پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 128 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو حل تست 128 کنکور تجربی 1401 را می بینید. تست 128 ریاضی را بصورت تشریحی و با ذکر نکات بررسی می کنیم.

حل این تست نیاز به محاسباتی دارد که ممکن است کمی وقت بیش تری را از شما بگیرد. اما جزو سوالات سخت حساب نمی شود.

محاسباتی که برای درس ریاضی باید انجام دهید گاها ممکن است خیلی زمان بر باشد. شاید بتوانیم بگوییم که حل ریاضی نسبت به حل سایر دروس وقت بیش تری می خواهد.

خوب است بدانید که در کنکور تجربی 1401 , تعداد سوالات 30 و مدت زمان پاسخگویی هم 47 دقیقه است. برای آن که از این زمانتان به خوبی بتوانید استفاده کنید متفاوتی وجود دارد.

  • قبل از آزمون کنکور در هنگام تست زدن زمان بگیرید. البته توجه داشته باشید که این کار را فقط برای آن می کنید که مهارت تست زدنتان بیش تر شود. این کار نباید باعث شود که استرس بگیرید یا مباحث از یادتان برود.

چرا تست 128 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

چون این تست جزو مباحث مهم و پر تکرار است.

همانطور که در ویدیوهای دیگر اشاره کردیم , مباحث ریاضی مانند زنجیر به هم وصل هستند. باید بتوانید موضوعات بهم مرتبط را پیدا کنید و همراه هم بخوانید.

به همین منظور جمع بندی جزوه ریاضی کنکور تجربی برای شما تهیه شده است. در این جزوه تمامی مباحث ریاضی از پایه دهم , یازدهم و دوازدهم جمع شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته.

با استفاده از این جزوه تست های مهم ریاضی را می توانید بزنید تا مهارت و دانش خودتان را بیش تر کنید.

همچنین برای دریافت جزوه های بیش تر کنکور تجربی و طرح سوالات خود از مشاورین , در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا