بنر انتخاب رشته

02633408944

آزمون های گاج

بودجه بندی آزمون های گاج 1403 برای کنکور 1404

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (2 امتیاز)

برخلاف خبری هم مبنی بر تعطیل شدن مجموعه آموزشی گاج منتشر شده است، بودجه بندی آزمون های گاج 1403 از طریق وبسایت رسمی گاج منتشر شده است و در این مطلب میتوانید برنامه راهبردی آزمون های گاج را به تفکیک آزمون های تابستان و سالیانه دانلود کنید.

بودجه بندی آزمون های گاج

در سال گذشته هم بودجه بندی آزمون های گاج 1403 به تفکیک برای تابستان و سالیانه در تیر ماه و شهریور ماه منتشر شدند.

آزمون های گاج شاید بهترین آزمون های آزمایشی نباشند اما به هرحال طرفداران خاص خود را دارند. به ویژه برای داوطلبان گروه ریاضی آزمون های آزمایشی گاج را به علت طراحان قوی سوالات ریاضی انتخاب میکنند. اما به هرحال طبق آخرین اخباری که ما از این مجموعه داریم بودجه بندی آزمون های تابستان 1403 گاج در وبسایت مجموعه قرار گرفته است.

بودجه بندی آزمون های گاج 1403 تابستان منتشر شده است!

بودجه بندی آزمون های گاج 1402 تابستان منتشر شده است اما آزمونی برگزار نشده است. حتی سایت کنکورین که به عنوان نمایندگی رسمی آزمون های آزمایشی گاج از سال گذشته به عنوان مرجع اصلی دانلود آزمون های آزمایشی گاج بوده است، امسال هنوز اقدامی برای ارائه سوالات آزمون ها به صورت عمومی در سایتش نکرده است.

دانلود بودجه بندی 1403 گاج برای تابستان

به هرحال میتوانید برنامه راهبردی گاج 1403 را به تفکیک رشته و پایه در جدول زیر دانلود کنید و در صورت تمایل برای ثبت نام آزمون های آزمایشی گاج از طریق سایت رسمی این مجموعه اقدام نمایید.

ردیفبودجه بندی 1404 آزمون های گاج
ابتداییچهارم (تیزهوشان)
ابتداییپنجم (تیزهوشان)
ابتداییششم (تیزهوشان)
متوسطه اولهفتم (تیزهوشان)
متوسطه اولهشتم (تیزهوشان)
متوسطه اولنهم (تیزهوشان)
متوسطه دومدهم ریاضی
متوسطه دومدهم تجربی 
متوسطه دومدهم انسانی 
متوسطه دومیازدهم ریاضی
متوسطه دومیازدهم تجربی
متوسطه دومیازدهم انسانی 
کنکوردوازدهم ریاضی 
کنکوردوازدهم تجربی
کنکوردوازدهم انسانی 

مجموعه گاج به تازگی در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی گاج فعالیت میکند و به همین دلیل هزینه آزمون ها نیز کمتر است. در سال گذشته هزینه یک دوره کامل از آزمون های گاج حدودا 85هزارتومان بود و برای کل دوره 20 مرحله ای هزینه حدودا 1میلیون و 200 هزار تومان از داوطلب دریافت میشد. باتوجه به اینکه امسال برگزاری آزمون های گاج با مشکل مواجه شده است قیمت دقیقی هم درباره هزینه آزمو ن های گاج منتشر نشده است.

آنطور که با تخمین میزان افزایش هزینه سایر آزمون های آزمایشی و تناسب آن ها با قیمت آزمون های گاج به دست آمده است احتمالا هزینه دوره کامل آزمون های گاج بین 5.800.000 تا 9.500.000 متغیر باشد.

آزمون های تابستان گاج به طور کلی 7 مرحله هستند که دو آزمون اولی و آخری یعنی آزمون 23 تیر و آزمون 7 مهر جزو آزمون های جمع بندی پایه میباشد. در بودجه بندی آزمون های گاج مثل بودجه بندی آزمون های خیلی سبز انتخاب در میان جفت درس ها معنی ندارد و همه داوطلبان می بایست براساس بودجه بندی مشخص در دو هفته خود را برای آزمون آماده کنند.

برنامه ریزی کنکور بر اساس آزمون های گاج

البته نکته ای که در برنامه بودجه بندی آزمون های 1402 – 1403 گاج عجیب است ارائه برنامه جداگانه برای رشته های زبان و معارف و عدم رسیدگی به کنکور تخصصی هنر در این انتشارات است.

موسسه کاج سال هاست در زمینه های مختلف اموزشی فعالیت می کند، در این مقاله بودجه بندی آزمون های گاج برای کنکوری های 1402 و آزمون های گاج 1401 را دانلود نمایید

بررسی برنامه راهبردی گاج برای کنکور 1403 هنر و زبان و معارف

گاج اولین مجموعه ای است که برنامه راهبردی خود را برای رشته معارف و علوم انسانی به صورت اختصاصی ارائه داده است. البته این برنامه های راهبردی برای کنکوری های 1403 و در طول سال 1403 برگزار شده است.

بودجه بندی آزمون های خیلی سبز

آزمون های آزمایشی گاج در کنکور زبان نتوانسته اند خیلی موفق عمل کنند و سوالات آزمون های سنجش برای رشته زبان بسیار نزدیک تر به کنکور زبان 1403 بوده است.

به علاوه داوطلبان کنکور زبان لازم نیست سه سال را جمع بندی کنند پس وقت بیشتری برای آماده شدن خواهند داشت و بودجه بندی آزمون های سنجش برای آنان مناسب تر است. همچنین می توانید برنامه راهبردی یا همان بودجه بندی آزمون های قلم چی را نیز ببینید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن