پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

مراکز مشاوره تحصیلی کنکور در تهران کدامند؟

بهترین مشاور تحصیلی کنکور کیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (3 امتیاز)

شهر تهران پایتخت کشور عزیزمان است و برای داوطلبان کنکور بهترین شرایط مشاوره و آموزشگاهی را فراهم میکند. بیش از 500 آموزشگاه کنکور و مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در تهران وجود دارد اما بهترین مشاور تحصیلی کنکور کدام است؟ در این مقاله به معرفی چند مشاور برتر کنکور در تهران میپردازیم.

اول از همه اینکه باید بدانیم بهترین آموزشگاه کنکور و مرکز مشاوره کنکور در تهران باید چه ویژگی هایی دارد؟ آیا فقط بالاشهر بودن آموزشگاه مهم است یا اساتید و شرایط در نظر گرفته شده برای تحصیل دانش آموزان هم مهم است؟ با تیم مشاوره تحصیلی آکو، بهترین مشاور کنکور در کرج همراه باشید.

بهترین مرکز مشاوره کنکور در تهران کدام است؟

بهترین مشاوره کنکور در سید خندان تهران واقع شده است. این مرکز مشاوره و البته آموزشگاه کنکور با نام تجاری آموزشگاه علوم در تهران فعالیت میکند.در آموزشگاه علوم سید خندان تهران بهترین اساتید کنکور و مشاور های برتر کنکور فعالیت میکنند و به صورت تخصصی تقویت دروس و کنکور را تضمین میکند. به طور کلی ویژگی هایی که یک مرکز مشاوره کنکور برای بهترین در تهران بودن باید داشته باشد، به شرح زیر است:

  • نزدیکی به محل سکونت
  • بهره مندی از بهترین اساتید کنکور
  • هزینه مناسب
  • ارائه کلاس های کنکور و خصوصی برای دانش آموزان ضعیف تر
  • سابقه کار در ارائه برنامه ریزی درسی تخصصی و مشاوره رتبه های برتر
  •  محیط متناسب با اهداف تحصیلی
  • برگزاری آزمون

همانطور که در مقاله معرفی بهترین آموزشگاه های کنکور درکرج، چند نمونه از بهترین آموزشگاه های کنکور را معرفی کردیم، در این مقاله نیز به معرفی مرکز مشاوره کنکور آموزشگاه کنکور در تهران میپردازیم. هرچند نمیتوان گستردگی شهر تهران و منطقه یک بودن داوطلبان را در کنکور در نظر گرفت.

بهترین مشاوره کنکور در سید خندان تهران

معرفی مشاوره کنکور در سید خندان تهران

بهترین مرکز مشاوره کنکور در سید خندان تهران به آدرس تهران – سید خندان- ابتدای سهره وردی شمالی – جنب بانک صادرات – پلاک 710 به ارائه خدمات و آموزش میپردازد. شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از دانش آموزان این مرکز مشاوره در سید خندان تهران از اطراف تهران، کرج، شمال تهران و حتی شهرستان های دیگر برای دریافت خدمات مراجعه حضوری و آنلاین دارند.

در این مرکز آموزشی که بیش از 3 ساختمان مجزا برای برگزاری کلاس ها و مشاوره دانش آموزان دارد، تمامی کلاس ها حضوری است و این مهم به علت یادگیری بهتر و بیشتر دانش آموزان است. پلتفرم های تخصصی برای برگزاری کلاس های آنلاین برای روزهای کرونایی نیز برقرار است و دوربین های حرفه ای، قلم های نوری و شرایط مناسب برگزاری دوره های آنلاین فراهم شده است.

یکی از علت هایی که میگوییم مهم است در مرکزی که بهترین مشاور تحصیلی کنکور را پیدا میکنید حتما کلاس های آموزشی نیز باشد، تقویت درس دانش آموزان است. فرض کنید دانش آموز در همه درس ها قوی است و میتواند درصد بالایی در آزمون های آزمایش داشته باشد اما برای روش مطالعه زیست به مشکل میخورد و نمیتواند درصد بالایی در این درس داشته باشد. باوجود راهنمایی های مشاور، آموزش تکنیک های تست زنی و آزمون های مداوم، مشکل کار در محتوای آموزشی است و نه در روش خواندن.

این دانش آموز به کلاس خصوصی نیاز خواهد داشت. کلاس نباید هزینه بالایی داشته باشد و بهتر است که با استادی باشد که بتواند با دانش آموز ارتباط برقرار کند.

قیمت مناسب برای دریافت خدمات برای همه مهم است. پس قبل از اینکه هر تصمیمی درباره ثبت نام حتی در بهترین مرکز مشاوره سید خندان تهران ابتدا قیمت و شرایط ارائه خدمات را بررسی کنید. برای ارتباط با شعبه تهران بهترین مرکز مشاوره کنکور با شماره 88744143-021 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو با ما در ارتباط باشید.

مشاور برتر کنکور در تهران -تجربی،ریاضی،انسانی

سابقه کار در ارائه برنامه ریزی تحصیلی رتبه های برتر

اینکه کدام تیم مشاوره تحصیلی کنکور را انتخاب میکنید خیلی اهمیت دارد. تیم مشاوره کنکور باید در رزومه خود رتبه های برتر داشته باشد و بتواند به شما برنامه ریزی تخصصی و دقیق متناسب با شرایط بدهد. به عنوان بهترین تیم مشاوره تحصیلی در کرج، بر این باوریم که مشاوره گروهی نمیتواند کمک زیادی به شما برای داشتن برنامه درسی بکند و بهترین حالت برنامه ریزی تخصصی و مشاوره فرد به فرد است.

روش مطالعه تو شبیه بقیه نیست و میزان هوش و نحوه یادگیریت هم فرق میکنه پس داشتن مشاور برتر کنکور در تهران به صورت گروهی کار احمقانه ای به نظر میرسه!

برگزاری آزمون در مرکز مشاوره سید خندان تهران

آزمون هرچه بیشتر بهتر! واقعا این علاقه به آزمون دادن بی دلیل نیست و قبلا نتیجه آن را در رتبه های برتر کنکورمان دیده ایم. باید آزمون بدید تا تکنیک های آزمون دادن که مشاور به شما یاد داده است با کاربرد موثر در ذهن شما برای همیشه ثبت میشود. ثبت تکنیک های آزمون دادن شما را برای آزمون اصلی و کنکور آماده میکند.

درست است که میتوانید یکی از آزمون های آزمایشی کنکور را انتخاب کنید و ما هم پیشنهاد میکنیم این کار را بکنید اما آزمون ها حداقل دوهفته یکبار هستند و برای ثبت مطالب مطالعه شده کمی دیر است. اما بودجه بندی ریز به ریز برای آزمون دادن دانش آموز توسط مشاور میتواند شرایط بهتری را برای شما فراهم کند. به همین دلیل است که میگوییم مشاور برتر کنکور باید آزمون هم برگزار کند.

نزدیکی به محل سکونت برای انتخاب مشاور تحصیلی کنکور

اگر در شرق تهران زندگی میکنید بهتر است محل کلاس های کنکورتان نیز در همین محدوده باشد. به رفت و آمد و خستگی حاصل از آن، هزینه رفت و آمد و زمانی که در سال کنکور قرار است در مسیر از خانه به آموزشگاه هدر دهید نیز فکر کنید. هرچند نتوان ادعا کرد که در همه محله های تهران حداقل یک آموزشگاه و مرکز مشاوره کنکور خوب وجود دارد اما حداقل کاری که میتوانید بکنید، انتخاب مرکز مشاور کنکور در تهران و محله های نزدیک آن است.

تجربی

بهترین اساتید کنکور در بهترین آموزشگاه کنکور در تهران

هرکدام از اساتید خفن کنکور را که نام ببرید، حداقل یکبار در بهترین مرکز مشاوره سید خندان تهران یعنی مرکز آموزشگاهی علوم تهران تدریس داشته و یا دارند. این یعنی آموزشگاهی که به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور در سید خندان به شما معرفی میکنیم، به کیفیت کار و تدریس اساتید اهمیت میدهد.

استاد مهدی آرام فر زیست، استاد مظفری، بابک سادات ریاضی، استاد عبدالمحمدی ادبیات، استاد زینعلی زبان انگلیسی، استاد بازرگان شیمی و …. همه و همه جزو کادر اساتید آموزشگاه کنکور علوم در سید خندان تهران بوده یا هستند. برای اطلاع از نحوه فعالیت بهترین اساتید کنکور در مرکز مشاوره کنکور در تهران بهتر است با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

کلاس های کنکور و کلاس های خصوصی کنکور در تهران

گفتیم که علت برگزاری کلاس های تخصصی کنکور در یک مرکز مشاوره، تقویت دانش آموزان است. به هر جهت میتوان ادعا کرد که اگر یک مرکز مشاوره صرفا به مشاوره تحصیلی کنکور بپردازد، میتواند موفق عمل کند اما به هرحال به مدرسین خصوصی برای دانش آموزان ویژه خواهد داشت. پس چه بهتر که کلاس های کنکور گروهی با قیمت پایین تر در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

مشاوره کنکور انسانی 1402 با بهترین مشاور تحصیلی کنکور

محیط متناسب با اهداف تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی سید خندان

محیط متناسب با اهداف تحصیلی یعنی داشتن کلاس های با امکانات تحصیلی مثل تخته وایت برد، صندلی های راحت، محوطه به اندازه کافی دانش آموزان، نورپردازی مناسب و حتی گاهی اوقات پانسیون مطالعاتی برای دانش آموزانی که در خانه وکتابخانه برای کنکور شرایط تحصیلی مناسبی ندارند!

قیمت مشاور برتر کنکور در تهران

واقعا قیمت مشاوره تحصیلی کنکور در تهران اهمیت دارد! ما نمیتوانیم همه سرمایه زندگیمان را برای مشاوره تحصیلی فرزندمان بگذاریم. اما فراموش نکنید که دریافت خدمات با کیفیت نمیتواند خیلی کم هزینه هم باشد. ام به هرحال باید قیمت منصفانه ای نسبت به خدمات ارائه شده دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت ها میتوانید با شعبه تهران تیم مشاوره تحصیلی آکو تماس بگیرید و یا از طریق شماره 02633408944 اطلاعات لازم را درباره مشاوره کنکور در سید خندان تهران کسب کنید.

ریاضی 1 768x198 1

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا