پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 184 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو حل تست 184 کنکور تجربی 1401 را با هم می بینیم. تست 184 فیزیک یکی از پر تکرارترین سوالات در کنکور های اخیر بوده است.

تست 184 کنکور تجربی 1401 جزو تست های راحت می باشد. در سوال دو نکته کلیدی وجود دارد که با درک آن ها به راحتی به جواب صحیح خواهید رسید.

همانطور که می دانید فیزیک پایه های مختلف بودجه بندی های متفاوتی را در آزمون کنکور دارد. بنابراین برای موفقیت بیش تر می توانید میزان بودجه بندی ها را مطالعه کرده و طبق آن برنامه ریزی کنید.

تعداد سوالات فیزیک کنکور تجربی 1401: 30

مدت زمان کل پاسخ گویی به سوالات: 37 دقیقه

تعداد سوالات از هر پایه: پایه دهم 8 سوال , پایه یازدهم 9 سوال , پایه دوازدهم 13 سوال

در کنکور نظام جدید تشخیص فصل های مهم فیزیک کمی سخت تر شده و متقاضیان باید تمامی فصول را مطالعه کرده تا ارتباط بین مفاهیم متفاوت را درک کنند.

برای آن که بتوانید یک مطالعه مفید داشته باشید می توانید با مطالعه فیزیک تجربی به صورت اصولی از هدر رفتن زمانتان هم جلوگیری کنید.

چرا تحلیل تست 184 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

در ویدیو به صورت تشریحی نکته سوال و جواب آن را توضیح می دهیم. گاهی اوقات ساده بودن سوال می تواند ما را به اشتباه بی اندازد. پس حتی در هنگام حل سوالات ساده نیز رعایت دقت الزامی می باشد.

درس فیزیک یکی از دروس پراهمیت برای رشته های تجربی و ریاضی است. بنابراین مهارت تست زدن خود را در این درس تقویت کنید.

برای یک نتیجه بهتر در آزمون کنکور , می توانید با اساتید مشاوره برنامه ریزی آکو در ارتباط باشید. و در کنار آن هر روز با جدیدترین تست های کنکور سطح آمادگی خود را بسنجید.

برای مشاهده آزمون های بیش تر در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا