پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

اگر برای امتحان نهایی هویت خرداد ۱۴۰۲ هیچی نخوندی همراه باش!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

خب خیلی وقتت رو تلف نمیکنم چون میدونم امتحان هویت داری و خیلی وقت نداری. اول از همه بگم که منم به اندازه تو میدونم که هویت اجتماعی درس خیلی جذابی برای هیچکدوممون نیست و الان که ۲۰ روز مونده به کنکور ما نباید وقت ارزشمندمون رو برای این درسی که تی تو کنکور نیست بگذاریم! اما امشب شبامتحان نهایی هویت خرداد ۱۴۰۲ هست و یکم باید بهت توضیح بدم از چه قراره!

الان که میخوای توی کنکور ۱۴۰۲ شرکت کنی یادت نره که تاثیر سوابق تحصیلی( حتی هویت که توی کنکور نیست) ۴۰ درصد شده و اگه درسی مثل هویت که هیچکس نمیخونه رو تو ۲۰ بگیری میتونی ۳۰۰ یا ۴۰۰ تا توی تراز خودت رو جلو بندازی و مثلا به جای پرستاری چابهار بیای پرستاری بندرعباس! پس اول از همه این جزوه جمع بندی هویت امتحان نهایی رو دانلود کن و در اولین قدم برای اینکه از ۰ هویت به ۱۱ یا ۱۲ برسی درسنامه کتاب های شب امتحان هویت رو بخون.

دانلود جزوه هویت شب امتحان نهایی هویت خرداد ۱۴۰۲

نباید سعی کنیم اون رو دوست داشته باشیم ولی باید سعی کنیم که اون رو هم بخاطر هدفی که داریم بپذیریم و نمره خوبی کسب کنیم. البته این رو هم بگم که اگه برای امتحانات ترمیم معدل ثبت نام کردی و این امتحان رو فقط برای ترمیم معدل داری شرکت میکنی، نمی ارزه که بخونیش و بهتره وقتت رو برای کنکور بگذاری. اما دوازدهمی ها باید بخونن چون قراره معدل دیپلمشون هم از این نمره تاثیر بگیره.

داوطلبان آزادی که برای ترمیم معدل در امتحان نهایی هویت اجتماعی ۱۴۰۲ شرکت میکنند با دانلود نمونه سوالات نهایی هویت سال های گذشته میتون خودشون رو به یه د قابل قبولی برسونن.

دانلود ۱۳ دوره امتحان نهایی هویت اجتماعی برای خرداد ۱۴۰۲

بچه هایی که دوازدهمی هستند و کتاب رو خوندند و الا دنبال نمونه سوالند هم لطفا نمونه سوالات سیزده دوره ای امتحان نهایی هویت اجتماعی ۱۴۰۲ رو دانلود کنند و شروع کنند به آزمون دادند. اگر تازه جزوه شب امتحان رو دانلود کردی و داری میخونی، این مطلب رو برای خودت یه جا ذخیره کن که بعد تموم شدن جزوه بیای و فایل پی دی اف ۱۳ دوره امتحان نهایی هویت اجتماعی رو دانلود و حل کنی.

جزئیاتی که درباره امتحان نهایی هویت خرداد ۱۴۰۲ میدانیم

تا اونجایی که مشخصه امتحان هویت فردا ۱۲ سوال داره و تو ۳ صفحه هست. نکته دیگه ای که درباره امتحان نهایی اجتماعی خرداد ۱۴۰۲ میدونیم بارم بندی سوالات این امتحان هست که توسط وزارت آموزش و پرورش منتشر شده. به محض انتشار سوالات و راهنمای تصحیح امتحان نهایی هویت خرداد ۱۴۰۲ از طریق مرکز ارزیابی آموزش کشور در همین مطلب لینک دانلود را قرار خواهیم داد.

 بارم بندی امتحان نهایی اجتماعی خرداد 1402

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا