پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 168 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو تست 168 کنکور تجربی 1401 را به صورت تشریحی حل می کنیم. با تحلیل تست 168 زیست شناسی نکات مهم آن را هم بررسی می کنیم.

تست 168 یکی دیگر از آن نوع تست هایی است که اگر شکل و متن آن را مطالعه کرده باشید قطعا در زمان کم جواب را پیدا می کنید.

اگر به این فکر هستید که تصاویر را حذف کنید یا بعدا به مطالعه آن ها بپردازید به هیچ عنوان این کار را نکنید. مطمین باشید که با مطالعه دقیق تصاویر تعداد زیادی از تست ها را به راحتی جواب خواهید داد.

ااهمیت تصاویر را جدی بگیرید و تست بزنید. هنگام تست زدن شاید متوجه شده باشید که دو نوع سوال از تصاویر معمولا می آید.

یک نوع تصویر را داریم و در نوع دیگر تصویر نداریم. فقط از متن و نکات مهم تصویر سوال آمده. به هر حال باید تصاویر را طوری بخوانیم که در هر نوع مدل قادر به پاسخ گویی باشیم.

چرا تست 168 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

از آن جایی که تمامی تست های کنکور تجربی 1401 مهم هستند ما تلاش می کنیم که با حل این تست ها در روند یادگیری تان همراه شما باشیم.

دانش آموزان معمولا در هنگام مطالعه و یادگیری دچار مشکلاتی می شوند. مشکلاتی از قبیل کمبود خواب و خستگی یکی از مهم ترین این مشکلات است. اگر زمانی که خسته هستید و تمرکزی روی مطالب ندارید درواقع زمان مطالعه تان را هدر می دهید.

پس بهتر است بدانید که در چه زمان هایی بهتر است چه مطالبی را مطالعه کنید تا عملکرد بهتری داشته باشید.

برای مثال بین ساعات 7 تا 10 را به مطالعه دروس تخصصی اختصاص دهید. زیرا ذهن شما آمادگی کافی را دارد.

بین ساعات 10 تا 13 را به مطالعه دروسی که با آن ها مشکل دارید اختصاص دهید. چون ذهن شما در بهترین حالت خودش است. و ساعات بین 13 تا 17 زمانی است که حس خستگی و کمبود انرژی را حس خواهید کرد. پس بهتر است کمی استراحت کنید.

همه این راهکارها برای مطالعه مفید و بهتر نیازمند یک برنامه ریزی تحصیلی است. تنها با برنامه ریزی دقیق است که می توانید از زمان بهترین استفاده را نمایید.

برای طرح سوالات مشاوره ای و دریافت برنامه ریزی درسی از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو با ما در ارتباط باشید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا