پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

بیوگرافی محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور

دکتر مصلایی شیمی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.6/5 - (9 امتیاز)

سلام و درود بر دانش اموزان سخت کوش ، دانش اموزانی که برای رسیدن به هدف هایشان سخت کوشانه میجنگند و هر روز گامی موثر برای اینده شان بر میدارند. مقاله ای براتون آمادگی کردیم که معرف یکی دیگر از اساتید برتر کنکور می باشد، استادی که تا نام درس شیمی می آید در رنک یک وجودش به چشم می خورد. محمدرضا مصلایی دبیر شیمی ، بهترین استاد شیمی کنکور ایران در اخرین ماه بهار سال 1350 متولد شد یعنی درست تاریخ 03/03/1350 به دنیا آمده است.

در ادامه به توضیحات تکمیلی درباره بیوگرافی محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور بیشتر توضیح خواهیم داد. حالا که با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو آشنا شدید، بهترین مشاور کنکور در اختیار شماست. پس ما به شما کمک میکنیم بهترین اساتید کنکور را نیز بشناسید و با دید باز انتخاب کنید.

بیوگرافی محمدرضا مصلایی

محمدرضا مصلایی دبیر شیمی یک آدم با دانش و پر از اطلاعات می باشد. استادی که تا شروع به گذاشتن همایش یا کلاس های سالیانه می کند ، انبوهی از دانش آموزان برای ثبت نام هجوم می آورند. دکتر مصلایی شیمی نسبت به سایر اساتید کنکور ایران، کمتر به استان های دیگر برای تدریس میروند یکی از دلایل هم که شاید مهم ترین دلیل از نظر ایشون باشد ترسشون از هواپیما وو پرواز است.

چرا که در یکی از سفرهای خود که از کیش برمیگشتند بعد از بلندشدن هواپیما طی سپری کردن دقایقی به یکباره صدای انفجاری به گوششان میرسد ولی در ابتدا متوجه علت صدای انفجار نمیشوند و در کمال ناباوری میبینند که یکی از بال های هواپیما اتش گرفته و همین موجب ترس ایشون میشود و خیلی به ندرت از هواپیما استفاده میکنند، و معتقدند که توی همین تهران هم تعداد بسیار زیادی دانش اموز وجود دارد که میتوانند آنها را پوشش دهند و در موفقیتشان تاثیر بسزایی داشته باشند.

برای شناخت بیشتر بهترین اساتید شیمی کنکور میتوانید با مجموعه مشاوره تحصیلی کنکور اکو، برترین و معتبر ترین مجموعه کنکور در کرج همراه باشید و با یک کلیک روی لینک مربوطه، درباره استاد بابایی شیمی کنکور و مهندس بهمن بازرگان دبیر شیمی اطلاعات کافی را کسب کنید.

بیوگرافی محمدرضا مصلایی دربیر شیمی کنکور ایران

در مصاحباتی که داشتند رضایت از خودشون و درسی که تحصیل کردند مورد توجه خبرنگار ها قرار گرفته است. در سالی که کنکور دادند محمدرضا مصلایی شیمی کنکور را  97.2 زده بود و از همان ابتدا بسیار به شیمی علاقمند بودند. بیوگرافی محمدرضا مصلایی نشان میدهد که او از خوندن این درس لذت میبردند اما در مقابل با زیست ارتباط خوبی نمیتوانستند برقرار کنند و همین سبب این شد که در کنکور درصد مناسبی را نزنند و با درصد 25 در زیست پرونده رشته های پزشکی و پیراپزشکی را برای خودشان ببندد.

دکتر محممدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور، دانش اموخته رشته شیمی از دانشگاه شهید بهشتی است و دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی هم می باشد. استاد رضا مصلایی بهترین استاد شیمی کنکور شناخته میشود. کلی رتبه ی تک رقمی با درصد های بالا پرورش داده است.

سابقه تدریس محمدرضا مصلایی شیمی

محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور سابقه تدریس فوق العاده ای در پرورنده خود دارد. محمدرضا مصلایی 33 سال سابقه تدریس دارد که خوب این میزان از سابقه برای یک استاد بسیار منحصربه فرد می باشد! شرح سوابق محمدرضا مصلایی شیمی کنکور به این صورت است:

  • 11 سال فرزانگان 1 تهران
  • 6 سال فرزانگان 2 تهران
  • 7 سال دبیر ابوریحان تهران
  • دبیر ویدئو های اموزشی شیمی
  • مدرس شیمی در برنامه های مسیر موفقیت، کارنامه 20  و کنکور 1 صداوسیما

سابقه تالیف کتب استاد مصلایی بهترین استاد شیمی کنکور

ایشون تالیف های بی نظیری در زمینه شیمی کنکور و پایه ذداشته اند که از قدیم تا به الان که به شرح زیر می باشد:

  • ناشر شیمی انتشارات ایندگان
  • ناشر کتاب کمک درسی شیمی نشر دریافت
  • و جدیدا هم با همکاری استاد عربشاهی انتشارات راه اندیشه (شیمی دهم و یازدهم ) را کار خواهند کرد

روش تدریس کلاس های بهترین استاد شیمی کنکور

استاد محمدرضا مصلایی در کلاس های کنکور برای نحوه مطالعه شیمی کنکور پیشنهاد میکنند ابتدا تمامی مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرند سپس به صورت مرتب تست بزنند و در اخر 3 الی 4 دور تمامی کنکور های 5 سال اخیر را در کلاس دونه به دونه تحلیل و بررسی میکنند. اینگونه است که میتوانند در کنکور حرفی برای گفتن داشته باشند و موفق باشند. و همینطور استاد مصلایی شیمی کنکور  توصیه میکنند از تمامی آزمون های شبیه ساز کنکور که در موسسه های معتبر هستند تا جایی که میشود  استفاده بهینه کنند.

 هزینه کلاس های محمدرضا مصلایی دبیر شیمی

هزینه کلاس های ایشون در سال 1400 از حدود 1 میلیون شروع میشود و تا 3 میلیون و شایدم بیشتربا توجه به تعداد جلسات و میزان فعالیت و شرایط تحصیل میرسد و همایش های جمع بندی اخیری که قرار است برگزار کند حدود 1 میلیون 100 الی 1 میلیون 500 میباشد.

نقاط ضعف و قوت دکتر مصلایی شیمی

استاد رضا مصلایی شیوه تدریس مخصوصی دارد ایشون موقع تدریس بیانی پر از فراز و نشیب را دارد و همین موضوع باعث میشود ارتباطی که با دانش اموزان برقرار میکند بسیار قوی و با کیفیت باشد. استاد محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور توجه بسیار زیادی به دانش اموزان خود میکند و قبل و بعد و حتی حین تدریس همیشه با دل و جون پاسخگوی دانش اموزان خود می باشد.

میتوانیم از مصاحبه با دانشجویان پی ببریم که نقاط ضعف این استاد در بررسی سوالات تالیفی و نمونه های خلاقانه است. شواهد درباره تدرسی استاد مصلایی شیمی کنکور نشان میدهد که تمرین های کلاسی که انجام میدهد خیلی مبتدی میباشد. یعنی در اصل سطح سوالات بسار اسان می باشد و حتی اگر این بررسی ها هم انجام نشوند فرقی به حال دانش اموزان قوی تر و سطح بالا ندارد، زیرا تقریبا هیچکس را به چالش نمی اندازد.

سوالاتی که دکتر مصلایی شیمی در جزوه هایش اورده است اغلب سطح بسیار پایینی دارد و متاسفانه اکثریت هم تکراری می باشد. ولی در کل روش تدریس او قابل مطالعه است و او را به بهترین استاد شیمی تبدیل کرده است.

بررسی کنکورسال های 93-96 با استاد مصلایی شیمی

طبق مصاحباتی که محمدرضا مصلایی دبیر شیمی با موسسه های مختلف داشتند و کنکور های سال های 93-96 تحلیل کردند، از دیدگاه ایشون و اساتید به نام دیگر کنکور سال  و 94 ، 93 در درس شیمی بسیار وحشتناک و سخت بود. از نظر اساتید شیمی کنکور، سوالات سال 93 و 94 جوری بود که واقعا امکان حل سوال برای تمامی دانش اموزان وجود نداشت و سطح سوالات بسیار بالا بودند. در میان این سال ها کنکور 96 اسان تر به چشم می امد و امکان گرفتن درصد بالا در این کنکور بیشتر بود.

دکتر مصلایی شیمی کنکور

محمدرضا مصلایی درباره بهترین دبیر های شیمی کنکور میگوید

از نظر محمدرضا مصلایی شیمی کنکور بهترین استاد شیمی بهمن بازرگان است و ایشون دنبال کننده پراپا قرص ایشون می باشد چنان که نابغه بودن و حرفه ای بودن ایشان را در تدریس شیمی بارها به رخ همگان کشیده است. و استاد بابایی هم از نظر ایشون استادی خوب و مفید برای دانش اموزان می باشد  و دانش اموزان میتوانند با تلاش کوشش خود با کمک اساتید به نتیجه ی دلخواه خود برسند .

اگر بخواهیم تدریس استاد مصلایی را با یکی از اساتید به عنوان مثال با استاد بهمن بازرگان مقایسه کنیم، در جزوات و کلاس های بهمن بازرگان در مقایسه با استاد مصلایی تطبیق جزوات با کنکور بسیار بالا تر است اما خب ارتباط و فن بیان در برابر دانش اموزان استاد مصلایی قوی تر از استاد بازرگان میباشد.

نکته ای که میانبهمن بازرگان و محمدرضا مصلایی شیمی کنکور شباهت دارد بهترین بودنشان در میان اساتید دیگر شیمی می باشد.

نظر دانش آموزان درباره استاد محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور

طی گفت و گو های که گروه مشاوره تحصیلی کنکور اکو با دانش اموزان این استاد داشتند، دانش آموزان از کلاس های این استاد بسیار راضی بودند و و خوشحال بودند از انتخابی که کردند چون پیشرفتی که داشتند بسیار موجب گرفتن نتیجه ای خوب شده بود. شاگردان دکتر مصلایی شیمی کنکور، در میان صحبت هایشان به این اشاره کردند که استاد مصلایی از معدود اساتیدی می باشد که کلاس هایش کسل کننده و خسته کننده نمیباشد و میتوان مزه ی لذت وافعی را در کلاس های شیمی او چشید.

بسیاری از دانش آموزان گفته اند حتی اگر به عقب هم برگردیم باز ایشان را به عنوان بهترین استاد شیمی کنکور انتخاب میکنیم.

عنوان نمره از ۱۰
تعامل با دانش آموز ۹
کیفیت کلی محتوا ۵
تطابق با کنکور ۵

مشاوره تحصیلی کنکور آکو درباره بهترین استاد شیمی کنکور میگوید

از بهترین استاد های شیمی کنکور در مجموعه مشاوره تحصیلی کنکور آکو هم میتوان به استاد فوق العاده پر انرژی و محبوب به نام مهندس اشکان مسیح اشاره کر.د استادی که شاید سابقه تدریسش اندکی از بقیه اساتید کمتر باشد اما با تلاش و پشتکار خود، توانسته سطح تدریس و میزان رتبه ها و درصد های برتر کنکور خودش را به رده های اول مقایسه ای اساتید بالا بیاورد. او با قدرت در حال تدریس می باشد و دانش اموزانی با درصد های خیلی خوب تحویل جامعه کنکوری داده است .

مشاوره تحصیلی کنکور در کرج

شما هم میتوانید از وجود استاد اشکان مسیح استفاده کنید و طی گفت و گویی با مشاورین فعال ما از نحوه ثبت نام خبردار باشید . برای ارتباط با ما از طریق شماره تلفن 02633408944 اقدام کنید و یا اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو را برای اطلاع راجب آخرین اخبار و همایش های رایگان ما دنبال کنید. برای اطلاع بیشتر درباره کلاس های کنکور آکو، روی کلمه آموزشگاه کنکور کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا