمی ها نمیخورد. و بهتر است برای دوران امتحانات، نمونه سوال های امتحانات نهایی سالهای گذشته را از وبسایت مشاوره کنکور آکو دانلود کنید.

کیتوانید برای دانلود جزوه های بیشتر و همینطور پادکست های آموزشی در کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو عضو شوید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی
پایه :
کنکور
رشته:
تجربی
مبجث
همه فصل ها
حجم:
حدود 17.25مگابایت
طراح جزوات:
دکتر محمد رضا میرجلیلی و دکتر مهدی امیریان
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا