پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 143 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 143 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 143 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات سوال را بررسی می کنیم.

تست 143 زیست شناسی جزو تست های راحت می باشد. و اگر بخش مربوطه را مطالعه کرده باشید جواب دادن به آن برایتان راحت خواهد بود.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید بخش های کم اهمیت تر کتاب را حذف کنید بدانید که مطالعه کم تر این بخش ها می تواند سرعت مطالعه شما را بیش تر کند اما برای گرفتن بهترین نتیجه خوب است که همه بخش ها را بخوانید.

اما خوشبختانه قسمت هایی از کتب درسی به درخواست سازمان پژوهش و وزارت آموزش و پرورش حذف شده اند که در حذفیات کنکور تجربی 1402 می توانید بیش تر بخوانید. از این بخش ها هیچ گونه تست و سوالی نخواهد آمد.

چرا تحلیل تست 143 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

ویدیوهای تشریحی نکات مهم هر تست را بیان کرده و در یادگیری تاثیر بیش تری دارند.

به طور کلی شبکه هادی مجموعه ای از گره ها و رشته های عصبی است که در بین سلول های ماهیچه ای قلب قرار دارد.

شبکه هادی قلب جریان الکتریکی قلب را آغاز می کند و در نهایت با انقباض مکانیکی سلول های ماهیچه ای قلب این جریان تمام می شود.

شبکه هادی قلب شامل سه بخش:

  • گره سینوزی دهلیزی
  • گره سینوزی دهلیزی بطنی
  • تارهای هادی داخل بطن ها می باشد.

برای آن که این مطالب بهتر در ذهنتان بمانند مطالعه شکل ها خیلی می توانند بگذارند. همچنین با داشتن یک برنامه ریزی درسی ماحتمال موفقیت شما در آزمون کنور بیش تر خواهد شد.

برای آشنایی با انواع تست های پر چالش کنکور در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا