نرم افزار انتخاب رشته

02633408944

خبر

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

سازمان سنجش برای جاماندگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 مهلت مجددی در نظر گرفت.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در تاریخ 28 ، 29 و 30 ادیبهشت ماه برگزار شد، کارنامه اولیه این آزمون در اواخر خرداد 1401 بر روی سازمان سنجش قرار گرفت، انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد نیز در اوایل تیر ماه شروع و تا 6 تیر ادامه داشت، در ادامه این خبر با مرکز انتخاب رشته آکو همراه باشید تا از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 مطلع شوید.

سازمان سنجش و آموزش کشور برای آن دسته از داوطلبانی که برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد مجاز شده اند اما نتوانسته اند انتخاب رشته خود را در زمان مشخص شده کامل نمایند یا اصلا انتخاب رشته ننموده اند مهلت مجددی در نظر گرفته است تا بتوانند دست به انتخاب رشته بزنند و شانس خود را امتحان کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

بنابراین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده اند می توانند در تاریخ دوم تا چهارم مرداد ماه انتخاب رشته خود را انجام دهند، بدیهی است که این مهلت اخرین تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد و داوطلبن بهتر است زودتر اقدامات لازم در مورد انتخاب رشته ارشد را به عمل آورند تا بتوانند در زمان مشخص شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت سنجش تکمیل نمایند.

همچنین داوطلبان توجه داشته باشند رشته هایی که آزمون عملی یا مصاحبه دارند شانس پذیرش را برای داوطلبان پایین می آورد زیرا که این افراد نمی توانند در آزمون عملی شرکت کنند و با نمره عملی صفر گزینش می شوند و این مساله ممکن است شانس قبولی آن ها را کاهش دهد.

این مساله برای رشته های دارای مصاحبه هم صدق می کند بنابراین داوطلبانی که در این مرحله انتخاب رشته می کنند اگر این گونه رشته ها را انتخاب نمایند نمی توانند در مصاحبه یا آزمون عملی آن رشته شرکت نمیاند و نمره ان ها از این مرحله صفر در نظر گرفته می شود.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن