پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 173 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 173 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. و تست 173 زیست شناسی را همراه با نکات آن شرح می دهیم.

تست 173 کنکور تجربی 1401 از سوالات پر تکراری است که حل آن چندان زمان بر نخواهد بود. در امتحانات درسی خود با تست های جای خالی آشنایی دارید و می دانید که همواره چندین سوال را به صورت جای خالی معلمان طرح می کنند.

آزمون کنکور هم مانند آزمونات کلاسی است اما در سطح بزرگ تر و کمی پیچیده تر. که نوع سوالات مشابه ای مانند سوالات درسی می توانند داشته باشند.

پس بهتر است که کنکور را زیاد برای خود بزرگ و وحشتناک در نظر نگیرید و اگر در دوران تحصیلیتان مطالعه دقیق و خوبی نداشته اید هم دلسرد نشوید.

با کمک از مشاوران تحصیلی و برنامه ریزی مناسب مطالعه تان را شروع کنید. به خودتان و توانایی هاتان اعتماد داشته باشید تا یک قدم به موفقیت نزدیک تر شوید.

چرا تحلیل تست 173 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

زیرا در ویدیو علت غلط بودن سایر گزینه ها را هم توضیح می دهیم.

این کار باعث می شود تا در حین تست زدن اطلاعات برایتان مرور شود. پیشنهاد مشاوره تحصیلی آکو به شما این است که اول مباحث را خوب بخوانید , تست های مربوط به آن را بزنید و بعد ویدیوهای حل تشریحی را ببینید.

اگر تست ها را اشتباه زدید هم نگران نشوید. این اتفاق خوبی است. زیرا متوجه می شوید که در کدام قسمت ها مشکل دارید یا چه مفاهیمی را هنوز به خوبی درک نکرده اید.

مهم این است که تست زدن را رها نکنید. دوباره همان مبحث ها را مرور کنید. این کار باعث می شود بتوانید میزان پیشرفت خودتان را با دفعه قبل مقایسه کنید. یا متوجه نکاتی بشوید که از قبل نمی دانستید.

احتمالا می دانید که افراد موفق در کنکور از تکنیک های تست زنی مختلفی استفاده کرده اند. این تکنیک ها باعث می شود که بتوانید دانش و اطلاعاتتان ر ا بر روی کاغذ امتحانی پیاده کنید.

برای طرح سوالات مشاوره ای خود در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا