پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست 147 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو تست 147 کنکور تجربی 1401 را مشاهده می کنید. با حل تست 147 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات مهم آن را بیان می کنیم.

تست 147 کنکور تجربی 1401 از سوالات ساده ای است و کافی است که متن کتاب درسی را خوانده باشید. مدت زمان پاسخ به آن هم کم تر از یک دقیقه وقت می برد.

پاسخ دادن به سوالات ساده در کنکور باعث می شود که میزان اضطراب و استرس کم تر شود. همچنین اعتماد به نفس شما در حل سایرگزینه ها هم بیش تر خواهد شد.

اما اگر از افرادی هستید که استرس زیادی را برای کنکور تجربه می کنید , چند توصیه کوچک به شما می کنیم:

  • از کنکور برای خود غول نسازید! خوب برای این آزمون خودتان را آماده کنید اما غول ساختن از آن باعث می شود که از همین حالا احساس ترس یا شکست کنید.
  • سعی کنید در طول این مدت به کنجکاوی ها و سوالات اطرافیانتان توجه زیادی نکنید. روی علاقه و خواسته خودتان بیش تر تمرکز کنید.
  • در کنار این راهکارها حضور یک مشاور که بتواند نیازها و علت استرس شما را بشناسد بسیار موثر خواهد بود. برای گرفتن مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید.

چرا تست 147 کنکور تجربی 1401 را تحلیل می کنیم؟

ما سعی داریم تا با تحلیل تست های کنکور 1401 به صورت تشریحی در روند مطالعه تان همراه بوده و تا جای ممکن به شما کمک کنیم.

حل هر یک از تست های کنکور در روند یادگیریتان تاثیر زیادی دارد و باعث پیشرفتتان خواهد شد. پس همه سوالات را چه آسان یا سخت تست بزنید و با کمک ویدیوهای حل تست دانش و نقاط ضعف خودتان را بهتر بشناسید.

شاید فکر کنید که تحلیل تست های کنکوری زمان بر خواهد بود. برای حل این مسئله باید سعی کنید تا زمان مطالعه تان را بیش تر کنید.

با استفاده از روش افزایش ساعت مطالعه یاد می گیرید زمان و کیفیت مطالعه تان را بیش تر کنید .

با عضویت در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو از سایر تکنیک های مطالعه کنکور مطلع شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا