پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

برنامه امتحانات شبه نهایی سنجش خرداد 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.8/5 - (47 امتیاز)

در این بخش به بررسی ، ارائه و دانلود سوالات و برنامه امتحانات شبه نهایی می پردازیم. با تاثیر 40درصدی نمرات امتحانات نهایی دوازدهم شرکت در امتحانات شبه نهایی میتواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که میتوان گرفت. با شرکت در امتحانات شبه نهایی برگزار شده توسط سازمان سنجش، آمادگی برای کسب نمره بالا تر در دانش آموزان ایجاد میشود.

امتحانات نهایی آزمایشی برای کنکور دی 1401 نیز در آذر ماه 1401 برگزار شد که برنامه امتحانات شبه نهایی دی 1401 به شرح جدول مذکور بود. و همچنین برنامه امتحانات شبه نهایی فروردین و اردیبهشت 1402 نیز قرار داده شد است.

این امتحانات برای آزمون های نهایی خرداد نیز برگزار میشود که در این باره در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.اولا ثبت نام در امتحانات نهایی آزمایشی 1401 که برای آمادگی امتحانات نهایی خرداد 1402 برگزار میشود در دی ماه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد.

اداره آموزش و پرورش استان های مختلف برنامه های متفاوتی ارائه کرده اند که متفاوت می باشد برنامه ی زیر که از 19 فروردین آغاز شده است مربوط به امتحانات اداره ی ناحیه 1 استان البرز می باشد.

برنامه امتحانات شبه نهایی 1402

برنامه امتحانات شبه نهایی 1402 را برای یکی از نواحی آموزش و پرورش قرار داده شده است. که امتحانات شبه نهایی روزهای چهارشنبه 6 اردیبهشت و شنبه 9 اردیبهشت بصورت کشوری می باشند.

روز آزمونعلوم تجربیریاضی فیزیکعلوم انسانی
شنبه 19 فروردیندینیدینیدینی
یکشنبه 26 فروردینفیزیکحسابانفلسفه
سه شنبه 28 فروردینزبانزبانزبان
چهارشنبه 6 اردیبهشت (کشوری)فارسی 3 فارسی 3فارسی 3
شنبه 9 اردیبهشت (کشوری)زیست 3فیزیک3عربی 3
سه شنبه 12 اردیبهشتسلامت سلامت و بهداشتسلامت و بهداشت
دوشنبه 18 اردیبهشت ریاضی هندسهتاریخ

دانلود آزمون های نمونه شبه نهایی 1402

روز آزمونعلوم تجربی و ریاضی رشته انسانی پاسخنامه ریاضی و تجربیپاسخ نامه علوم انسانی
شنبه 19 فروردینلینک دانلود دین و زندگی شبه نهاییلینک دانلود دین و زندگی شبه نهاییلینک دانلود پاسخنامه دین و زندگی شبه نهاییلینک دانلود پاسخنامه دین و زندگی انسانی شبه نهایی
روز آزمونعلوم تجربیریاضیانسانی پاسخنامه تجربیپاسخنامه ریاضیپاسخ نامه انسانی
شنبه 26 فروردیندانلود آزمون فیزیک شبه نهاییدانلود آزمون حسابان 2 شبه نهاییدانلو آزمون فلسفه شبه نهایی
روز آزمونعلوم تجربیریاضیانسانی پاسخنامه تجربیپاسخنامه ریاضیپاسخ نامه انسانی
شنبه 28 فروردیندانلود آزمون شبه نهایی زباندانلود آزمون شبه نهایی زباندانلود آزمون شبه نهایی زبان
روز آزمونعلوم تجربیریاضیانسانی پاسخنامه تجربیپاسخنامه ریاضیپاسخ نامه انسانی
چهارشنبه 6 اردیبهشتدانلود امتحان شبه نهایی فارسی 3دانلود امتحان شبه نهایی فارسی 3دانلود امتحان شبه نهایی فارسی 3پاسخ امتحان شبه نهایی فارسی 3 پاسخ امتحان شبه نهایی فارسی 3 پاسخ امتحان شبه نهایی فارسی 3
روز آزمونعلوم تجربیریاضیانسانی پاسخنامه تجربیپاسخنامه ریاضیپاسخ نامه انسانی
شنبه 9 اردیبهشتدانلود امتحان شبه نهایی زیست دوازدهم دانلود امتحان شبه نهایی فیزیک دوازدهم دانلود امتحان شبه نهایی عربی دوازدهم

برنامه امتحانات شبه نهایی اسفند 1401

در ابتدای اسفند ماه 1401 برنامه امتحانات نهایی در وبسایت ثبت نام آزمون های آزمایشی و کانال تلگرام رسمی آزمون های سنجش منتشر شد. در این برنامه مشخص شده است که امتحانات نهایی سنجش از تاریخ 3 اسفند 1401 الی شنبه 6 اسفند 1401 در حوزه های آزمون مشخص شده برگزار میشود.

امتحانات نهایی 1401

امتحانات شبه نهایی از چه تاریخی آغاز می شود؟ سوالات را چه کسی طراحی می کند؟

امتحانات شبه نهایی از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد و سوالات برای دو در بصورت کشوری و بقیه دروس استانی مطرح می گردند.

کدام دروس بصورت کشوری برگزار می گردند؟

در رشته ریاضی دروس فارسی 3 و فیزیک 4، در رشته تجربی دروس فارسی 3 و زیست 3 و در رشته انسانی دروس فارسی 3 و عربی 3 بصورت کشوری به ترتیب در روزهای 6 اردیبهشت و شنبه 9 اردیبهشت بصورت برگزار می گردند.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. برنامه ای که گذاشتید اجرا نمیشه استانی نه کشوری چون استان سمنان برنامه مدارس شبه نهایی ش یک هست

    1. سلام وقتتون بخیر
      در ارتباط با امتحانات شبه نهایی باید بگیم که در سال های گذشته این امتحانات تحت عنوان امتحانات معرفی عنوان میشدن! و هدف اصلی از برگزاری این امتحانات فقط وفقط ایجاد شرایطی برای درس خواندن بچه هاست ولا غیر ! نمرات این امتحانات هم می تونن جزو امتحانات مستمر محسوب بشن و هیچ تاثیری در کنکور و قبولی دانشگاه شما ندارند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا