پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

انتخاب رشته کنکور سراسری

صفر تا صد رشته های دو مدرکی فرهنگیان در انتخاب رشته

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

همانطور که می دانید از انتخاب رشته کنکور سال ۱۴۰۲ به بعد ی سری رشته تحت عنوان رشته های دو مدرکی فرهنگیان در دفتر چه انتخاب رشته قرار گرفته است. حال سوال این است که شرایط دانشجویان دومدرکی که کد تربیت معلم خورده و قبول شدند ولی دوسال اول را در دانشگاه مبدا و دوسال دوم را در دانشگاه فرهنگیان درس می خوانند به چه صورت است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که:

  1. در ۲ سالی که در دانشگاه اولیه درس می خوانید نه استخدام می شوید و نه شامل حقوق و مزایای فرهنگیان (مانند بیمه) خواهید شد.
  2. بعد از دوسال و گذراندن واحدهای مربوطه به دانشگاه فرهنگیان دعوت می شوید و باید گزینش نهایی شامل مصاحبه و معاینه را انجام دهید.
  3. اگر در گزینش پذیرفته و استخدام شوید می توانید دوسال مابقی تحصیل خود را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانید و حقوق و مزایای این دانشگاه را دریافت کنید.
  4. پس از فارغ التحصیلی به مدارس مربوطه معرفی خواهید شد.
  5. اگر قبول نشدید در دانشگاه قبلی مدرک کارشناسی خود را دریافت خواهید کرد.

جهت مشاوره انتخاب رشته و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مراکز ما در کرج و تهران سری بزنید و یا از خدمات ما مانند نرم افزار انتخاب رشته ی سراسری و آزاد و مشاوره تلفنی رایگان بهره ببرید.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا