پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مدرسه

معرفی کامل مدارس انرژی اتمی

دبیرستان انرژی اتمی تهران، قزوین و مشهد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

 در سیستم آموزشی کشور مدارس متنوعی وجود دارند که امکانات خاص و شرایط ویژه برای دانش آموزان خود فراهم می کنند. این یک حقیقت است که در مدارس خاص دانش آموزان میتوانند با آرامش خیال به تحصیل بپردازند و همچنین نتایج فوق العاده ای نیز در زمینه های درسی و المپیاد کسب خواهند کرد.مدارس انرژی اتمی یکی از همین مدارس ویژه است که ورود به آنها مستلزم شرکت در آزمون است.

 مدرسه انرژی اتمی یک مدرسه ویژه همراه با آزمون ورودی می باشد که در شهر های تهران کرج و قزوین مغول به فعالیت هستند و امکانات و شرایط فوق العاده ای را برای دانش آموزان خود فراهم کرده اند .

در سال ۱۳۶۹ دبیرستان انرژی اتمی با مدیریت شهروز شهبازی و با سرمایه گذاری سازمان انرژی اتمی ایران افتتاح شد. مدرسه انرژی اتمی در تهران و مشهد و قزوین با هدف پیشبرد سریعتر خط مشی نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. درباره این مدارس پیشرفته که با پتانسیل علمی و اخلاقی بالا در حال فعالیت هستند در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آکو بیشتر بخوانید.

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

مأموریت سازمانی مدارس انرژی اتمی

رویکرد های فعالیت مدرسه سازمان انرژی اتمی در اولین قدم ایجاد الگوی مناسب برای تغییر نگرش مدیریت در آموزش بخش متوسطه دوم است. از اهداف بلند مدت دیگر در مدارس انرژی اتمی تربیت دانشمندان و پژوهشگران آینده برای میهنمان است. البته در کنار درجات علمی، در مدارس انرژی اتمی ایجاد نگرش های دینی و عرق ملی در دوران تحصیل دانش آموزان انجام میشود.

ثبت نام در مدارس انرژی اتمی فقط از طریق سایت رسمی مدرسه انرژی اتمی انجام میشود که درباره شرایط و هزینه ثبت نام مدرسه انرژی اتمی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر شرایط درسی خاص و کلاس های فوق برنامه با کیفیت بالا تر از عادی برای دانش آموزان کنکوری و متوسطه دوم، در مدارس انرژی اتمی تهران سایت کامپیوتر، اساتید حرفه ای و مسلط به کار با سیستم های پیشرفته رایانه ای، سالن ورزشی(مجهز به سالن ورزش های جمعی، پینگ پنگ، بدنسازی و استخر) و کتابخانه های مجهز  از مزایای تحصیل در مدرسه انرژی اتمی است.

در مدارس انرژی اتمی حتی کلاس های فوق برنامه زبان با تمامی امکانات لابراتوار زبان با هدف آمادگی دانش آموزان برای تحصیل در خارج از کشور برگزار میشود. لابراتوتر های زبان به دلخواه دانش آموزان به تدریس زبان های مختلف میپردازند.

دانش آموزان مدارس انرژی اتمی درکنار یادگیری پیشرفته زبان انگلیسی و شرکت در آزمون های های تافل مجموعه میتوانند به دلخواه یکی از زبان های خارجی دیگر را نیز فرا گیرند.

مسافرت های سیاحتی و زیارتی و تفریحات متناسب با سن دانش آموزان از دیگر برنامه ریزی های اختصاصی مسئولان مدارس انرژی اتمی است که البته هزینه این سفر های علمی، زیارتی و سیاحتی و برخی از کلاس های فوق برنامه از شهریه ثبت نام مدارس انرژی اتمی جدا است.

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

شهریه مدارس انرژی اتمی

مدارس انرژی اتمی دولتی نیستند و مطابق مصوبه به ازای هر ترم شهریه دریافت خواهند کرد. همچنین باتوجه به ویژگی های خاص مدارس، شهریه ثبت نام مدرسه انرژی اتمی نسبت به سایر مدارس غیرانتفاعی بیشتر است. قبولی های چشم گیر دانش آموزان مدارس انرژی اتمی در المپیاد های علمی و کنکور سراسری از دلایل اهمیت ثبت نام مدارس انرژی اتمی و پرداخت شهریه های سالیانه این مدارس است.

شهریه ثبت نام دبیرستان دوره ی اول متوسطه مدارس انرژی اتمی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به طور تقریبی ۱۲ میلیون تومان بوده که برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این شهریه طبق مصوبه افزایش می یابد .

شهریه بری ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به طور تقریبی ۲۰ میلیون تومان برای پایه دهم بوده که برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این شهریه طبق مصوبه افزایش می یابد.

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی

ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی انرژی اتمی در ورودی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با برگزاری آزمون انجام میشود. البته اولین شرط قبولی در آزمون مدارس انرژی اتمی داشتن معدل متوسطه دوم بالاتر از ۱۹ است. برای ثبت نام در آزمون میان پایه مدرسه انرژی اتمی میبایست در بهمن ما از طریق سایت اقدام و در اردیبهشت ماه در صورت قبولی ثبت نام خود را نهایی کنید.

مدرسه انرژی اتمی

منابع امتحانی برای ثبت نام مدارس انرژی اتمی فقط و فقط کتاب درسی است و درست مثل آزمون ورودی تیزهوشان، تسلط کافی به کتاب به صورت مفهومی و کامل می باشد و بجز کتاب های درسی متوسطه اول، کتاب های زیر نیز جزو منابع مهم برای دروس عمومی آزمون مدارس انرژی اتمی محسوب میشود.

  • کتاب های گلستان و بوستان سعدی ( تصحیح غلام حسین یوسفی )
  • غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار ( نشر قطره )
  • سوره فتح به همراه ترجمه

آدرس مدارس انرژی اتمی

مدارس انرژی اتمی در مقاطع متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه دانش آموز میپذیرد. همانطور که گفت شد، شعبه اصلی مدارس انرژی اتمی در تهران است و آدرس مدرسه پسرانه مقطع متوسطه دوم انرژی اتمی تهران به شرح زیر است.

آدرس (۱) : تهران – امیرآباد شمالی – خ بیستم (شهید ابطحی) – بلوار جانبازان – خ ۲۳ غربی

آدرس (۲) : تهران – بزرگراه همت – خیابان شیخ بهائی جنوبی (آزادگان) – خ ۲۳ غربی

تلفن : ۸۸۲۲۲۶۶۱-۸۸۲۲۲۶۶۰-۸۸۰۱۵۸۶۳-۸۸۰۱۵۸۶۴

مدارس انرژی اتمی مقطع متوسطه اول پسرانه در تهران  نزدیک دبیرستان انرژی اتمی است و آدرس آن را در ادامه مقاله معرفی شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی برایتان آورده ایم.

آدرس مدرسه متوسطه اول انرژی اتمی: خیابان کارگر شمالی، خیابان بیستم، پلاک ۸۳، کدپستی ۱۴۳۹۹۵۴۳۸۱:

تلفن : ۸۸۳۵۹۳۰۷

مدارس دخترانه انرژی اتمی تازه تاسیس تر نسبت به مدرسه انرژی اتمی پسرانه در تهران است. به همین دلیل مدارس انرژی اتمی تهران برای دختران در دوره ی دوم متوسطه دخترانه فقط در پایه دهم دانش آموز می پذیرد که این دانش آموزان در سه رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی ، علوم انسانی میتوانند تحصیل کنند. محل قرار گیری مدارس دخترانه انرژی اتمی نیز نزدیک شعبه مرکزی پسرانه است.

آدرس دبیرستان دوره ی اول دخترانه انرژی اتمی در تهران : تهران – امیر آباد شمالی – خ بیستم ( شهید ابطحی ) – انتهای والفجر ۲ – پلاک ۸۴

 تلفن :۸۸۳۵۱۸۲۲ – ۸۸۰۲۶۰۳۱

دبیرستان انرژی اتمی تهران با هدف گسترش نگرش های وطن پرستانه خود، در پی تاسیس شعبه های فعال در شهر های دیگر است و به همین دلیل در قزوین نیز به فعالیت تخصصی برای پرورش نخبه های معتقد به مسائل دینی تلاش میکند.

آدرس مدارس انرژی اتمی قزوین به شرح زیر است: قزوین- بلوار امیرکبیر- خیابان امیرکبیر دهم- خیابان نسیم یکم

تلفن: ۳۳۶۵۳۹۳۴-۰۲۸

هرچند موسسه حمایت کننده مدارس انرژی اتمی هنوز به بنیان گذاری شعبه های کرج یا اصفهان نشده اند اما با حمایت خیرین مدرسه ساز، دبیرستان انرژی اتمی در مشهد فعالیت حرفه ای دارد. آدرس مدارس انرژی اتمی مشهد به شرح زیر است:

استان خراسان رضوی- مشهد- استان خراسان رضوی- مشهد- فلسطین ۲۶

تلفن:   ۳۷۶۰۳۱۱۷ -۰۵۱

مشاوره تحصیلی کنکور آکو

نمیتوان تاثیر تحصیل در مدارس برتر و بنام مثل مدارس انرژی اتمی تهران را در بالا رفتن سطح تحصیلی دانش آموز و قبولی در کنکور سراسری را نادیده گرفت و حقیقت این است که هرچقد که شما برای قبولی و ثبت نام مدارس انرژی اتمی زحمت بکشید، احتمالا بعد از قبولی و بعد از ورود به گرداب کنکور و رقابت، نتیجه آن را میگیرید.

مشاوره تحصیلی

گرفتن تیجه مطلوب در کنکور و موفقیت در زندگی مالیو فردی، از نتایج وجود برنامه ریزی و تکامل است. که در دبیرستان انرژی اتمی دقیقا همین ویژگی ها در کنار رقابت سالم دیده میشود. برای ارتباط با مشاوران برتر ما در تیم مشاوره تحصیلی آکو با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام ما را دنبال کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا