نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

خبر

هیچ موسسه ای با نام سنجش وابسته به سازمان سنجش نیست!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

این روز ها استفاده از نام سازمان سنجش در مجموعه های خصوصی کنکور جهت افزایش اعتبار در میان داوطلبان رواج یافته است. آزمون های آزمایشی شرکت تعاونی سنجش و مجموعه بنیاد سنجش از جمله این مجموعه ها هستند که اخیرا اشاعه اخبار جدید و بی اساس از آنها(مثلا شروع انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان) را در این سایت ها میبینیم.

به همین جهت وبسایت رسمی و ملی سازمان سنجش و آموزش کشور در یک اطلاعیه رسمی که با نام “اطلاعیه مهم” منتشر شده است، اعلام کرد که این موسسه های خصوصی هیچ ارتباطی با سازمان سنجش آموزش کشور ندارد و هرگونه فروش نمونه سوالات کنکور1403، دفترچه انتخاب رشته برای سال 1403 و یا تضمین هرگونه اعمال تقلب در کنکور توسط این مجموعه ها بی اساس و کلاه برداری است.

هشدار سازمان سنجش

در اطلاعیه هشدار سازمان سنجش چه نوشته بود؟

علاوه بر معرفی هرگونه فروشنده سوالات یا ارائه دهنده اطلاعات پیش از انتشار در سایت رسمی سنجش به عنوان کلاه بردار، طی این اعلامیه فعالیت خود را در هرگونه کانال یا صفحه در شبکه های اجتماعی غیر ایرانی اعم از تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام تکذیب کرد و گفت:

داوطلبان جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره می‌توانند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، هفته‌نامه اطلاع‌رسانی پیک سنجش و یا کانال‌های اطلاع‌رسانی داخلی سروش، آی‌گپ، گپ، بله و ایتا به آدرس‌های مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

سازمان سنجش طی هشدارنامه ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرد از تمامی هموطنان خواست تا در صورت انتشار هرگونه اخبار کذب و ادعای وابستگی به سازمان رسمی سنجش به هر طریق و برای هر کاری، شرایط و مدعی را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن