پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی کتاب های کنکور و سایر محصولات انتشارات کانون قلمچی و قیمت خدمات کانون قلم چی در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج.

معرفی محصولات قلم چی

به این نوشته امتیاز دهید

قلم چی یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های آموزشی غیردولتی در سطح کشور است که در زمینه‌های مختلف آموزشی فعالیت دارد. مؤسس بنیاد علمی قلم چی کاظم قلم چی است که در سال 1370 به تأسیس این مؤسسه بزرگ پرداخت. این مؤسسه در سراسر ایران شعبه دارد و یکی از برندهای معتبر در ایران شناخته می‌شود. در حال حاضر این مؤسسه در شعب مختلف خدمات متفاوتی در زمینه آموزش ارائه می‌کند که در این مقاله قصد به معرفی خدمات، محصولات و کتاب های کنکور و پایه انتشارات کانون قلمچی داریم. علاوه بر ارائه قیمت حدودی کتاب های انتشارات کانون قلم چی سعی میکنیم به معرفی آزمون ها و دفاتر برنامه ریزی کنکور این موسسه نیز بپردازیم. مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو از انتخاب منبع تا موفقیت در کنکور همراه شماست.

کتاب های کنکور و پایه انتشارات کانون قلمچی و محصولات کمک درسی قلم چی

معرفی محصولات و کتاب های کانون قلمچی

یکی از مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط کانون فرهنگی آموزش قلم چی کتاب های انتشارات قلم چی می‌باشد که در سطوح مختلف برای مقطع کنکور یا پایه به چاپ رسیده‌اند. کتاب های کمک درسی انتشارات کانون قلم چی به شکل زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • مجموعه کتاب‌های پرتکرار
  • مجموعه کتاب‌های سه سطحی
  • مجموعه کتاب‌های آبی
  • مجموعه کتاب‌های دبستان
  • مجموعه کتاب‌های تابستان
  • مجموعه کتاب‌های عمار

تمامی این مجموعه کتاب‌ها در سایت کانون موجود است و دانش‌آموزان و یا دبیران می‌توانند از طریق سفارش آنلاین این کتاب‌ها را خریداری کنند. همچنین کتاب‌های کانون قلم چی در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور نیز موجود است و می‌توانید به‌صورت حضوری محصولات و کتاب های کنکور و پایه انتشارات کانون قلمچی را خریداری کنید. در ادامه به معرفی هرکدام از کتاب های انتشارات کانون قلم چی همراه با ارائه قیمت حدودی این کتاب ها برای مصرف کننده، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین منابع برای کنکور

معرفی محصولات کتاب های پرتکرار انتشارات کانون قلمچی

کتاب های پرتکرار قلم چی شامل نمونه سؤالات پرتکرار امتحان مدارس مختلف و امتحانات نهایی است که در حجم کم جمع‌آوری‌شده است. همچنین پاسخ‌نامه دقیق و تشریحی این کتاب به دانش‌آموز کمک می‌کند تا بتواند نکات مهم را مرور کند. نحوه تألیف کتاب به‌گونه‌ای است که هرساله پس از برگزاری امتحانات نهایی سؤالات جدید وارد این مجموعه کتاب‌های می‌شود در واقع می‌توان گفت کتاب‌های پرتکرار هرسال به‌روزرسانی می‌شوند.

برای مطالعه و استفاده از این کتاب بهتر است ابتدا به تسلط کافی بر کتاب درسی خود برسید و سپس با مطالعه این کتاب نکات مهم را مرور کنید.

ketab por tekrar 300x200 1

مجموعه کتاب های سه سطحی کنکور انتشارات کانون قلمچی

محتوای موجود در کتاب های سه سطحی کنکور انتشارات کانون قلمچی می‌تواند مناسب با سطح هر دانش‌آموزی باشد و نیازی بر این نیست که دانش‌آموز با سطح متوسط خود را درگیر سؤالات سخت و پیچیده کند. سؤالات موجود در کتاب های سه سطحی کنکور انتشارات کانون قلم چی به سه قسمت نسبتاً دشوار، دشوار و دشوارتر تقسیم‌بندی‌شده است و طبق آمار در دسترس نیمی از دانش‌آموزان مخاطب این کتاب هستند و ترازشان در آزمون‌های کانون بالای 5000 می‌باشد.

نحوه استفاده از این کتاب به این شکل است که دانش‌آموز متوسط از سطح اول سؤال‌ها یعنی سؤالات نسبتاً دشوار می‌تواند نیمی از سؤالات را پاسخ دهد و در سطح بعدی حدود 20 تا 30 درصد سؤالات را پاسخ دهد و باقی سؤالات را با استفاده از پاسخ‌نامه بیاموزد و نکات مربوط به آن سؤال را به‌خاطر بسپارد. این کتاب از سری کتاب های کنکور کانون قلمچی باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، میتواند منبع کمک آموزشی خوبی برای دانش آموزان باش.

البته در میان محصولات انتشارات گاج نیز میتوان کتاب های مشابه برای کنکور را پیدا کرد. و انتخاب یک انتشارات خاص چندان اهمیتی ندارد.

مجموعه کتاب های سه سطحی کنکور انتشارات کانون قلمچی و قیمت

معرفی مجموعه کتاب های آبی انتشارات کانون قلم چی

کتاب های آبی انتشارات کانون قلم چی به‌عنوان منبعی استاندارد شناخته می‌شوند که در تقویت و پیشرفت بسیاری از دانش‌آموزان نقش داشته‌اند و البته ناگفته نماند که دانش‌آموزانی که سطح درسی قوی دارند معتقدند کتاب‌های آبی در برخی از دروس دارای سطح پایینی است و نمی‌توان از آن برای آماده‌سازی در کنکور و یا حل سؤالات چالشی استفاده کرد. در کتاب‌های آبی از هیچ موضوعی در کتاب درسی چشم‌پوشی نشده و نکات تمام مباحث از کتاب درسی استخراج شده و با نظام‌بندی دقیق در این کتاب قرار گرفته است. حجم کم و قیمت مناسب این سری از کتاب های کانون قلمچی آن را برای همه دانش آموزان در دسترس ساخته است.

معرفی محصولات کتاب های آبی انتشارات کانون قلم چی

معرفی محصولات پایه ابتدایی انتشارات کانون قلمچی

مجموعه محصولات پایه ابتدایی انتشارات کانون قلمچی شامل مجموعه‌ای از کتاب های موردنیاز برای هر پایه درسی است که معمولاً شامل کتاب‌های علوم، ریاضی، فارسی و هدیه‌های آسمانی می‌شود. در هر کتاب مطالب کتاب درسی به‌صورت پرسش‌وپاسخ مطرح شده است و چیدمان هر کتاب منطبق بر کتاب درسی است. کتاب های این مجموعه از انتشارات کانون قلم چی ،در یافتن پاسخ فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود دانش‌آموزان با سبک سؤالات مختلف آشنا شوند.

محصولات مقطع ابتدایی انتشارات کانون قلمچی

معرفی مجموعه کتاب های تابستان انتشارات قلم چی

کتاب‌های تابستان انتشارات قلم چی همان‌طور که از نامشان پیداست برای سه ماه تابستان و برای دانش‌آموزانی طراحی شده‌اند که علاقه زیادی به درس‌خواندن دارند و تصمیم می‌گیرند در سه ماه تابستان علاوه بر تفریح درس هم بخوانند! کتاب های تابستان این انتشارات برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور منتشر شده اند و این سری از کتاب های کانون قلمچی بسیار مورد توجه خانواده ها بوده است.

این کتاب ها دانش‌آموزان را با درس آشتی می‌دهد و ثابت می‌کند درس‌خواندن سخت نیست. هدف از تألیف کتاب‌های تابستان این است که دانش‌آموزان درس سال گذشته خود را مرور کنند و این کتاب‌ها درس‌های اصلی هر پایه را در برمی‌گیرد. این کتاب‌ها به‌عنوان کتاب خودآموز شناخته می‌شود و دانش‌آموز می‌تواند برای مرور و تمرین از آن استفاده کند.

ketab tabestan 300x200 1

معرفی مجموعه کتاب های عربی کنکور انتشارات قلمچی عمار

مجموعه کتاب های عربی کنکور و پایه عمار انتشارات کانون قلمچی ،کتاب‌هایی برای یادگیری عربی دبیرستان هستند که شامل درس‌نامه و تمرین‌های متنوع می‌شود. این کتاب‌ها دارای فایل صوتی هستند که کمک می‌کند دانش‌آموزان تلفظ صحیح لغات را آموزش ببینند. متن هر درس در قالب تمرین‌های ترجمه آورده شده است و قواعد عربی به زبان ساده و همراه با نمودار تدریس شده است. این کتاب‌ها دارای آزمون‌های شبیه‌سازی‌شده در قالب ارزشیابی تکوینی و سؤالات 4 گزینه‌ای با پاسخ‌نامه تشریحی هستند و مجموعه کتاب‌های عربی عمار در سه کتاب ارائه می‌شود.

ketab ammar 300x200 1

آزمون‌های برنامه‌ای کانون

کاظم قلم چی 2 سال پس از تأسیس این مؤسسه تصمیم به برگزاری آزمون‌های هماهنگ گرفت و برای بار اول این برنامه را در منطقه پاسداران تهران پیاده کرد. در آن زمان تعداد شرکت‌کنندگان حدود 100 نفر بود.

آزمون‌های کانون هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و کارنامه این آزمون‌ها در همان روز صادر می‌گردد و دانش‌آموزان می‌توانند نتیجه خود را عصر جمعه مشاهده کنند و برای آزمون بعدی برنامه‌ریزی کنند. از لحاظ جامعه آماری آزمون‌های قلم چی بیشترین جامعه آماری را میان آزمون‌های آزمایشی دارد و به همین علت رتبه این آزمون‌ها می‌تواند مشابه با رتبه کنکور باشد. سطح سؤالات آزمون‌های قلم چی از سطح کنکور کمی سخت‌تر است و این موضوع برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند خود را به چالش بکشند می‌تواند مفید باشد.

نهاد پشتیبانی

آزمون‌های قلم چی دارای برنامه راهبردی بوده که از همان ابتدا در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و هر داوطلب می‌تواند برنامه را برای خود شخصی‌سازی کند. برای برنامه ریزی درس خواندن کنکور خود میتوانید از کتاب های برنامه ریزی کنکور کانون انتشارات قلمچی استفاده کنید. از ویژگی آزمون‌های قلم چی می‌توان به پشتیبانی اشاره کرد. هر دانش‌آموز یک پشتیبان دارد که هر دو هفته یکبار با او تماس می‌گیرد و هر ماه یکبار با اولیا تا راهنمایی‌های لازم را به آنان ارائه دهد.

جلسات پنج‌نفره و برنامه‌ریزی

در طول سال تحصیلی جلسات مختلفی در بازه‌های زمانی مختلف برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود و راهنمایی‌های لازم جهت پیشرفت به آنان داده می‌شود.

دفتر برنامه‌ریزی قلم چی

یکی دیگر از محصولات کانون دفتر برنامه‌ریزی است که در جلسات پنج‌نفره دانش‌آموزان روش استفاده از این دفتر و نحوه شخصی‌سازی برنامه آزمون‌ها را از پشتیبان خود آموزش می‌بینند. واحد زمان در دفتر برنامه‌ریزی کانون یک هفته هست و این روش برنامه‌ریزی به دانش‌آموز یادآور می‌شود رقیب اصلی هر فرد خود اوست.

745f6c70d58b3e3affc1cf7359950d9b

سایت کانون

یکی از محصولات ارائه شده از کانون فرهنگی آموزش قلم چی سایت کانون می‌باشد. در سایت کانون امکان دسترسی به مطالب متنوع مانند اخبار و مطالب علمی و آموزشی وجود دارد. همچنین وجود مقالات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا خود مشاور خود باشند و بتوانند تحلیل درستی از وضعیت تحصیلی خود داشته باشند. همچنین در صفحه شخصی هر فرد امکان دریافت کارنامه‌های مختلف برای آزمون‌ها وجود دارد و افراد می‌توانند در آزمونک های آنلاین کانون شرکت کنند. همچنین تحلیل و بررسی سؤالات هر آزمون در سایت قلم چی قرار می‌گیرد و دانش‌آموزان برای تحلیل می‌توانند از این ویدئوها بهره ببرند. خلاصه درس دبیران و معلمان و نمونه سؤالات امتحانی از دیگر امکانات سایت کانون به نشانی kanoon.ir می‌باشد.

در این قسمت سعی کردیم محصولات مختلف انتشارات قلمچی با ارائه قیمت حدودی کتاب های این انتشارات را به شما معرفی کنیم. همچنین با دانلود اپلیکیشن کانون بوک نیز می‌توانید سفارش‌ دریافت کتاب های انتشارات کانون قلم چی خود را ثبت کنید و کتاب موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاور بیشتر با ما همراه باشید.

مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا