پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی عربی کنکور

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

عربی سخت است! هیچی از قواعد آن نمیفهمم! ترجمه عربی وابسته به دانستن قواعد است و من هیچی از قواعد بارم نیست! خب جزوه جمع بندی عربی کنکور رو برای همین در اختیار شما قرار دادیم. دانلود جزوه عربی کنکور مشاوره کنکور آکو یک تیر است با چند نشان! شما با دانلود این جزوه هم جزوه ترجمه عربی کنکور را در اختیار خواهید داشت و هم جزوه قواعد عربی کنکور را میتوانید داشته باشید.

مرکز مشاوره آکو از اهمیت ترجمه در عربی کنکور آگاه است و البته میداند که هیچ ترجمه ای بدون دانستن قواعد درست از آب در نمی آید. به همین جهت جزوه ترجمه عربی و قواعد عربی را به صورت جامع برای شما قرار داده است. این جزوه میتواند برای دوران جمع بندی کنکور مفید باشد و یا برای فارغ التحصیلانی که میخواهند نگاهی اجمالی بر قواعد و ترجمه عربی کنکور داشته باشند مفید خواهد بود.

برای دانلود جزوه عربی کنکور با ما همراه باشید و تحلیل عربی کنکور را به قلم سهیل حاج کرم، مشاور برتر کنکور بخوانید. در کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو، آخرین اخبار کنکور را بخوانید و جزوات و آهنگ های انگیزشی دانلود کنید.

دانلود جزوه جمع بندی عربی کنکور

نام درسعربی
پایهکنکور
رشتهتجربی – ریاضی
فصل جامع
مبحثقواعد و ترجمه
نوع سوالاتتستی
حجم حدود 13.5 مگابایت
قیمت رایگان
تعداد صفحه50 صفحه
نویسندهاستاد رکن الدینی
نوع چاپدست نویس سیاه و سفید
لینک دانلود دانلود جزوات کنکور دانلود جزوه جامع قواعد و ترجمه کنکور
جزوه جامع عربی کنکور
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
مبجث
حجم:
طراح جزوات:
قیمت:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا